Ons dochtertje, zusje en kleindochter is niet meer...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sadieraven, 30 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Hoe wreed en oneerlijk kan het soms gaan he :(. Heel veel sterkte!

2. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Wat intens verdrietig en oneerlijk! Ik leef met jullie mee. Heel veel sterkte voor jou en je gezin en al jullie geliefden die dit verdriet voelen.

3. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Wat verschrikkelijk......heel veel sterkte voor jullie!

4. Antra

Antra Niet meer actief

Jeetje wat erg!
    Heel veel sterkte voor jou , je ouders , schoonouders en natuurlijk voor je oudste dochter , jeetje wat moet dat voor hoor ook moeilijk zijn.

Dikke knuffel !

5. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Pfffff... Mijn grootste angst is jouw waarheid geworden... Ik kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen.

Wat verschrikkelijk.... :(
    Eigenlijk heb ik er ook geen woorden voor.

Hopelijk heb je heel veel steun aan je vriend en familie en slepen zij jou en jij hun door deze moeilijke tijd heen..
    Sterkte, ook voor je dochtertje..... Zo klein nog en waarschijnlijk nog niet te bevatten voor haar.

Ik hoop dat je, op je eigen manier, een weg weet te vinden met dit oneerlijke verdriet.

Een digitale knuffel van hier iig... En ontzettend veel sterkte!
    Helaas moet ik nu ook zeggen, gecondoleerd. :(:(

XXX

6. mixedbeeb

mixedbeeb Actief lid

25 mrt 2009
    356
    0
    0
    Wat een verdrietig bericht. Heel veel sterkte met et dragen van dit immense verlies. Knuffel

7. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Oo nee! Wat erg zeg... Heel veel sterkte!!

8. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    Kippenvel en tranen over m'n wangen....ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen...sterkte dekt de lading niet...ik zal aan je denken deze dagen en zeker maandag! Heel veel liefs en een dikke knuffel...ook al helpt dat niks...

9. Pimkey

Pimkey Bekend lid

1 jan 2013
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verschrikkelijk erg en onvoorstelbaar. Mijn medeleven voor jou en je gezin. Ik hoop dat jullie de komende dagen veel steun aan elkaar hebben. Heel veel sterkte....

Liefs Pimkey

10. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Wat een afschuwelijk nieuws! Heel veel sterkte.

11. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Ook ik weet niet hoe hier een reactie op te geven. Ik vind het heel erg dat dit jullie overkomt. Heel veel sterkte en liefde toegewenst.

12. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

13 mrt 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte toegewenst... Jeetje wat erg!!

13. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Wat verschrikkelijk... Hier zijn geen woorden voor. Ik kan niets anders zeggen dan veel sterkte. Mijn gedachten zijn bij jou en je familie.

14. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Dankjulliewel meiden!
    Jullie weten niet hoeveel steun dit me al geeft. Ik moest meteen aan Zwangerschapspagina denken om mijn verhaal kwijt te kunnen. Echt bedankt!
    Huil non stop sinds 11 uur en ik zou niet weten hoe ik vannacht, morgen en zondag moet overleven....
    Ik had idd al steeds een naar voorgevoel maar dit had ik niet durven te bedenken!
    Mijn kleine meisje, mijn moppie, mijn dochter haar kleine zusje....
    Vind het zo vreselijk voor me kleine meid :(

Dit is al de 2de die ik kwijt ben en begin een beetje te denken dat het gewoon niet meer mag :(
    Alles was vorige week nog goed! Alles was perfect!
    Ben ook zoooooo blij dat ik de dvd van de 20 weken echo heb... Kunnen we haar nog wel life bekijken wanneer we willen..

Verder ben ik heel erg verbaasd, verdrietig, boos, kwaad, allemaal zo onwerkelijk....
    Je denkt dit zal je niet gebeuren en het gebeurt......
    We zijn ook heel erg bang voor maandag, we gaan voor het eerst ons kindje zien en toch is dit niet de goede manier!
    Het zijn allemaal lieve mensen in het ZH en de een gaf me een knuffel en de ander een zoen op me wang. Sommige zeiden ook 'ik ben er morgen ook voor je!' Terwijl het niet hun dienst is!
    We zijn al aan het kijken met een begravenis want we willen dit wel met een plekkie kunnen verwerken.
    Ik wil naar mijn dochter toe kunnen wanneer ik daar of mijn dochtertje behoeft aan hebben....

Je weet dat ze er niet meer is en ze vertelde me ook als je koorts krijgt of ziek word moet je zsm komen want dan kan het fout gaan. Die gedachte ook....
    Je bent met liefde bezig en zorgt dat ze veilig enz en nu moet ze er snel uit want anders kan het jou ook je kop kosten :(

Mijn meisje........

15. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ze gaan maandag ook eerst een vruchtwater punctie afnemen voor verder onderzoek. Ze willen het bloed bekijken, de placenta en de vruchtzak.
    Op ons verzoek...
    Wij zouden graag willen weten als erachter te komen valt of er wat mis was met mij, de placenta of gewoon met haar....
    Eventueel voor de toekomst als we beslissen het nog een x te proberen....

Mijn dochter begon vorige week voor het eerst op school en van het weekend werd ze ziek. Vervolgens werd ik woensdag doodziek wakker maar er verder niet bij stil gestaan....
    Nu vroeg de gynecoloog net of ik toevallig ziek ben geworden de laatste tijd en toen stopte ik met ademen :(
    Miss heeft dat virus er wel voor gezorgd dat ze het niet overleefde.... :(

Ik heb zoveel vragen en zoveel angsten tegelijk....
    Het enige wat ik kan is het over me heen laten komen en voor nu afscheid nemen en mijn buik te vertroetelen....

16. Marpunt

Marpunt Actief lid

26 jun 2013
    252
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sadieraven... ik ben er stil van... wat verschrikkelijk, dit wens je niemand toe... heel veel sterkte de komende tijd! neem er de goed de tijd voor!
    Digitale knuffel!!

17. Ddana

Ddana Actief lid

27 okt 2012
    181
    0
    0
    Den Haag
    Sterkte...

18. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Wat vreselijk :( ik werd er helemaal stil van. Ik wil je ontzettend veel sterkte liefde en kracht toe wensen! Dikke knuff

19. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Wat verschrikkelijk! :( Wat een ongekend verdriet moet dit met zich meebrengen, ontzettend veel sterkte toegewenst.

20. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Jeetje meid wat een verschrikkelijk nieuws!
    Hopelijk vinden jullie steun en liefde bij familie en vrienden.

Veel sterkte voor de aankomende tijd. X

Deel Deze Pagina