Wat verschrikkelijk meis. We schelen een week en dit is mijn ergste nachtmerrie. Heel veel sterkte en succes in deze zware tijd. Mijn gedachten zijn bij je.
Geen woorden die de lading dekken, wat een verdriet moet er zijn. Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen!
Ow wat erg...geen woorden voor... Ik wens jullie heel erg veel sterkte en kracht toe in deze moeilijke tijd.
Wat vreselijk meid, het is net of ik mn eigen verhaal hoor van precies een jaar geleden Ons zoontje is ook heel plotseling overleden met ruim 22 weken. Vond het ook vreselijk om het tegen onze dochter te moeten vertellen. Ik wil je heel veel sterkte wensen, voor nu voor bij de bevalling maar ook voor de tijd erna... Maak mooie foto's van jullie dochter hier heb je later echt heel veel aan. Nogmaals sterkte meid!!
wat verschrikkelijk voor jullie!!! zo hoort het niet. heel veel sterkte meisje, wat een enorm verlies
Wat vreselijk zeg! Heb er gewoon geen woorden voor.. wat een groot verdriet.. Heel veel sterkte de komende dagen!
Jeetje meid. Met tranen in mijn ogen lees ik jouw berichtje. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. Liefs Lara
Jeetje wat verschrikkelijk . Het voelt zo kil als ik aan jullie situatie denk ! Mijn grootste angst, is jullie werkelijkheid.