Ooooo nee! Wat ontzettend erg. Heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte de komende zware tijd. Dikke knuffel!
Oooh meid wat afschuwelijk! Mijn hart stond even stil,en met tranen in mijn ogen las ik je verhaal. Ik wens jullie echt alle kracht, moet en steun van de wereld toe. Heel veel sterkte!
de hemel is weer een engeltje rijker Wat een enorm verdriet.... Een engeltje kwam in jullie midden, Jullie kregen het even te leen. Maar om in de hemel verder te bidden, Ging het engeltje weer van jullie heen. Ik ben bevallen van een kindje van ongeveer dezelfde termijn (met 27 weken overleden, maar een groeiachterstand van 6 weken). Ik weet hoe je kindje er ongeveer uit zal zien..... als je iets wilt weten over het kindje of de bevalling dan mag je me altijd een pb sturen ... Heel veel sterkte voor nu en alles wat de komende tijd nog op jullie weg gaat komen!
Meid wat verschrikkelijk! Ik zag je af en toe in een post hier en daar. Wat een nachtmerrie voor jou en je gezin/famlie. Enorm veel sterkte en dit is gewoon zo oneerlijk
Meid wat erg! Ik schrik er echt helemaal van. Heel veel sterkte komende periode! Zal aan je denken Dikke knuf en kus!
Tsssjemig Sadie, jullie wereld staat stil. Wat een nachtmerrie. Ik vind het echt heel erg voor jullie.