wat leuk zeg!! zo hebben wij onze dochter ook gevonden toen ze 3maand was en dan ook nog eens helemaal op haar buik.
zo ligt ie steeds hierzo, hij probeert met zijn hoofd de begrenzing (baarmoeder?) op te zoeken, met een afwijking naar voorkeurspositie rechts was toen iets van 3,5 kilo dat was 1 maand geleden en toen was hij 49 cm lang. Inmiddels is ie wat gegroeid, naar 4,5 kilo en 52 cm alweer! Eerlijk gezegd verbaas ik me er steeds over wat een Grote babies er verder allemaal zijn, en ook jouw meisje is alweer 5 maand, wat worden ze dan snel groot zeg!
Haha, grappig! En inderdaad, dat ze het dan niet koud krijgt! @Ons kleintje: ach, dat ziet er ook lief uit! Hier helpt een slaapzakje trouwens erg goed ter voorkoming van dit soort taferelen, kijk maar:
Sinds een week ligt ze trouwens in het ledikantje en daarin blijft ze echt keurig in het midden liggen! Terwijl ze inmiddels ook kan omrollen. Maar blijkbaar beperkt die slaapzak haar wel. Ze is ook altijd blij als we hem openritsen. Hup, beentjes in de lucht en trappelen en kraaien maar!
@Hinke: ook erg lollig, De slaapzak helpt hier overigens niet veel tegen het draaien, maar omdat ik het wel een beetje gevaarlijk vindt hoe ze met die beentjes tussen de spijlen lag, (stel nou dat ze ineens in haar slaap weer een rare draai gaat maken? Of als ze wakker wordt en het dan ineens niet meer leuk vindt liggen zo?), ligt ze dus normaal wel in haar slaapzakje. Mijn man heeft echter een beetje last van ADD-trekjes... die vergeet dat soort dingen dus nogal eens, (haha, als hij aan het ene denkt, vergeet ie geheid het andere... de slaapzak ontbreekt dus nogal eens). Maar goed, de slaapzak hielp hier wel even tegen het draaien, maar dat was een weekje ofzo: toen had ze door hoe ze ook MET slaapzak kon draaien. En lag ze toch nog ondersteboven in bed...
Ja, een slaapzakje kan in ieder geval voorkomen dat ze zo met de beentjes tussen de spijlen ligt. En het ziet er inderdaad niet erg comfortabel uit (en wij maar lachen), dus ik kan me voorstellen dat je het niet fijn vindt als je haar elke keer zo aantreft. Bij ons kon dat in de wieg niet, vanwege de bekleding, maar dat heb je bij een ledikantje niet. Ik verbaas me er soms wel over hoor, dat ze zo goed blijft liggen, zeker nu ze in zo'n groot bed ligt en in de box alle kanten op schuift. Het is wel een klein slaapkopje en als ze slaapt, ligt ze wel stil. Als ze wakker is, probeert ze wel te draaien, maar bij haar helpt de combi slaapzak + strak instoppen dus wel. Hoop dat dat nog even zo blijft
In de wieg bleef ze hier ook wel liggen, behalve dan dat ze zich helemaal bloot schopte. Maar draaien in de wieg ging ook echt niet, daar lag ze door de bekleding idd al aardig ingepakt. Het grappige is dat ze dus als ze wakker is op het speelkleed niet heel geweldig veel ligt te draaien. Pas gisteren voor het eerst van rug naar buik zelfstandig... Maar in het ledikant... denk dat ze op haar pa lijkt wat dat betreft, die 'gooit' zichzelf ook steeds om in bed,
Nee, ik word voortdurend wakker... want hij snurkt ook nog eens, (maar nu ik door de nachtvoedingen helemaal keikapot ben, is het eindelijk doorgedrongen dat zijn snurken echt een probleem is, dus hij heeft binnenkort een afspraak bij de KNO. Misschien kan er wel iets aan gedaan worden...). Maar Thirza komt momenteel, als de dag niet te druk is geweest tenminste, nog maar voor 1 nachtvoeding en manlief slaapt nu even tijdelijk op een ander bed, zodat ik bij kan trekken met m'n slaap,
Hier een soortgelijke situatie haha.. Toen ze 4,5 maand was en mama haar tijdens het omkleden even in haar bedje had gelegd omdat de bel ging.. Ze vond het zelf niet erg grappig
Ja, is ook niet lollig... Die keer dat we de foto hebben genomen, was ze waarschijnlijk al lahf slaperig toen ze met haar benen tussen de spijlen draaide en sliep ze dus ook gewoon door. Van de week had ik haar vanwege de warmte toch maar even niet in de slaapzak gedaan, toen draaide ze nog vrij wakker ook weer met haar beentjes door de spijltjes, maar toen was het brullen... Ik begin me steeds meer af te vragen wat eigenlijk het nut van spijltjes is,