Ons droomhuis staat eindelijk te koop.

Discussie in 'De lounge' gestart door me1989, 22 jul 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maryelle

Maryelle Actief lid

10 feb 2015
    475
    525
    93
    Vrouw
    Zoals ik het zie, ts is voor haar gevoel bij het vorige huis genaaid en baalde hier (terecht) van. Ze hebben hiervan geleerd en hebben nu een goede aankoopmakelaar die ‘gewoon’ zijn werk doet. Wat is daarin precies het probleem? En waarom moet daar zo fel op gereageerd worden? Dat begrijp ik dan weer niet

Mamavan123, ClaireDeLune, Suzi98 en 7 anderen vinden dit leuk.
  2. mamabri

mamabri Fanatiek lid

15 aug 2021
    3.402
    4.442
    113
    Vrouw
    Omdat het geen eerlijk spel is natuurlijk, maar hè, welkom in de echte wereld! Zo werkt het nu eenmaal.

MissXray en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.053
    15.641
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk omdat ts zelfs in dit topic nog zat te roepen dat ze die verkoopmakelaar van het vorige huis een dag na overdracht een biertje zag drinken met de kopers in de tuin en dat bevestigde haar gevoel van genaaid voelen.... iets wat ze nu net zo hard doet bij anderen (of het terecht is of niet houden we even in het midden) ;)

Knuffelmonster, Zeebra, frummelke86 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Sommige mensen zijn nou eenmaal door hun werk niet per mail te bereiken, ookal is het nog zo belangrijk. Als je dat aangeeft en ze bellen vervolgens niet is dat toch gewoon lullig. Dan kan hier nog zo hard geschreven worden dat ik niet zo moet janken. Ik gun het die andere kopers toch ook gewoon van harte, ik vind het genaaid van de makelaar. Net zo goed als dat ik het kansloos vindt dat hier zo hard op gereageerd wordt veilig vanachter een toetsenbord. Wat heeft dat voor zin? Voel je jezelf er dan beter door?

ClaireDeLune, spruitje80 en cosdy vinden dit leuk.
  5. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.926
    3.125
    113
    Snap je nu echt de intentie niet? Je naait nu zelf toch ook? Beetje hypocriet.

Verder .. makelaars naaien ook, net zo goed aankoop makelaars. Ze kunnen roepen wat ze willen. Zo roepen ze zo goed als altijd bij een laatste bieding ronde dat er hoger geboden is.... Zodat iedereen nog even hun geld bij elkaar schraapt en zo nog wat meer bieden. Gewoon het spelletje dat gespeeld word. Zelfs als jou makelaar een kwartier van te voren geboden heeft kan hij nog zeggen tegen de ander dat er nog een hoger bod is.

En de ander de kans geven er boven te gaan zitten. Zo werkt het nu eenmaal in dit wereldje. Zoals eerder geschreven. Genaaid worden en anderen naaien, lang leven de makelaardij.

Overigs mijn man is nooit bereikbaar tijdens werktijd, daarom werd er bij ons aan gegeven dat ze met mij contact op moesten nemen en heb ik dus alles geregeld mbt biedingen etc.

Knuffelmonster, Mirte94, RoGiJuLi en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Maryelle

Maryelle Actief lid

10 feb 2015
    475
    525
    93
    Vrouw
    Ik begrijp oprecht deze reacties niet, waarom is dit hypocriet? Destijds baalde zij van deze actie maar kennelijk is dat hoe ‘het wereldje’ werkt dus pakt zij het nu ook zo aan. Dat heet ‘leren van je vorige fouten’

Als je iets wil bereiken moet je hier wel in mee gaan, dat wil toch niet zeggen dat ze nu haar emoties van het vorige huis ineens terug moet nemen ofzo

Kundera, vlindermoeder, Zeebra en 11 anderen vinden dit leuk.
  7. MissXray

MissXray Niet meer actief

Anyway om weer terug ontopic te gaan, van harte TS! Ik hoop oprecht dat er geen gekke zaken opdoemen tijdens de verbouwing. Doe echt een bouwkundige keuring.

8. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.295
    11.902
    113
    Heeft ze het huis al dan? Heb ik dat gemist?

Spectre vindt dit leuk.
  9. MissXray

MissXray Niet meer actief

Oh mijn fout, daar ging ik helemaal vanuit met veruit het hoogste bod nu.

Syane vindt dit leuk.
  10. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Nee! Nog steeds niks gehoord hoor, voor hetzelfde geld zijn we wel nog overboden of vinden ze geen 1 bod goed genoeg.

Duurt lang!

Syane vindt dit leuk.
  11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.053
    15.641
    113
    Nabij Utrecht
    Dan heb ik dat ook gemist :oops:

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.053
    15.641
    113
    Nabij Utrecht
    #332 RoGiJuLi, 9 aug 2024
    Laatst bewerkt: 9 aug 2024
    Heb je je makelaar al gebeld om te vragen wanneer je iets hoort?
    In de regel is dat vaak dezelfde middag (bij sluit 12 uur) of uiterlijk de dag erna.

Sado vindt dit leuk.
  13. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.295
    11.902
    113
    Duurt lang dan hè.
    Kan ook nog zijn dat ze een bod accepteren van mensen die niet eerst een eigen huis te verkopen hebben of geen bouwkundige keuring willen laten doen. Beide dingen hadden jullie wel toch?

Ysabella vindt dit leuk.
  14. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Dat hadden alle andere partijen sowieso ook. Dus daar ben ik niet bang voor. We wilde 12000 minder bieden zonder voorbehouden, maar geld vonden ze belangrijker (uiteraard wel met de wetenschap dat er al een hypotheek adviseur naar gekeken heeft).

Ik bel de makelaar vanmiddag.

Syane vindt dit leuk.
  15. mamabri

mamabri Fanatiek lid

15 aug 2021
    3.402
    4.442
    113
    Vrouw
    Veel succes! Hoop dat ze akkoord gaan met jullie bod.

16. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Dat kan ook op een vriendelijke manier. Ze komt hier net in het topic kijken, nog nooit gereageerd en dan zo fel reageren? Is gewoon kansloos.

xDelicious, ClaireDeLune, Suzi98 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Succes!! Hopelijk weten jullie snel meer!

18. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.906
    19.090
    113
    Vrouw
    Ja maar jij werd niet genaaid.
    Jij was zelf niet bereikbaar, dat moet je wel beseffen natuurlijk.

Het vieze spelletje (wat in de immo normaal is) word gespeeld en jullie zijn deelnemers op dit ogenblik.

Maar is dat erg?
    Op zich niet.
    Het is gewoon hoe het werkt.

19. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.926
    3.125
    113

Moet je toch beter terug kijken, ook in het anderen topic heb ik gereageerd.

20. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.717
    3.170
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nee hoor. Dat mag iedereen zelf bepalen. Bij een huis wilde mensen nog een week om alles goed uit te zoeken. Toen hebben wij uiteindelijk zelf ons bod ingetrokken omdat we dat echt belachelijk vonden :confused:

Deel Deze Pagina