Let op! Mn zus ging gister naar de Prenatal voor een badring/stoeltje. Daar kan je baby in zitten en zit met zuignappen vast. Nu is de hele partij uit de handel gehaald. Er schijnt een schadelijke stof in te zitten. Ben je dus mooi klaar mee.... Ik denk ik laat het jullie maar even weten. Groeten Miekie.
Ik heb ook zo'n stoeltje, alleen dan een jaar geleden gekocht. Ik hoop niet dat daarin ook schadelijke stoffen zitten.
welke is dat dan precies heeft er iemand een plaatje van ik heb zo'n blauw licht stoeltje voor in bad
Ik hoor wel meer van prenatal... Ik kreeg laatst een mailtje over zo'n speenkoort ofzo of iets anders, maar iets met kralen wat baby's makkelijk kapot konden trekken!
Ik vind het erg slordig van Prenatal! Als je een badzitje van ze hebt zou ik er zeker mee teruggaan! Vind het ook jammer dat dit nergens nog bekend is...
Ik heb even moeten zoeken, maar ik heb een foto gevonden van het badstoeltje! Dit is die van ons, het is het gele stoeltje en je hebt ze ook in blauw en misschien nog een andere kleur:
Vorige week is de hele partij teruggestuurd zei het personeel van Prenatal in Assen vrijdag tegen mijn zus. Ik vind het ook erg raar, ik had er graag 1 willen hebben.
Wij hebben ook zo'n stoeltje. Gekocht drie jaar geleden. Kan er ook helemaal niets over terug vinden, dus vanavond gaat isa er weer lekker in zitten. Kwebbel
het zal mss net die ene partij geweest zijn die niet goed was en niet alle stoeltjes die al eerder gemaakt zijn. Andres zijn ze verplicht dit te melden.
Als het echt gevaarlijk is zijn ze idd verplicht dit te melden. Een overzicht van terughaalacties vind je op de site van de VWA http://www2.vwa.nl/portal/page?_pageid= ... arschuwing