O en gister ook de broer en zus van Daan verteld dat ik zwanger ben. Voordat schoonmoeder het eruit flapt met de morfine. Zijn broer en diens vrouw vinden het superleuk, ze is zelf zwanger van de tweede dus hartstikke leuk! Schoonzus (loeder) heeft al een zoon maar probeert met haar nieuwe man nog een kindje te krijgen. Heeft een tijd geleden een MA gehad en dat is natuurlijk heel triest, daarna is het nog niet gelukt. Maar die was dus niet zo blij, kuste mijn vriend om te feliciteren en loopt mij vervolgens straal voorbij. Ik stond even raar te kijken. Uiteindelijk kwam ze mij toch ook nog maar feliciteren. Toen ik vertelde dat mn pa denk dat het er twee zijn, vroeg ze 'zit het in de familie?' Ik 'nee denk het niet', nou dan gebeurd het ook niet hoor. Nou SORRY, ik vind het grappig dat m'n pa dat denkt EN alleen twee eiig is erfelijk, 1 eiig is gewoon een foutje in de deling en heeft niets met erfelijkheid te maken. Vond het dus een flauwe opmerking. Ik zei maar niks dus . En toen liep ze weg en ging ze buiten staan janken. Nou heeft ze me nooit gemogen, wat ik verkeerd heb gedaan weet ik niet, dus nu zal ze wel jaloers zijn. Maar leuk is anders, op m'n andere zwangere schoonzus reageert ze wel leuk....
@mimime, heftige tijden hoor...mijn oma is (ondertussen al 12 jaar terug denk ik, ze was 1 van de eerste) ook zo uit het leven gestapt. Ik weet er zelf niet zo veel van omdat ik nog zo klein was maar als ik de verhalen mag geloven was het wel heel vredig.. Leuk dat je andere schoonzus ook zwanger is, hoe ver is zij ook alweer (volgens mij heb je het namelijk wel al een keer verteld) Heb je toch wat steun aan elkaar Die schoonzus, het loeder, is degene die net is getrouwd? Had al een beetje het idee (door hoe je schreef) dat zij niet je beste vriendin is haha... Snap wel dat je bang bent dat er nu nog niets te zien is het is ook wel nog heel erg vroeg...maargoed je kan het altijd vragen ik denk dat je vk je precies kan vertellen wat er eventueel wel en niet te zien is , volgens mij kunnen ze met een inwendige echo best snel al iets zien. @klein...ik wilde het eigenlijk ook niet weten, leek me wel een leuke verrassing maar ml wil het heeeeel graag weten, tjah dan ik ook haha Ik voel me gelukkig weer een stuk beter JEeee. Zat er woensdag eventjes helemaal doorheen zo beroerd voelen Bleh maar sinds gisteravond knap ik aardig snel op. Nog twee dagen vrij en dan weer aan de bak . Hopelijk komt vandaag mijn 9 maanden boek. Dinsdag was de brievenbus te klein en daarna heb ik ze niet meer gezien (ben ik daarvoor de hele week thuis) Volgende week is de kans wel heeeeel klein dat ik thuis ben als ze komen ik wil zo graag schrijven...zo weer genoeg gezeurd Fijne dag dames
Ooohjah gister gekeken voor een commode...wat een geld kost dat allemaal zeg pfff. Gelukkig hebben we al een hoop spullen gekregen van een oud-collega van ml, moeten alleen nog een commode en een kast...Zijn jullie ook al een beetje bezig met spullen verzamelen?? Stiekem gister ook gekeken voor positie-kleding, ook zo duur allemaal, helemaal als je je bedenkt dat je het maar een paar maandjes aan hebt...jaaa ik ben wel een beetje een zuinige aap hoor, hou er niet van om teveel uit te geven aan spullen. Gelukkig hebben we tegenwoordig internet en kan ik goed kijken waar het goed en goedkoop is
Kom zo binnenvallen Hihi, denk klets gewoon mee Ik ben 23 jaar en bijna 23 weken zwanger, Positie kleiding is bij wehkamp in de aanbieding, en bij hm in de winkel ook niet duur, op de site staat niet veel, vorige week 2 jurkjes 2 shirts en 1 legging voor 50 euro..... Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, voelen jullie je goed?
Nee besjes niet echt vriendinnen haha! Idd degene die getrouwd is. Ze doet eigenlijk al vanaf het begin niet zo aardig tegen me en ik heb nooit geweten waarom. Ook niet echt zin om er over te praten met haar eerlijk gezegd haha. Probeer de eer aan mezelf te houden en aardig te doen, maar er zijn toch momenten dat dat moeizaam gaat. Probeert nu ook soms de boel te overheersen en VL laat zich dan een beetje wegduwen, dus probeer ik hem aan te moedigen dat ie vooral moet doen wat HIJ prettig vind, en niet wat zij wil, het is niet alleen haar moeder! Ze is nu onder zeil, maar kreunt en 'loeit' heel veel. Of ze pijn heeft of niet weten we niet, kan bijna niet met de hoeveelheid morfine die ze krijgt. Maar dat is wel een beetje naar om te horen Fijn dat je een beetje beter voelt zeg! Ga maandag eens bellen of er eventueel een eerdere echo mogelijk is, al is het voor mijn eigen gemoedsrust. Prenatal eigenmerk kleding valt nog mee en Miss etam ook geloof ik. H&m heb ik ook nog niet gespiekt haha! Maar alles is errug duur inderdaad! Wij hebben naar een wagen gekeken en zijn erg verliefd op de Mutsy Igo met de lightweight bak.
welkom.daan en gefeliciteerd! haha ik vorl.me belabberd.... heel veen symptomen enzo en veel moe, misselijk.en noem.het maar op..... en hoe gaat het bij jou?
Welkom daan! Ik heb weinig te klagen qua kwaaltjes, vooral moe en geen eetlust. Nog niet misselijk geweest @besjes Ja ook al stiekem een beetje aan het neuzen op internet Maar babydump is een aanrader! Daar vond ik het nogal goedkoop!! Moeders voor moeders is geweest, en een mooie knaltest gekregen een mooi wikkeldekentje en wat tijdschriften!
ik weet niet of er hier nog.meer mensen zijn.die er last van hebben maar ik heb zelf last van een heel onprettig kwaaltje.... namelijk een vaginale schimmelinfectie... komt vaker voor.tijdens zwangerschappen, nu heb ik bij de drogist iets gevonden dat werkt erg goed! (het stinkt wel even hoor!) het is vab aromed en heet candira vaginale spray.x een tip!
@sterrentje, vervelend dat je je zo beroert voelt, beterschap, je zit nu ook ongeveer op je hcg piek, wellicht voel je je over een paar weken veel beter @minime, dit heeft dus niets met jou te maken jouw schoonzus heeft gewoon een te groot ego, sorry hoor. @Daan welkom, dank voor de sales tip hier willen we wel graag weten wat het wordt, ik zelf dank al va het begin een meisje. Wij gaan nu lekker een midweekje er tussen uit. Ik wens jullie allen een fijne week! Dat jullie bambinos maar lekker mogen groeien!!! X
Ja echt vreselijk idd! Hier gaat alles verder goed. Net de kraamzorg aangevraagd. Moet je echt vroeg bij zijn hè?! Gelukkig heb ik het uitgebreidste pakket van zorgverzekering, dus hoef niks bij te betalen!
Hoi dames, Inderdaad, schoonmoeder is zaterdagavond overleden. Zijn gister even naar huis gegaan, en VL gaat zo weer naar zuidlaren, ik ga woensdag, donderdag is de begrafenis. Ben helemaal uitgeput van de afgelopen week, eten gaat heel moeizaam, dus ik moet even thuis bijkomen. Heb de verloskundige nog gebeld, vond het echt zo naar voor me dat ik me zo beroerd voel enzo, maar ik hoefde me voor de kleine pluis geen zorgen te maken, die neemt wel van je wat hij nodig heeft. Het is vooral vervelend voor mezelf dat ik zo moeizaam kan eten omdat ik er beroerder van wordt, Ben wel even gerust gesteld! Hoop een beetje bij te komen de komende dagen, en dan kunnen we na donderdag beginnen met verwerken. Bedankt voor alle lieve reacties! Doet me echt heel goed!
Hoi dames, Inderdaad, schoonmoeder is zaterdagavond overleden. Zijn gister even naar huis gegaan, en VL gaat zo weer naar zuidlaren, ik ga woensdag, donderdag is de begrafenis. Ben helemaal uitgeput van de afgelopen week, eten gaat heel moeizaam, dus ik moet even thuis bijkomen. Heb de verloskundige nog gebeld, vond het echt zo naar voor me dat ik me zo beroerd voel enzo, maar ik hoefde me voor de kleine pluis geen zorgen te maken, die neemt wel van je wat hij nodig heeft. Het is vooral vervelend voor mezelf dat ik zo moeizaam kan eten omdat ik er beroerder van wordt, Ben wel even gerust gesteld! Hoop een beetje bij te komen de komende dagen, en dan kunnen we na donderdag beginnen met verwerken. Bedankt voor alle lieve reacties! Doet me echt heel goed!
haha wilde ik gister kijken op babydump zijn ze dicht op zondag, en dus ook de webshop Ga zo nog maar ff neuzen er zit er ook 1 hier in de buurt en real life shoppen is toch beter.
Jeeeeetje Mimime, zwaar hoor allemaal. Goed dat je even thuis blijft om bij te komen. Doe rustig aan, blij dat je verloskudige zo lief was en je wat gerust heeft kunnen stellen. Rust lekker uit en veel sterkte voor donderdag, zal een vermoeiende dag worden zowel lichamelijk als emotioneel, hopelijk word het een mooi afscheid. KNUF
Dat is helemaal leuk!! Overal aanzitten/voelen etc. Nou ik heb te hard geroepen! sinds gisteravond is de misselijkheid toegeslagen
nou klein dat ik dat had werd ik ziek daarna....hoop dat dat het niet is bij jou. Voel me nou wel weer helemaal kippie lekker
Ik duim heel hard!! Ik heb het namelijk ook steeds koud. Maar dat kan ook moeheid zijn, hoop ik maar! Had je gewoon griep?