Ons eerste kindje is op komst!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mimime, 8 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Ja was griep, maar niet zoals ik normaal griep heb. Heb al in tijden niet zoveel meer gespuugd. Gelukkig hield ik vocht wel aardig binnen. Huisarts zei ook dat die kleine wel krijgt wat ie nodig heeft, zorgen dat je niet uitdroogd. Maar ik was echt ruim 3 dagen helemaal gevloerd. Paar uurtjes wakker en dan weer kapot. En ik ben normaal niet zo lang ziek, owja en heeeel veel zweet bah. en had vrij lang koorts daar maakte ik me wel een beetje druk om maar dat was ook niet heel erg zei de huisarts.

2. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    ladies,
    ik ga jullie vandaag verlaten tot vrijdag!
    lekker een paar dagen rondkijken in berlijn met vl!
    tot vrijdag!!

3. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hoi dames,

Het wordt steeds grappiger qua smaak, eergisteren ontdekt dat ik mijn lievelingschips gewoon NIET meer lust, ze smaken gewoon naar zeepsop!
    E nu lig ik te ontbijten met lange vingers, 1 van de weinige dingen die wel ok lijken te vallen!
    Raar of raar?

4. Mimime

Mimime Niet meer actief

Veel plezier Sterrentje!

5. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Veel plezier sterrentje!!

Mijn smaak is ook zeker anders, lust geen koffie en brood meer:(
    Allerlei soorten (dikke) yoghurts lust ik nu weer wel

6. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    thanks ladies!!
    haha ik merk dat ik drop.veel lekkerder vind!

7. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Popcorn lust ik echt niet meer en koffie! Blegh alleen die geur al...
    Kiwi's vind ik heerlijk op dit moment! 2 per dag en liefst meer. :D
    Vooral kiwi gold. heerlijk!
    En soep. Maak nu elke week een grote pan soep voor de hele week, deed ik normaal nooit! :(

8. Mimime

Mimime Niet meer actief

Haha raar hè al die veranderingen in de smaak!!

9. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Hallo! Na een vakantie weekje Ardennen ben ik weer terug, leuk om een beetje terug te lezen wat jullie allemaal geschreven hebben, en ook weer nieuwe zwangeren erbij! Gefeliciteerd!
    En ook een heel vervelend bericht...

Mimime wat verschrikkelijk voor je, gecondoleerd. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je donderdag op een mooie manier afscheid kan nemen van je schoonmoeder. En neem alle tijd die je nodig hebt. Even een knuffel xxxxx

10. Mimime

Mimime Niet meer actief

Dankjewel Kim, ik ben blij als donderdag voorbij is, misschien kunnen we dan weer een beetje rust vinden en hopelijk gaat het dan ook snel weer een beetje beter met me. Nu is het vooral even volhouden.

Heb je een leuke vakantie gehad?

11. kimmarijn

Grappig om te lezen dat jullie ook al veranderingen hebben kwa smaak. Ik heb sinds een paar dagen dat mijn maag 3x omdraaid van bepaalde dingen en heb ik erg weinig trek. Net in de supermarkt snel er doorheen gelopen, al het zien en ruiken van producten geeft al een misselijk gevoel (gelukkig niet hoeven spugen)

Morgen middag komt mvm, ben benieuwd... En deze vrijdag mijn 1e echo vind het nu al spannend :)

12. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Zo, de eerste positiekleding is binnen...:$
    Een rokje en 3 shirtjes bij de wehkamp. Met heel veel korting gelukkig! Deze week ook nog even bij miss Etam binnenlopen, hebben ook sale!
    Wel heel apart als je voor het eerst positiekleding aantrekt!

13. kimmarijn

Leuk! Miek89, voor mij is het nog te vroeg voor zwangerschapskleding, wel jammer idd ivm de uitverkoop...

14. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Leuk!! Ik overweeg het ook al aangezien mijn broeken echt pijn doen:(

15. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    T gaat echt sneller dan je denkt! T is echt een verademing. Wehkamp heeft nog echt leuke tops. Heb er ook één met Minnie Mouse echt leuk!

16. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hoi dames,
    Vroeg berichtje hier.
    Gister avond kreeg ik heftige pijn rechts onderin mijn buik. Toen het wel erg werd de VK gebeld en die is komen kijken.
    Ze hield twee belangrijke opties open, bbz of blinde darm ontsteking.
    Ze heeft me naar het ZKH gestuurd, daar is een echo gemaakt em pluis zit op de juiste plek en ik heb zelfs het hartje gezien!
    Bloed en urine onderzoek gehad en daaruit blijkt blinde darm ontsteking.
    Overgebracht naar het andere ziekenhuis en daar ben ik opgenomen.
    Binnen een paar uur zullen ze een echo van de darm maken en daarzo zsm opereren.
    Er wordt hard de best gedaan om me morgen op de begrafenis te krijgen. Laten we hopen dat alles goed komt en ik er morgen ook bij kan zijn.

Nu voel ik me vooral heel beroerd, misselijk en pijn

17. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Dat meen je niet!! Jee zeg je krijgt ook alles tegelijk:(
    Gelukkig zit je kindje goed:)

Beterschap!!!

18. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Jeetje Mimime, jij krijgt ook echt alles op je dak he..
    Gelukkig is met de kleine alles prima, en hopelijk kun je morgen gewoon bij de begrafenis zijn. Sterkte meid!!

19. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    NEE! Oh wat erg zeg! Jij krijgt ook alles tegelijk! Gelukkig is het met pluisje goed! Veel sterkte en beterschap meis!

20. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Jeeetje mimime wat heftig...Hopelijk straks alleen nog maar periodes met rust en heb je nu alle ellende meteen gehad. sterkte en succes met de operatie, hopelijk kan je er morgen gewoon bij zijn

Deel Deze Pagina