Ons eerste kindje is op komst!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mimime, 8 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

#321 kimmarijn, 26 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jun 2013
    Dat is schrikken zeg! En idd alles te gelijk. Gelukkig gaat het met de baby goed! Ik heb ook een blindedarmontsteking gehad en moest ook meteen geopereerd worden. Ik weet wat een pijn het kan doen pfff, Heel veel sterkte! Xxx

2. kimmarijn

Mvm is net geweest en de test was super goed! Meteen 2 kratten gekregen, kan flink gaan plassen nu hihi... Ook leuke cadeautjes gekregen :) en 29-8 komen ze voor de laatste keer de kratten halen.

Bijgevoegde bestanden:

3. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jeetje mimime, wat een ellende heb je toch!! Hopelijk voel je je snel weer de oude en kun je bij de begrafenis van je schoonmoeder zijn..

Knuffel

4. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Vandaag maar eens bij de dokter geweest. Zit vol met uitslag en heb een paar keer per week buikkrampen.. ( bekend met gevoelig darmstelsel en vaker buikpijn) ik heb nu vezels gekregen dus hopelijk heb ik geen pijn meer. Voor de uitslag heb ik zalf gekregen. Ben benieuwd!

5. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hoi dames, ik ben weer thuis.
    Erg veel pijn en ik heb de begrafenis moeten missen!

Hoop alleen dat de operatie, narcose en medicatie niet teveel invloed hebben gehad op de kleine. 10 juli weer echo dus we zullen het gaan zien!

6. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Hallo meiden heb jullie gevonden!
    Klets graag ook hier met jullie, ga later wel even alles terug lezen nu richting werk! Laatste nacht!

Minimi nogmaals heel veel sterkte en hoop dat je gauw hersteld!

7. kimmarijn

Jeetje wat naar Mimime, ik hoop dat je op je eigen manier toch nog goed afscheid kan nemen. Kan je partner er een beetje voor je zijn? Heel veel beterschap Xxx

8. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Wat een ellende mimime!! Heel veel sterkte digi knuffel.

Hoe is het met de andere dames????

9. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Wat erg Mimime! Veel sterkte!

@Melkchocolaatje, gefeliciteerd!

@hier, alles gaat prima! buik begint echt te groeien nu. bloedtest van vorige week is goed, alleen het suikergehalte was iets erboven, dus moet ff opnieuw prikken nuchter en dan een suikerdrankje nemen en 2 uur later weer prikken. dat is wat minder helaas! :(
    Zit nu weer terug te denken en vlak voordag ik die bloedtest deed had ik wel kauwgom genomen en dat was niet suikervrij... dus denk dat het dat was maar toch even het zekere voor het onzekere nemen! Verder was alles bovengemiddeld goed! heb ook geen symptonen van te hoog suiker dus het zal wel meevallen denk ik (hoop ik).

10. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Kon het niet laten...
    Ff een foto gemaakt van mijn buik!:$

11. Babe86

Babe86 Niet meer actief

Hallo! Daar ben ik weer.
    @miek89, mooi hoor!
    @minime, jeetje heftig zeg, sterkte met alles en gecondoleerd.
    @melkchocolaatje welkom

korte vakantie was ok, maar heel intensief, veel lopen, veel reizen. Vandaag uitgeslapen en daarna naar de supermarkt en toen overgegeven in de supermarkt, ik schaamde me dood.

12. Melkchocolaatje

Melkchocolaatje Bekend lid

4 apr 2013
    543
    0
    0
    Sociotherapeut bij GGZ instelling
    hoge noorden ;)
    Miek mooi buikje heb je al!

Babe dat lijkt me erg naar, maar ja je kunt er niet veel aan doen!

13. Mimime

Mimime Niet meer actief

Kim, dankjewel, hij heeft het ook nog zwaar, helemaal uitgeput van alles, maar er wordt goed voor me gezorgd!

Miek, dat gaat goed! Mooi hoor!

14. kimmarijn

Oh echt balen, ik zou mijn 1e echo krijgen vandaag, werd ik een half uurtje ervoor gebeld dat het niet door ging, ik hoor nog wanneer ik volgende week mag komen... Wachten is moeilijk :(

15. kimmarijn

Het is een zware tijd voor jullie samen, fijn dat er goed voor je wordt gezorgd!

16. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @kimmarijn, wat balen!! moet je nog langer wachtten en het duurt al zooooo lang.

@miek mooi buikje al hoor :D

@babe wat vervelend kan me voorstellen dat je je nogal al schaamde maarja aan de andere kant jij kan er ook niks aan doen. Jij weet waarvan het komt, laat de rest maar denken :)

17. Babe86

Babe86 Niet meer actief

@besjes, ja was zeker genant. Ik kon gelukkig wel nog iemand aandspreken en naar een toilet vragen dus stond niet midden in de supermarkt, maar dan nog het personeel kreeg het wel allemaal mee zeg maar iehl. moet vanmiddag weer boodschappen doen, kijk ik niet echt naar uit :-s

18. kimmarijn

Hoi dames,
    Ik ben net terug van mijn 1e echo! Ik werd gebeld waar ik bleef?!! Lekkere communicatie daar hihi, dus meteen naar het echo centrum gehaast met mn partner en gelukt! Een erg duidelijke echo en een knipperend hartje super blij en opgelucht! En zelfs ws al langer zwanger 8weken en 1dag. Over 2 weken mag ik weer terug :)

Op de foto: links onder is hoofdje ;)

Bijgevoegde bestanden:

19. Babe86

Babe86 Niet meer actief

Hele mooie en duidelijke foto! Gefeliciteerd!!

20. Mimime

Mimime Niet meer actief

Echt super Kim! Fijn dat het toch doorging, wel kromme communicatie!

Deel Deze Pagina