Ons eerste kindje is op komst!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mimime, 8 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Yeahh:D bijna iedereen ook snel zwanger, valt mij op!

2. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Ja leuk he! Kunnen we lkkr over wat anders praten dan NOD! :D wie weet al of je in het ziekenhuis wil bevallen? Ik wel iig. Vind het toch een prettiger idee.
    VL heeft me vandaag weer lkkr verwend! Bos rozen gehad en heel veel fruit! Hihi, moet goed fruit eten zegt ie, is goed voor de baby! Smelt...

3. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik weet het nog niet, kan zijn dat ik medische indicatie krijg vanwege ME, dat een ruggeprik dan sowieso nodig zou zijn.
    Maar dat weet ik dus nog niet! Ga ik wel met de VK bespreken op de eerste afspraak.

Moet nu per direct stoppen met een deel van mijn medicatie, daar zie ik tegenop eerlijk gezegd! 1 is voor het slapen, wordt dus weer prut slapen. En de andere is voor mijn spieren. Zonder deze pillen krijg ik weer heel snel ontstekingen in gewrichten en extreem snel verzuring.
    Maar beide mag niet als je zwanger bent, dat wist ik van tevoren, maar toch zie ik er tegenop!

4. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Oei dat is idd niet fijn! Jeetje zeg! Heftig. Zeker betreft je nachtrust. Denk haast San wel dat het ziekenhuis wordt. Hoop echt voor je dat je er niet superveel last van gaat krijgen!
    Hoe reageerde VL trouwens? Is hij nog voorzichtig of helemaal door het dolle heen?

5. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ja ik denk het ook wel. Misschien valt het mee, zal het merken de komende dagen!

VL begint het bijna te geloven hihi! Nog wel voorzichtig hoor!

6. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Inderdaad!
    Hihi! Na nod gaan ze het nog meer geloven!
    Eerst zijn ze voorzichtig, naderhand steeds zekerder. Helemaal als jij je onzeker voelt, dan is t echt van, het zit toch goed? Niet zo druk maken! Tenminste zo gaat het bij mij ... :)

7. sterrentje

sterrentje Bekend lid

26 mrt 2013
    508
    0
    0
    werken bij de nettorama
    tilburg
    het wordt hier steeds gezelliger!
    haha super!

nu op het verjaardagsfeest van mijn schoonbroer. de enige die nog niet weet dat ik zwanger ben van mijn familie is mijn zus.... en haar vriend.
    ze is wel.de hele tijd op me aan het letten.... prettig... NOT

8. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ja hier ook waarschijnlijk ziekenhuis:( Had graag thuis willen gaan bevallen. Maar gezien mijn astma en allergieen zal dat er wel niet in zitten!

Hier is manlief nog meer overtuigd van mijn zwanger zijn dan ik hihi
    Ik kwam thuis uit mijn werk vanmiddag zegt ie: dag schone zwangere
    Liefffff:) Hij is de gelukkigste op aarde, hij straalt helemaal:cool:

9. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ben benieuwd Miek! Hoop uiteraard dat hij er straks wat ongedwongener blij mee kan zijn!

Sterrentje, niet verstandiger het haar te vertellen? Ik zou me achteraf nogal lullig voelen als ik hoorde dat de hele familie het al wist van twee kanten maar het voor mij nog weken geheim is gehouden!

Wat lief klein! Zou je liever thuis willen bevallen? Ik weet het niet, omdat onze badkamer straks beneden zit zou ik niet in ons bed kunne bevallen, en zouden we dus een extra bed in de woonkamer neer moeten zetten. Weet niet of ik dat een fijn idee vind eigenlijk!

10. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ja dat zou mij ook niet fijn lijken. Ik zou liever thuis bevallen, ik hou niet zo van pottenkijkers;)

11. Mimime

Mimime Niet meer actief

Grinnik

12. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Hihi

Hoezit het met jullie buiken? Groeien ze al?? Ik zat op een andere site te kijken en was stomverbaasd hoe dik sommigen al zijn bij een week of 7!

Hier een darmenbuikje:p, voor me gevoel heb ik best al een buik:(

13. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ja allemaal darmen denk ik! Mijn broeken zitten nu al niet lekker, dacht dat dat nog niet kon.
    Vooral darmen dus denk ik, misschien dat ik er last van heb omdat ik de hele dag misselijk ben, dan helpt een te strakke broek ook niet mee!

14. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Ik heb er ook last van, t is idd echt zo'n darmenbuikje. Kan bijna niks meer aan! Dat wordt binnenkort shoppen denk ik... :D zag bij miss Etam al wel leuke dingen hangen!

15. Mimime

Mimime Niet meer actief

O leuk Miek!! Miss etam had ik ook op de site gekeken, zag ook wel leuke dingen!
    Nou ben ik altijd lastig met broeken haha, dus zullen wel vooral spijkerbroeken worden!

16. nono

nono Niet meer actief

Zijn idd darmbuiken nog maar toch! Hier beginnen de broeken ook al strakker te worden.. En op foto is duidelijk te zien dat m'n buik al behoorlijk groeit (mijn broeken heb ik nooit zo heel strak)
    En dat terwijl ik 3 kg afgevallen ben dan zou je haast denken dat m'n broeken losser zullen zitten haha!

Hoe gaat het met jullie vandaag? Ik stond goed op dus ik hoop dat het zo blijft de hele dag!

17. Mimime

Mimime Niet meer actief

Afgevallen nono? Hoe die je dat? Zo veel misselijk?

Hier top, ben kotsmisselijk maar net de CB digi gedaan en vriendlief geloofd het nu ook en heeft een ronde dansje gedaan haha!!

18. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Prenatal heeft ook leuke kleding! Denk dat ik voor de zomer ook wat jurkjes haal.
    Hier ook goed wakker geworden. Dus hoop dat ik niet veel last van misselijkheid krijg! Wel een beetje duizelig. En zenuwachtig! Hihi maar dat is logisch denk ik . Morgen om deze tijd zitten we bij de verloskundige! :D

19. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

Ik wil me hier ook gezellig aanmelden! Leuk om nu ook weer andere zwangere tegen te komen, buiten het groepje van het zwanger worden topic.

@sterrentje: ik zou het denk ik ook zeggen tegen je zus. Of ze het nu weet of over een maand maakt voor jou niet uit. Mij lijkt het lullig als je Broer en ouders het al weten en je zus niet. Mij persoonlijk zou het echt pijn doen en achtergesteld hoor.

Ik wil trouwens in het ziekenhuis bevallen. Alles bij de hand en als dd bevalling goed is gegaan mag je ook lekker naar huis.

Ml heeft gister gelijk een ritueel ingevoerd. Zegt ie: ik wil iedere avond even ons kindje voelen op je buik anders kan k niet slapen. Nou dat is toch super lief! En dat terwijl hij alles al twee keer heeft meegemaakt bij zijn andere kids. Vind het wel heel fijn dat hij aangeeft dat onze zwangerschap ook nieuw en spannend is voor hem. Dus we gaan eigenlijk genieten van onze eerste zwangerschap samen!

Oh ja,

20. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Leed/ 27 jaar/ 1e ronde zwanger/ 12-02-2014

Deel Deze Pagina