Mooie echo Besjes! @kim, leuke taart! Vind het ook leuk om van die taarten te maken! Ben benieuwd naar de reactie! Hier gaat alles verder goed, sommige luchtjes zijn echt niet te harden! Vooral koffie, pfff dat stinkt echt! :O Moeheid wordt minder gelukkig! Zeiden ze ook dat het in het tweede trimester minder wordt, dus dat klopt gelukkig! Dus meiden, nog een paar weken flink moe en dan zakt het af! Woensdag weer naar de verloskundige toe. Iedereen fijn weekend en geniet van het mooie weer! Dat wordt Bbq-en vanavond!
Goed vooruitzicht Miek! Fijn om te horen dat de klachten rond die periode beter worden... Hier is de schoonfam net weg, ze hebben echt super leuk gereageerd, werd helemaal plat geknuffeld en hier en daar een traan! De kleine is nu al meer dan welkom oh en de taart was een groot succes en erg lekker geworden (al zeg ik het zelf hihi) Nu even bijkomen van alles, hakt er toch wel in hoor. Lekker het zonnetje in denk ik
Dag meiden, Dit ziet er uit als een gezellig groepje! Mag ik hier ook meepraten? Lies // 24 // 1e ronde zwanger // Begin februari 2014
@mimi, ooooh hij heeft nu geen baan, nou dan lijkt mij de keuze niet moeilijk je gaat er altijd op vooruit dan lekker doen wat je het leukste lijkt. Wat een luxe trouwens kiezen uit twee banen in deze tijden . Hoe voel jij je? Al iets minder misselijk en wat meer rust in je lijf? Welkom Lies ook in de eerste ronde raak zie ik, gefeliciteerd! Toch wel opvallend veel in de eerste ronde hoor vind ik. @Kim Leuk he die reacties. Is ook wel een hele leuke manier met die taart. @miek Ik lijk ook wat minder moe. dus inderdaad dames hou vol (en alle ml en vl's natuurlijk ook) hopelijk over een paar weken minder Iedereen geniet lekker aan het genieten van het mooie weer? en zo te lezen gaat het met iedereen eigenlijk best wel goed Hebben jullie ook dat je niet zo erg in de zon durft te zitten? Ik las over zwangerschapsmasker en dan wil ik wel graag voorkomen. Ik ken een vrouw die heeft die vlekken nu nog omdat het na de zwangerschap niet weg trok. Toch maar proberen uit de zon te blijven en smeren smeren smeren @sterrentje Waar ben je? en hoe gaat het?
@lies1611 Gezellig en welkom! @besjes Je mag best in de zon zitten hoor, tenzij je een lichte huid hebt! Anders is het geen probleem, wel goed insmeren natuurlijk! Vooral je gezicht/hals. Bron: verloskundigenpraktijk
@klein, dankje! @besjes, ja ik noem het maar eerste ronde, was net iets te laat met mn pil na mn stopweek.. @kimmarijn, 30 is niet oud toch? Ben zelf nu 24. Heb al meerdere echo's gehad omdat ik (nog) onder controle bij de gynaecoloog liep/loop. Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik niet nu al hoogzwanger ben
Ik ook!! Lijkt me zwaar met een dikke buik. Is er een reden waarom jij bij de gynaecoloog loopt? Mooi echo's gehad???
Ja heb twee miskramen gehad. De laatste was een partiële mola en daardoor lang onder controle gelopen om te kijken of mijn HCG wel bleef dalen.. En toen steeg het opeens.. Dus heb deze zwangerschap echt vanaf de 1e week gezien en al 2x een goed kloppend hartje Jij hebt je eerste echo de 18e?
ohh dus dit is extra spannend!! Wel mooi dat je al een kloppend hartje hebt gezien Ik moet inderdaad wachten tot de 18e pffff Maja ik heb geen enkele reden dat er 'iets' zou wezen dus gewoon wachten. Het aftellen is wel begonnen
Ja inderdaad, heel spannend! Hopen dat het voor ons allemaal goed mag gaan Ik heb de 16e termijnbepaling! Aftellennnn
Jaa, ik vind het wel spannend hoor Mijn enige zekerheid is de testen en de test van moeders voor moeders. Ja en mijn kwaaltjes maja! Het klinkt raar maar 'alleen' zijn zwanger zijn is niet zo leuk Ik en mijn man delen alles samen, mijn zwanger zijn kan ik alleen delen door te vertellen dus dat is gek. Hij kan ook niet wachten tot die echo! Want dan word het voor hem ook werkelijkheid zeg maar.
Wanneer ga jij het om je heen vertellen? Bij mij voelde het aan als een geheimpje tussen mijn partner en mij, maar nu heel blij dat ik het heb kunnen delen. Lies, wel heel bijzonder om de groei van je kleintje vanaf de eerste week te zien, spannend voor jullie. Hopelijk blijft het nu goed gaan!
Ouders/broers/zussen en onze liefste vrienden weten het al!! Dat hebben we eigenlijk vrijwel meteen gedaan naar de test! Dus het is niet echt een geheimpje meer
Spannend he de eerste echo! Denk dat ik met 27 weken nog een pret echo doe en dan met dvd, dat lijkt me zo leuk! Vergeet de eerste echo echt nooit meer! Dat je het dan ook echt daadwerkelijk ziet bewegen is zo gaaf/mooi! Wij hebben 24 juli geslachtsbepaling, kan ook echt niet wachten! @kim, blij dat het zo goed geslaagd is! Voelt echt fijn dan he! En wat de zon betreft, idd goed insmeren en lkkr in de zon zitten! Af en toe de schaduw opzoeken en veel drinken! Vandaag weer heerlijke smoothies gemaakt zo lkkr met dit weer!
He bah Lies 2 miskramen is wel heftig!. Hopelijk gaat nu alles goed . Spannend hoor Miek, geslachtsbepaling. Wij hebben besloten om het een verrassing te laten. 29 augustus hebben we de 20 wk echo, die lijkt me ook wel spannend dan gaan ze kijken of alles echt goed is...Tussen nu en 29 augustus nog een keertje controle en hartje luisteren Bij ons wisten mijn ouders, broer en zus en ml zijn ouders en zus het vrij snel al. Na de eerste echo beste vrienden verteld en familie. Vanmiddag heb ik de foto van de laatste echo op facebook gezet dus nu weet zo een beetje iedereen die ik ken het Morgen toch maar lekker in de zon dan
Oh spannend allemaal! Twee miskramen is inderdaad best heftig, vooral met alle complicaties bij de tweede en het was kort op elkaar. moet zeggen dat het heel bijzonder is om te zien dat het eerst een soort ringetje in je baarmoeder was en nu een hartje heeft! Bij mij weten alleen mijn ouders en één vriendin het vooralsnog..
Idd dat is ook een goeie, veel drinken!! Hier ook aan de smoothies, wat doe jij er in?? Hier is banaan, aardbeien en yoghurt favoriet