Ons eerste kindje is op komst!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mimime, 8 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Oh, die is ook lkkr! kan je ook ijsjes mee maken! :D
    Gister aardbei, banaan en sinaasappels. En vandaag sinaasappels, banaan en kiwi.

2. Mimime

Mimime Niet meer actief

@kim, wauw wat een mooie taart!!!! Fijn dat ze het zo leuk vonden! Geeft je toch een fijn gevoel!

@Les, welkom en gefeliciteerd!!!! Leuk dat he er ook bent!!

@Klein, ja ben het gedoe wel zat! Heb iets anders gehad, weet ff niet hoe het heet, maar het werkt!! Ik kan weer eten!! Hij heeft de baan!! We gaan wel wat terug maar hij wordt er helemaal blij van, en dat vinden we toch wel het belangrijkste!

@Miek, fijn te horen dat het afzakt! Hier ook vooral nog heeeel moe! En luchtjes... Die blijven lastig vind ik! Heb er ook erg last van!

@Lies, welkom en gefeliciteerd!! Hardstikke gezellig!
    Heftig de miskramen! Lijkt me heel zwaar!

@Besjes, ja zo zoek je al maanden en heb je niks, zo kun je kiezen! Maar denk dat hij de beste keuze heeft genaakt qua uren, studie en wat hij leuk vind!!
    En wat betreft de zon heb ik ook, wat helpt is een dagcreme met Uv filter of echt steeds smeren met hele hoge factor als 50. En een beetje uit de zo'n blijven ben ik bang! Ik kan ook niet goed meer in de zon, sinds ik zwanger ben heb ik het van elk straaltje zon echt bloedheet!!

Hier weten de nodige mensen aan de kant van de familie van vl het al door het overlijden van mijn schoonmoeder en de operatie (leg maar eens uit waarom je zoveel pijn hebt en geen medicatie meer krijgt).
    Verder weten mijn ouders, zus en zwager en wat vriendinnen het, en na de echo van woensdag denk ik dat het wel wat uit gaat spreiden het nieuws haha. Zijn nog wat mensen die ik het in ieder geval zelf wil vertellen, en heb geen haast!

3. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Dankje mimime! Was inderdaad heftig maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen? Drie maal scheepsrecht?

jij natuurlijk ook gefeliciteerd!

4. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Goedemorgen dames (gaaaaap)

Fijn weekend gehad? Hier wel ondanks dat ik moest werken;)
    Pff al die ochtenden er vroeg uit gaat steeds moeilijker:( Vreselijk!!

Nou op naar morgen, intake bij de vk! Jammer dat ze de echo niet tegelijk doe :cool: Kan bijna niet meer wachten!!

Hoe is het verder met de kwaaltjes?

5. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Vroeg opstaan was nooit mn hobby maar is nu nog moeilijker!
    Net even quality time gehad met de wcpot en heel erg moe (de kat besloot vannacht te gaan overgeven meerdere keren..)
    Kijken hoe we deze werkdag gaan overleven..
    In het weekend moest ik inderdaad ook werken.. woensdag vrij :D

Klein, alvast succes en veel plezier bij de vk morgen! Nog 10 daagjes tot je echo!

6. Mimime

Mimime Niet meer actief

Dankjewel lies :)
    Vroeg opstaan... Nee dat gaat voor geen meter ook hier!

Spannend he klein dat wachten?!
    Hier woensdag de intake, en vroege echo gelukkig, dat dan weer wel!
    Maar ben er nu al heel gespannen voor :(, bang voor het effect van de operatie, Maarja ik verander er niks meer aan en niet opereren was ook geen optie :(. Zal zo verschrikkelijk opgelucht zijn als alles goed is woensdag!

7. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Wat leuk weer allemaal vk gesprekken deze week. Wel jammer Klein dat je niet meteen voor echo kon
    @mimime spannend hoor woensdag, alles is vast prima :). Jij hebt genoeg ellende gehad.

8. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0

Yeahh nog 9 daagjes:D inderdaad jammer dat ze het niet tegelijk doen. Misschien als ik veel mazzel hen kunnen ze het hartje laten horen, want dat proberen ze wel met een intake.

Eerst nog maar even werken tot 14.15 uur;)

Mimime, je echo ziet er vast geweldig uit!!! Ik hoop op een mooi plaatje voor je!!

9. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    @klein, wachten duurt dan lang he...
    @mimime, succes morgen! T is vast goed!
    Morgen moet ik ook weer naar de verloskundige. Eindelijk het hartje weer horen! :D miss dat ik toch zo'n angelsound ga kopen, kan ik elke week luisteren.

10. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Veel plezier morgen miek! :D

11. Mimime

Mimime Niet meer actief

Dankjewel dames! Hoop ook op een heel mooi plaatje!

Miek ook veel plezier morgen!

Klein vandaag naar de VK toch? Veel plezier en snel de dagen aftellen naar de echo!

12. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Spannende week voor de meeste dus! Ben benieuwd hoe jullie afspraken gegaan zijn. Ik zie mijn vk volgende week pas voor de 1e keer, en zaterdag mijn 2e echo. Ben nu al beetje zenuwachtig hoor.

Mimime voor jou helemaal spannend morgen, ik duim met je mee!

13. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ja dames ik ben op intake geweest:)

Superaardige verloskundige:D Wel handig dat ze bloedprikken etc.
    allemaal zelf kunnen! Bloedsuiker/ bloeddruk wat aan de lage kant maar dat is beter dan te hoog, dus we gaan vrolijk verder:cool:
    Wat een vragen zeg over je familie.. Pff
    Helaas door de vakanties kunnen ze niet meteen een echo doen omdat niet iedereen daarvoor bevoegd is. Nou na ja op naar volgende week!!

14. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Wat fijn klein! Nu nog wachten op de echo!
    @mimime, thnks! Jij ook veel plezier! Zal vast goed zijn!

15. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ook spannend Kim!

Klein fijn dat alles goed was, ze zijn dus grondig? Haha, staat me wat te wachten dan!

Vandaag nog wel een spijkerbroek en korte broek gekocht, fijn om iets aan te hebben dat past, buikje begint echt zichtbaar te worden, best snel al vind ik!

16. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ja heel grondig haha, maar wel nuttig! Mijn moeder heeft bijv. In haar zwangerschappen hele hoge bloeddruk gehad (laatste 10 weken plat gelegen), ze zijn dus nu bij mij extra alert. Zoiets vind ik positief want je houd het toch in je achterhoofd.

Hier ook al een buikje:$ ik heb nog 1 broek die pas!:$
    Iemand tips waar je leuke positiekleding kan kopen? Ik kan wel gewone kleding kopen maar daar ben ik dan over een aantal weken ook vast weer uitgegroeid.

17. Mimime

Mimime Niet meer actief

Nou het belangrijkste hier is volgens mij vooral dat mijn moeder beide keren zwangerschapsvergiftiging heeft gehad, bij mij hebben ze uiteindelijk gewacht tot ik spontaan kwam maar mijn zus moest met spoed gehaald en daardoor een maand te vroeg geboren! Dus dat zal wel een puntje zijn!
    Heb van mezelf lage bloeddruk dus daar maak ik me nog niet zo'n zorgen over, mijn moeder heeft een erg hoge.

Ik ben vandaag bij twee winkels in amersfoort geweest, Belly-B en Noppies, bijde erg leuk!
    En ik vind dat prenatal erg leuke dingen heeft!
    H&m en Miss etam hebben online leuke dingen maar in de winkel was het echt Niks! Ja een half rek met lelijke dingen!

18. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    @klein, wehkamp.nl en miss team! Op wehkamp is er nu ook korting!
    We hebben het allemaal wel goed gepland he... Zomer en wintercollectie moeten we aanschaffen! :O

19. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Ik heb voor de tussentijd een knopenelastiek, die haal je gewoon op de markt, toevallig had mijn schoonmoeder nog een stukje liggen. Die doe je door het knoopsgat en dan vast maken aan de knoop, zo heb je extra ruimte in je normale broeken,

20. Mimime

Mimime Niet meer actief

Bah het is nog lang geen kwart voor twee!

Deel Deze Pagina