Hihi, wachten duurt dan zo lang he... Ik mag om 16.45 uur. dus ga ik maar ff hard doorwerken zodat ik de tijd niet in de gaten hoef te houden...
Spannnd mimime!!! Laat het even weten Ik ben blij dat ik volgende week om 9.10 uur mag! Uit bed en gaan Zo'n knopen elastiek lijkt me eerlijk gezegd met zo fijn, want dan drukt alsnog die knoop toch in je buik? Ik heb volgens mij ook een mega buik hihi
Spannend Mimime, gelukkig hoef je nu niet meer zo heel erg lang te wachten. @klein, misschien een leuk idee om foto van je buik te maken en hier te plaatsten @miek, grappig dat je voor de echo naar prenental Amersfoort heen gaat voor je echo, ik heb daar begin aug me intake met de vk Hier nu gelukkig minder misselijk wel veel vage dromen, maar kan de nog wel navertellen. Begin wel wat onzekerder te worden vooral bij krampen/steken in de buik van gaat dat nog goed of niet. Wel nu heel erg naar 31 juli aan het leven voor de eerste echo en bezig om te kijken hoe we dit als kado aan mijn schoonmoeder voor haar verjaardag te geven.
Jee mimime als het goed is ben je nu wel klaar bij de vk, hopelijk is alles goed! @miek nog even wachtten en dan mag jij ook succes. Ik ga zo naar me werk, tot 21.30 voor het eerst op de nieuwe lokatie. Ben benieuwd
Bij mij alles goed! Hartje weer gehoord. Bloeduitslagen allemaal goed, ook mn suiker, dus lag echt aan de kauwgom! Helemaal blij weer!
Ja ben echt helemaal happy! Echt afkloppen dat ik bijna geen kwaaltjes heb, werd er soms bang van... Gek is dat he, gaat alles goed, maak je je nog druk...
Hier ook alles goed! Hartje klopte, groei precies op schema en wat een opluchting!! Ook de intake gehad, hartstikke fijn allemaal! Nog even lekker naar prenatal geweest, zo groot de onze in Amerfoort, heerlijk! En ons eerste kleertje gekocht, een nega lief grijs/wit jasje van nijntje! En een echo lijstje!
En we schelen allemaal niet zo veel! Hoe staat het met de klachten en kwaaltjes? Hebben jullie trouwens veel last van 'hormonen' (in de zin van stemmingswisselingen ed.)?
Wauw super goed nieuws Mimime! Ben heel blij voor je! Heerlijk dus het shoppen is nu echt begonnen Lies, ik vind dat ik niet veel klachten heb en ook die stemmingswisselingen heb ik (nog) niet echt. Het enige is dat ik minder eet en dan ineens weer trek heb ik bepaalde dingen en dan weer misselijk gevoel bij het idee... Oh ja en voortdurend pijn in mn borsten, maar ben daar inmiddels wel aan gewend gelukkig. Jij?