Ons eerste kindje is op komst!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mimime, 8 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Fijn Mimime en miek dat alles goed is.

@mimime mooie echo.

Wel grappig dat er nu al 4 mensen hier uit het midden van Nederland komen. Ik zelf ook, woon in Amersfoort :)

2. Mimime

Mimime Niet meer actief

O leuk les! Woon je in vathorst?

3. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hier ook gevoelige borsten Lies, maar niet zo'n last van.
    Stemmingswisselingen? Ik geloof dat het meer een permanent pesthumeur is momenteel met uitzonderingen hihi

4. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nee andere kant van de snelweg, in zielhorst. Maar zie van de slaapkamer prenental:)

5. Mimime

Mimime Niet meer actief

O leuk! Dan zit je de bij de Kei of niet?
    Ik wel! Locatie Elly takmastraat, nu al erg blij met ze!!

6. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad bij de kei en ook dezelfde lokatie. Dit was degene hier in de buurt die me het meeste aansprak en me goed bij voelde.

Misschien een raar idee om een keer met de mensen hier uit de buurt een keer af te spreken en zo weer wat meer kunnen delen met elkaar ofzo.

7. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Wat hormonen betreft... Is afentoe echt een drama! Vorige week nog, moest ik huilen, huilen! Alleen omdat VL zei dat ie zo trots op me is... Was niet te troosten! Soms 'iets' sneller gepikeerd...

Lijkt mij ook wel leuk om eens af te spreken!

8. Mimime

Mimime Niet meer actief

Dat is toevallig Les! Ik had ook wat rondgezocht en deze sprak me aan!
    Tot nu toe 1x paniekerig opgebeld dat ik zo ziek was en het me zo zorgen maakte, en toen was mijn schoonmoeder net overleden dus ik was ook heel verdrietig, werd ik super fijn en lief te woord gestaan en gesteund! Voelde me een stuk beter daarna!
    En de volgende dag belde ik dat ik zoveel pijn had, kwam ze gelijk langs, stuurde me naar het ziekenhuis en de volgende dag werd ik geopereerd. Dus tot nu toe niets dan lof over de kei!

Lijkt me trouwens ook leuk!

9. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Oh ja redelijk chagrijnig, sneller geirriteerd. Maar komt ook door constant moe, lamlendig, geen energie, hoofdpijn en soms overgeven. Zin in eten heb ik ook niet maar als ik het eenmaal eet krijg ik meestal wel wat weg :) En aan de gevoelige borsten ben ik inderdaad wel gewend! ;)

De kei trouwens super lief allemaal!

10. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Weten jullie trouwens al bij welke instantie je de kraamzorg neemt?

Hier weet ik het waarschijnlijk al. Bij Yunio alleen werkt mijn schoonmoeder ook daar en wil haar liever niet als kraamzorg dan hebben maar dat ze geniet als oma van haar eerste kleinkind.

11. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Dames, fijn dat jullie echo weer goed was!!!

Grappig ik kom ook uit het midden van NL :D Vlakbij Harderwijk;)

Kraamzorg heb ik al geregeld, een groep hier uit de buurt. Dan heb je 1 persoon in je kraamweek dat vind ik zelf wel belangrijk/ fijn.

Mijn moeder is ook kraamverzorgster maar ik wil ook dat ze lekker oma is en niet aan het werk:D

12. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Heb je ook helemaal gelijk in!
    Ik heb ons aangemeld bij Birth-Care. Sprak me wel aan. Wat je kan doen is je zorgverzekeraar bellen en vragen welke ze vergoeden en waar je allemaal recht op hebt. Je moet het wel aangeven in de 12e of 13e week van je zwangerschap. En een kraampakket aanvragen bij je zorgverzekeraar.

By the way ff algemeen als je samenwonend bent zonder samenlevingscontract moet je erkenning aanvragen bij de gemeente, dacht voor de 16e week.

Zo dat is weer een heel verhaal!;)

13. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Idd grappig! Ook bij Birth-Care Klein? Zit toevallig in Harderwijk!

14. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Klopt! En idd je moet je kind officieel erkennen, vrienden van ons hebben dat ook moeten doen!

Zijn jullie samenwonend of getrouwd?

15. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Nee nog niet nagedacht over kraamzorg, ben veel te bang dat het dit keer weer mis gaat..

16. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Dat begrijp ik maar op zich vind ik het ook belangrijk dat je degene krijgt die je hebben wilt. En uiteindelijk zegt het natuurlijk niks of je een miskraam krijgt;)
    En ik heb een bel afspraak met hun, dus of het misgaat of anders geef ik de definitieve datum door.

17. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Ja wij zijn samenwonend idd. (nog wel) ;)

18. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Nee niet Birth-care. Woon jij in Harderwijk??

19. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    @klein,
    heb met mezelf afgesproken te wachten tot dinsdag, dan heb ik termijnbepaling en denk ook meer hoop dat het goed blijft gaan :)

Maar in ieder geval bedankt voor de tip! Het is voor ons allemaal de eerste keer he ;)

20. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Nee woon in Almere. Maar kon ook kiezen uit deze, sprak me meer aan.

Deel Deze Pagina