Ons eerste kindje is op komst!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mimime, 8 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.175
    113
    Lekker verhuizen!
    Ja sportfondsebad zou wel makkelijk zijn ja.. weet ook niet hoe het in andere zwembaden zit (liendert? hoogland, soest leusden)kom er verder ook nooit)

Ik vind het ook maar moeilijk kiezen.. Denk gewoon 1 uitkiezen en hopen dat het bevalt :p Is met de verloskundigen ook zo geweest.. Pas als je er mee in aanraking bent gekomen weet je of het een fijne instantie is of niet.

ME, chronisch vermoeid? Heb je daar nu extra last van nu je zwanger bent? Ik weet dat ik nu echt 0,0 energie heb.

2. Mimime

Mimime Niet meer actief

3. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ja met de VK vond ik het ook moeilijk maar nu heel blij met de keuze!
    Ja chronisch vermoeid, het is nu extreem sinds de zwangerschap, lig het grootste deel van de dag in bed helaas. Probeer elke dag wat te helpen in het nieuwe huis, maar dat gaat moeizaam helaas.
    En dan moeten we maandag naar een BBQ bij schoonzus (loeder) waar ik dus ECHT geen zin en energie voor heb!

4. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.175
    113
    Oh ja vreselijk die verplichtingen!
    Ik ben ook echt niet vooruit te branden, heb dan geen ME dus misschien mag ik daar niet over klagen. Als ik een paar uur gewerkt heb, kan ik t al bijna niet meer op brengen om te koken. Werk je normaal? Heb de zwemlinkjes al open staan ga ze zo even bestuderen, dankje! Misschien leuk om eventueel dezelfde te kiezen?

Jij had ook de kei toch?

5. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Wel toevallig hoor dat jullie bij elkaar in de buurt wonen en handig ook!
    Na mijn 2e echo (zaterdag) ga ik mij eens verdiepen i kraamzorg enzo. Ik wil zeker gaan zwemmen en yoga of pilates volgen. Voor nu zoek ik ook een sport maar weet echt niet wat, mijn abonnement bij huidige sportschool is 1juli gestopt en heb deze nu bewust niet verlengd. Wat doen jullie nu voor sport?

6. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.175
    113
    He kim!
    Ja is zeker heel toevallig. Misschien kennen we elkaar zonder dat we dat van elkaar weten. Amersfoort eo is net een klein dorp.

Maar ik sport niet (ja slecht). Heb een afwijking aan mijn knieen en ben er meerder keren aan geopeerd geweest dus echt fanatiek sporten zit er niet meer in (ben benieuwd hoe dat moet met babyvetjes kwijtraken straks :( ) Moet zeggen dat ik denk dat zwemmen nog wel moet lukken :) dus misschien doe ik dat maar.

Volgens mij maakt het niet zo veel uit wat voor sport je doet, zolang je jezelf er maar fijn bij voelt (en het geen boksen is oid). Ben er eigenlijk helemaal niet in thuis wat voor opties er zijn speciaal voor zwangere vrouwen..

7. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik deed begin van het jaar aquajoggen, dat ging wel redelijk, maar toen kwam het opknaphuis en mijn schoonmoeder die steeds slechter ging en ben ik gestopt, veel te zwaar allemaal!

Nou ik denk dat iedereen die eerste weken zoooo moe is, blegh gek wordt je ervan! En dan heb ik nog mazzel eigenlijk dat we bij mijn ouders wonen tot de verhuizing begin augustus, dus even geen huishouden, boodschappen en koken!

Ja misschien kennen we elkaar wel haha! Hoe oud was jij ook al weer lies?

Werk ben ik kwijt geraakt toen ik ziek werd, wil wel kijken of ik weer kan gaan werken, maar voorlopig weinig kans, mijn ziekte is al geen aantrekken, en zwanger ben ik helemaal een gevaar denk ik haha!

Ga er vanuit dat ik pas na de bevalling verder kan kijken naar werk!

8. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.175
    113
    24! En jij?
    Ja werk vinden is sowieso lastig, laat staan als zwangere vrouw! Ugh ze mogen eigenlijk niet discrimineren maar goed, aan de andere kant, gelijk hebben ze nu ook. Je zei trouwens dat je op woensdag niet kan omdat je les geeft, wat voor les?
    Is het niet vreselijk die 'drukte' met je vriend (of man?) en ouders in één huis? Ik word helemaal kriegelig van veel mensen nu :/

9. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.175
    113
    Dit is hem/haar!

Bijgevoegde bestanden:

10. Mimime

Mimime Niet meer actief

Wat een mooie echo!!
    Ik ben 26 :)

Ik geef les op de hondenclub, opvoedingscursussen, nog niet zo lang, maar wel erg leuk!

11. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ja heftig soms wel druk! Maar dan doe ik de deur dicht als ik in bed lig en dan valt het mee haha!
    Gelukkig kunnen we tot nu toe goed opschieten met mijn ouders! Als we verhuizen begin augustus hebben we hier een klein half jaar gewoond en valt het me mee. Al zijn we wel erg toe aan verhuizen inmiddels! Toch zal het ook weer stil zijn straks!

12. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mooie echo lies:)

13. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.175
    113
    Dankjulliewel :D

Wacht maar tot die kleine er straks is mimime, dan is het over en uit met de stilte ;)

14. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik probeer om zumba thuis te doen maar vaak te druk of geen zin en doe aan schieten iedere week. Heb alleen geen idee hoe lang ik hiermee door kan gaan.

@mimime kan me wel voorstellen dat het straks in je eigen huis stil zal zijn. Heb namelijk ongeveer 4 maanden bij me schoonouders gewoont voordat we ons huur huisje toen kregen.

15. Mimime

Mimime Niet meer actief

De hond en de kat gaan me wel vermaken denk ik!
    En de baby is er nog LANG niet! Dus het zal echt wel stil worden!

Ach ik verzin wel weer een leuk haakproject om mezelf bezig te houden!

16. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @lies, lekker dat je gerust gesteld bent, altijd slim om als je niet zeker bent even te bellen wel fijn dat ze je dan ook meteen helpen :D.

@mimime ik heb ook bij de kraamvogel aangevraagd :D Site sprak mij ook wel aan.

17. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Mooie echo Lies! Echt een mensje al hé!

18. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Mooie echo Lies!

19. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Zie nu pas dat ik vanmiddag de laatste twee pagina's niet eens heb gelezen.
    @lies zie nu je echo, mooitje hoor het lijkt echt al op een inie mini mensje...

Ik sport ook helemaal niet, heb een jaar fitness gedaan met mijn zusje maar dat was geen succes (boringggg) en nog een half jaar paard gereden maar ik moest redelijk vaak afzeggen door de HS dus uiteindelijk maar mee gestopt :(

@Les, wat ik heb begrepen is dat je sporten die je al deed opzich kan blijven doen als het goed voelt (boxen ofzo lijkt me niet zo handig, paardrijden mag volgens mij ook na een aantal mnd niet meer) Je kan altijd je vk even vragen :)

20. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    trouwens iemand enig idee wat er met sterrentje is gebeurd ? al een tijdje niets meer van gehoord

Deel Deze Pagina