Goeiemorgen dames, Alweer een paar dagen niks van me laten horen, druk druk met werk en allemaal dingen regelen. Wel heb ik alles weer bijgelezen hoor @Lies : Prachtige echo meid, echt al een klein mensje! @Kimmarijn : Jeeeej 10 weken!! Hier mag ik vandaag nog even werken en dan heerlijk weekend, hopelijk word het wat mooi weer! Fijne dag dames en alvast een fijn weekend!
@kimmarijn, jeeej 10 weken Ik vandaag precies 12 en sterrentje was volgens mij allang alweer terug uit berlijn hoor. Ze had het daar geloof ik wel leuk gehad. Daarna niets meer gehoord @bibi werkse en geniet lekker van het weekend Ik ga ook nog ff naar me werk, morgen weer en dan zondag lekker vrij Fijna dag ladies
Wat fijn Besjes 3maanden! En Lies morgen ben jij ook 10weken zwanger! En ineens heb je heul veel trek in vanille vla!!! Het liefst trok ik het pak open in de supermarkt hihi echt erg :-$ Hebben jullie dat ook? Ineens enorme behoefte aan iets?
Jaa, gaat snel en langzaam tegelijk! Ik heb helemaal geen zin in rare dingen. Ik heb juist meer nergens zin in..
Haha kiwi! Mijn moeder had kiwi met slagroom! Je bent serieus de eerste die ik hoor die daar ook zin in heeft
Wat vliegen de weken toch weer snel voorbij. Gelukkig nu nog 2,5 week voor mijn eerste echo, heb er zon zin in. Meiden die een keer willen afsprek, wanneer komt het jullie uit en waar in de buurt van amersfoort om iets te plannen. Nog geen plannen hier voor het weekend dus nog maar ff bedenken wat we gaan doen. En jullie?
Spannend les! Ik heb helaas nog geen weekend, morgen nog een dagje werken helaas. Hopelijk worden mn kwaaltjes snel minder! Vooral die constante moeheid, als ik thuis kom van werk kan ik niet eens meer fatsoenlijk eten, de afwas doen en de avond doorkomen. Heb me laten vertellen dat dit rond 12wk minder word. Maar het is voor een goed doel! Ja wat komt iedereen uit? Ik ben opzich redelijk flexibel
Klinkt goed Miek, tot na de verhuizing kan ik sowieso niets, na een uur rechtovereind wordt ik al duizelig en misselijk en moet ik weer gaan liggen Verhuizen in augustus dus september is een idee wat mij betreft!