Zal mn meest recente buikfoto plaatsen, heb er natuurlijk veel meer die zet ik binnenkort wel even in mn album (a)
Welkom Anke! Nog gefeliciteerd en mooie foto's! Kwaaltjes.. die komen en gaan eigenlijk. Heel erg moe, soms heel erg misselijk maar heb al een paar dagen niet meer overgegeven (yay!) Heb ook last van buikpijn! Best eng aangezien ik al 2 miskramen heb gehad.. Heb ook geen idee waarom die buikpijn er is? Bandenpijn lijkt me nogal vroeg? Maar goed en afgelopen do nog in het zkh geweest (oa ivm de buikpijn) en alles was toen nog ok.
Anke, ja wel leuk om bij te houden, heb een 9 maanden dagboek van mijn beste vriendin gekregen toen ik net zwanger was! En daarin staat elke maand een pagina voor een buikfoto, gewicht en buikomvang! Ik heb een week of 4 niet kunnen eten omdat ik zo ziek was, daarna medicatie ervoor gekregen en daar gaat het nu redelijk goed op behalve avondeten, maar val niet meer verder af in ieder geval! Wat een mooie echo's zeg!
Welkom Jennifer en Anke! Mooie echo's Anke! Heb op dit moment gelukkig niet veel kwaaltjes, aan het einde van de dag merk ik dat ik wel echt moe ben. En slapen is nog steeds een probleem. Maar ik mag verder echt niet klagen! In welke week wist je dat je zwanger bent van een meisje? (mooie naam trouwens!)
@Lies1611, ik heb ook veel buikpijn gehad in het begin, kan best al bandenpijn zijn.. Had er vooral last van als ik druk was geweest of dingen had gedaan waarbij ik mn buikspieren nodig had. Ook had ik last van obstipatie.. @mimime, dat lijkt me wel heftig! Ik ben wel veel beroerd geweest en dagen weinig gegeten maar hield alles wel binnen gelukkig. Hoop dat je je snel beter voelt en kunt genieten van het kleine wondertje wat in je buik groeit! Ik geniet ook pas echt sinds ik de 12 weken voorbij ben.. Vermoeidheid weg, weer normaal kunnen eten en vooral: een groeiende buik! @Miek89, Ik had al een voorgevoel vanaf dag 1.. En toen met de 12 weken echo zei de echoscopiste dat ze op basis van de nub kon zien dat het een meisje werd, alleen is dit nooit 100% dus met 16 weken pretecho gedaan, toen kregen we te horen dat het een jongetje werd! Beetje in shock ma super blij natuurlijk. Vervolgens bij de 20 weken echo weer te horen gekregen dat er een kleine meid in me groeit..vandaag om 13:45 weer een echo en hoop dan eindelijk wat meer duidelijkheid te hebben!
@Anke: Jeetje zeg, wordt je ook heen en weer geslingerd met je gevoelens! Wij hebben volgende week een pretecho. ben dan 15+6 weken. dus ben echt benieuwd! heb ook niet echt een voorgevoel ofzo, ene keer denk ik een jongetje andere keer een meisje. dus t is nog ff afwachten, ben wel heel nieuwsgierig! Succes vanmiddag!
Dankje Anke! Toch fijn iemand die ook al wat verder is maar waar het ook allemaal de eerste keer voor is
Bandenpijn kan best al! Ik heb er ook al behoorlijk last van, vooral met drukke werkdagen. Ik heb dit vorige week ook aan vk gevraagd en zij vertelde dat dit vaak voorkomt, de 1 groeit nou eenmaal harder dan de ander. Mooi echo's Anke!!! Ik kan bijna niet meer wachten pfffff
@Miek89, Ja echt niet normaal! hoop dat we vandaag gewoon horen dat het nogsteeds een meisje is, want als het nu -alweer- een jongetje is geloof ik het niet denkik! En wat spannend! Beide geslachten zijn super leuk.. zolang het maar gezond is toch? Als ik nu achteraf had mogen kiezen had ik gewoon gewacht tot de bevalling.. maarja dat is achteraf! Ben heel erg zenuwachtig voor de echo straks, tuurijk ook super veel zin in om ons kleintje weer te zien maar beetje dubbel gevoel door de vorige echo's @Lies1611, ja kan ik me voorstellen! Had zelf ook graag iemand gehad die wat verder is dan mij.. Praat nu veel met mijn moeder maar dat is ook al zo lang geleden voor haar haha! Vervelend trouwens dat je al 2 miskramen hebt gehad, met hoeveel weken was dat?
@Klein kan me voorstellen dat je niet meer kan wachten, ik sta altijd al te springen voor de volgende echo wanneer ik de afspraak net gezet heb, dan lijkt het zoo ver weg! Maar vandaag heb ik er weer een (HALLELUJAH!) zien of ze nogsteeds mijn neusje heeft en of ze nogsteeds een 'ze' is...
Goeiemorgen dames, @Anke en Jennifer : Welkom dames!! @Anke : Wat een mooie foto's! Superleuk om te zien. Hier weinig tot geen kwaaltjes, wel enorm moe, ik lijk 's ochtends ook echt niet uitgeslapen te zijn! Ohja en pijnlijke snelgroeiende boobs, mijn bh's passen amper meer! Hoe doen jullie dat, om nou nieuwe te kopen? Die kun je waarschijnlijk na de zwangerschap nooit weer aan want dan zijn ze vast veel te groot Hier vrijdag de 2e echo, en hopelijk een kloppend hartje! VL kan gelukkig een paar uurtjes vrij krijgen, dus die kan gelukkig mooi mee. Lijkt me wel een heel bijzonder moment! Ik heb het 9maanden dagboek ook, maar omdat ik 2weken terug was gezet klopt er nu helaas niks meer van Ik denk dat ik toch maar een nieuwe ga kopen, vind het toch wel superleuk! Maar even de echo afwachten Iedereen een fijne dag vandaag! Ik mag vanmiddag en de rest van de week nog werken, en dan heerlijk 3weken vakantie!
@Bibi25 Had ik in het begin ook erg last van, lange nacht geslapen en nooit echt 'uitgeslapen'.. paar weekjes volhouden dan gaat het weer over, ben nu elke dag rond 9 uur lekker klaarwakker! En ik zou toch maar een nieuwe kopen ( meegroeibh ) aangezien je nog maar 6 weken bent, ze zullen nog stukje meer gaan groeien en straks wanneer de kleine er is helemaal ( neem aan dat je borstvoeding gaat geven? ) En het zal de pijn ook minderen als je en goed ondersteunende bh hebt, echt goeie inverstering om te doen! Na de tijd kun je ze idd waarschijnlijk niet meer aan, maar toch belangrijk voor komende jaar dat je goeie bh draagt ( ivm rugklachten etc )
Hoi allemaal! Wat een mooie foto's! Wat leuk dat de een al een stuk verder is dan de ander echt mooi om te zien die grote baby's . Het is voor mij nog zo onwerkelijk dat ik straks ook zo'n grote buik heb en zo'n grote baby er in, hebben jullie dat ook? Ik ben sowieso erg nerveus of alles wel goed gaat met de baby, ik heb continu een spanningsgevoel in mijn buik :-s Zo leuk Miek dat je als de pretecho hebt en gewoon straks weet wat het wordt! Ik kijk daar zoo naar uit! Super spannend allemaal. Hier maar eerst de 12 weken echo afwachten, dat duurt nog wel even pffff kan niet wachten...
@Babe86 zo voelde ik me ook 12 weken geleden! geen beweging in mn buik, geen zichtbaar buikje, alleen de kwaaltjes.. niet het leukste van het zwanger zijn! Nu kan ik echt genieten en de hele dag naar mn buik kijken.. Spanningsgevoel kan ik me overigens ook in verplaatsen, je baarmoeder maakt ruimte dus het kan heel goed zijn dat dat is wat je voelt! Als je het druk hebt al helemaal..
@klein&anke, goed om te weten dat het kan! Dacht dat het echt iets was voor veel later @anke, De eerste miskraam was het vruchtje met ong 5weken gestopt en kwam er vanzelf 3weken later uit. De tweede was het hartje gestopt met 10w3d nadat we al een goede echo hadden gehad. Dit bleek ook een pariële mola te zijn, dus een curretage en een hele rits doktersbezoeken. drie keer scheepsrecht? Tot nu toe groeit het hier allemaal wel een beetje maar nog niet zichtbaar voor de buitenwereld. Het is meer dat ik mn buik niet meer kan inhouden en dat alles wat opgezetter is dan normaal. Aan die pijnlijke borsten ben ik eigenlijk wel gewend nu..
Er gebeurt ook zoveel in je buik, ik schrok echt van het verschil tussen mij 9 en 12 weken echo, van nootje tot baby.. niet zo gek dat je je zo apart voelt!