@mimime. Ja dat is echt een nadeel om ff zoveel geld uit te geven. @babe86. Wauw ook al een mooi buikje Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ik ben net 35
Volgens mij ben ik een "oudje" hier. Hihi. Mijn vriend is 41. Gelukkig zijn wij nog heel jong van geest , houden we van hippe muziek en kleden we ons heel hip (woorden van mijn stiefzoon van19).
oh wow babe wat mooi al! Ja jennifer, voor ons mag het nu inderdaad wel een keer goed gaan! Hier nog niet zo veel te zien, mijn vetjes verbloemen het vooralsnog Maakt het geheimhouden een stuk makkelijker. Uit m'n hoofd pas volgende week weer een echo, inclusief nekplooimeting. Duurt lang!!
Bedankt!! Allen Ik ben 27 en 28 als beeb komt Ik hoop ook erg voor jullie dat het goed gaat, voor iedereen trouwens.
@Jennifer : Ik ben 25 en mijn vriend 26, als de baby geboren word zijn we 26 en 27 Jij dus donderdag een echo, wij hebben vrijdag een echo, heel erg spannend! Hopelijk zien/horen we het hartje kloppen. Vorige keer werd ik 2weken terug gezet dus dat was even slikken, hopelijk is nu alles goed!
Hoi dames, moest even terug lezen hihi, jullie zijn lekker aan t kletsen! Wat leuk om je echo's te zien Anke, bijzonder! En nu eindelijk duidelijkheid voor je een Jongen super leuk! Wel een goede tip om dus te wachten met inkopen doen, gelukkig hadden jullie nog niet veel meisjes dingen En leuk jullie buik foto's! Ik zal binnenkort ook eens een foto maken. Vandaag echt een bui pfff, lekker lopen snauwen tegen mijn vriend, maar het liefst wil ik ff huilen, heb er helemaal geen reden voor. Ik merk dat m'n vriend er ook een beetje chagrijnig van wordt, oh jee dat wordt wat de komende maanden... Anke, hoe kan het je zoveel echo's hebt gehad na de 10weken echo? Is de 12 weken de nekplooimeting? En die erna de 20weken echo en pret echo? Ik kan me niet voorstellen dat ik nu 10weken moet wachten op een volgende echo pff... Oh ik ben 30, en 31 als ik mama word. Mijn vriend is 32, en 33 als hij papa wordt
Ik ben 18.. Dus ik denk de jongste hier! @kimmarijn 12 weken was idd de nekplooimeting, 16 weken pretecho en 19 weken de 20 weken echo, en vandaag dus weer een pret echo gehad. Ik wou ook niet zo lang wachten tussen de echo's, verschrikkelijk! Nu voel ik de kleine al duidelijk bewegen etc dus hoeft nu niet meer om de paar weken maar int begin vond ik heel fijn om beweging en een hartslag te zien! Nu ga ik denk ik met een weekje of 30 een 3D echo laten maken!
Wauw veel gekletst hihi Leuke buikjes allemaal al hoor. Ik zie het bij mezelf nu ook wel een beetje. @anky lijkt me wel moeilijk te geloven nu dat het een jongetje word na al wat wisselingen :S...Als ik jou verhaal hoor ben ik stiekem wel blij dat wij toch besloten hebben om het een verrassing te laten. Leuke naam trouwens ik vind een jongensnaam echt lastig. Meisjes naam weten we wel maar jongen ik weet niet waarom het zo lastig is. Jeetje mimi lijkt me echt irritant zulke enorme borsten. Ik had altijd 75a (soms b) dus ik ben stiekem wel blij dat ze eindelijk es wat groter worden en ik hoop dat ik niet alles meer kwijt raak haha Verder heb ik morgen spontaan een echo. Werd vandaag gebeld door de vkpraktijk. Er moet iemand vrijdag examen doen en ze moest alle soorten echo's nog eens oefenen of ik tijd en zin had. Ach altijd leuk toch Owhjah ik ben 26 en ml 29 (en als de kleine komt nog steeds ) in sept 7 jaar samen en in okt alweer 2 jaar getrouwd
Dat is leuk besjes!! Veel plezier, leuk zo'n extra kadootje! Hier over een kleine twee weken weer, lijkt nu al zo lang geleden dat we de kleine gezien hebben, vorige week haha! Hier geen nekplooimeting. Mijn vriend is trouwens 32 als de kleine komt en als de baby een beetje op tijd komt ben ik nog 26 en als ie erg laat komt 27 haha! Wie weet komt hij wel op mijn verjaardag, dat zou een mooi kadootje zijn!
@besje. Wat leuk zo een extra echo. Geniet ervan. @anke. Dat is zeker jong. Leuk zo een jonge mama voor de kleine. Mijn moeder was ook 18 toen ze mij kreeg. @mimime. Erg he dat wachten. Pppff hopelijk vliegt de tijd voorbij. Zou idd eenheel leuk verjaardagscadeau zijn
Ja wachten is niet echt mijn ding! Hoop ook heeeel erg dat ik na de 12 weken wat opknap, en een beetje kan gaan genieten! Vind het op dit moment moeilijk allemaal, voel me zo boos, en zo verdrietig, om alles wat er gebeurd is en dat ik me zo beroerd voel. Heb een humeur om op te schieten Kan erg moeizaam verwerken wat er is gebeurd met mijn schoonmoeder en dat ik de begrafenis niet heb bij kunnen wonen, kan net slecht delen met mijn vriend wat ik kan het niet onder woorden brengen. Nou lekker verhaal. En eerlijk is eerlijk, ik HAAT verhuizen, en ik ben nu al zo gestrest omdat we 4 augustus naar het nieuwe huis verhuizen, wat natuurlijk eigenlijk juist heel leuk moet zijn! En dan ook nog eens extreem moe, zeg rustig uitgeput. Iemand tips om al die emoties op een rijtje te krijgen? Wordt er knettergek van
@besjes, ja het was weer even omschakelen! maar deze echo was echt de mooiste en duidelijkste van allemaal, van alle kanten piemeltje kunnen bekijken dus zit er nu echt niet meer naast, vorige echo's lukte het steeds maar van 1 kant enzo.. en het doet er nu ook niet meer toe want we krijgen een lekker ventje! Fijne gedachte dat onze volgende kinderen straks een grote broer hebben! @Jennifer Ben wel bija 19 als hij komt, maar ja vriendlief is a 24 we gaan in september trouwen en wonen samen, hebben alles super mooi op orde voor de kleine! voel me dus ook echt geen doorsnee 'tienermoeder' @mimime ik weet hoe je je voelt! ik was ook een emotioneel wrak van de beroerdheid in het begin.. mn vriend zn opa was overleden en ik kon niet mee omdat ik me zo beroerd voelde, hij wou er verder niet veel over praten en dat heeft me wel veel pijn gedaan. Het enige wat je kan doen is wachten, wachten tot je lichaam beetje is gewend aan de hormonen. Gun je lichaam de tijd! Het is een fijne gedacht dat je weet dat het over gaat. Tuurlijk de stemmingswisselingen blijven nog wel even maar lang niet zo heftig als de eerste 3 maanden dat beloof ik je ! Het enige wat je kan doen is elke dag gwn lekker een momentje voor jezelf pakken, ga dat extra halfuurtje in bad of onder de douche en verzink lekker in je gedachten over het kleine wondertje in je buik waar je dit allemaal voor doet, achteraf zal het het allemaal waard zijn geweeest!
@mimime, Er is denk ik niet veel dat je kan doen. Behalve dan jezelf de ruimte geven om het er eens goed uit te gooien (die emoties) en niet op te kroppen. De echoscopiste zei donderdag tegen mij dat ik twee keer per week een momentje moest nemen om alle emoties die ik voel voor mezelf te benoemen. Dus echt nadenken over waar je boos om bent, waarom je verdrietig bent, maar zeker ook hoe blij je bent etc. Hoe staat het met je vriendinnen? Heb je daar steun aan of weet nog niemand het?
@Anke, Ik heb ook altijd een grote broer willen hebben Zeker een fijne geachte voor de rest van jullie kindjes!
Ik vind het een hele leuke naam! Dust is stof, dus als kinderen al op z'n engels gaan denken zal dat vast niet zo vroeg zijn, plus stof is niet zo erg. En ik kan me nu geen stomme woorden bedenken die daarop rijmen.. Ik moet trouwens ook denken aan Dusty uit as the world turns.. niet een hele slechte associatie moet ik zeggen