Ons eerste kindje is op komst!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mimime, 8 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimime

Mimime Niet meer actief

Dankje dames! Stiekem vind ik het best leuk!
    Hier al vanaf het begin klein! Vind dit weer ook niet zo fijn, zeker met erg lage bloeddruk!

2. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Hee dames,

Vanmorgen echo gehad, kloppend hartje gezien, wat bijzonder!
    En nog meer goed nieuws, de 2weken die ik vorige keer terug gezet was zijn er nu weer bij gezet. Ik ben vandaag 9 weken en 1 dag zwanger!! Superblij!! :)

3. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    @bibi, wat fijn zeg!

4. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mimime. Niceeeee. Mooi buikje. Was heerlijk wandel weer vandaag. Heb ook lekker gelopen met m'n harige kind.

@bibi. Yeahhhhh goed nieuws meis. Lekker genieten. Fijn dat je weer op termijn bent

Warmte. Tja. Normaal kan ik uren bakken. Trek het nu heeeel slecht. Vandaag met de wind alles open gezet tegen elkaar dus lekker nu. En ik heb voor mijn bed een ventilator staan. Als de kleine er is gaan wij naar zolder (plat dak/zuid west ligging) dus super heet. Daar gaat dus een airco komen. Is anders niet te doen.

5. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0

Super!! Een echo is heel bijzonder, ik sluit me volledig aan;)
    Gebeurd volgens mij toch vaak dat uiteindelijk je toch verder bent in je zwangerschap. Vk vertelde dat ook tegen mij! Daarom moeten zoveel mensen een 2e echo.

Hoe vaak krijgen we eigenlijk een echo in de zwangerschap?

6. Mimime

Mimime Niet meer actief

Top Bibi!! Fijn om te horen dat alles goed was! De kleine was dus gewoon dubbelgevouwen de vorige keer hihi!

Hier nog ruim een week, spannend!
    En 31 augustus afspraak gemaakt voor geslachtsecho, zooo spannend!! Dat is morgen over 6 weken!

7. Mimime

Mimime Niet meer actief

Klein, zover ik weet
    Evt 8 weken
    10-11 weken termijnecho
    20 weken echo
    36 weken liggingsecho

Verder volgens mij alleen indien er een goede reden voor is!
    Of natuurlijk bij een pretecho!

8. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Oh spannend Mimime! Ook bij de prenatal? Ik mag woensdag! Ben zo benieuwd!

9. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.175
    113
    Aah dat praten over geslachten is voor mijn gevoel nog zo ver weg!! Poeh! Maar super spannend, ga je het laten weten woensdag miek??

10. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @miek. Oooh lekker snel al. Spannend. Wist trouwens niet dat prenatal echo's doet:(

@mimime. Leuk he. Lijkt nog zo ver weg. Ik heb vandaag de afspraak gemaakt voor 26-8. Echt zin in.

De vk hier maakt echo's met 10-12 weken dan 20 weken en 30 weken. Gelukkig loop ik bij de gyn en heb ik meer echo's. Zou het echt te weinig vinden:D

11. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ja ook bij prenatal, zo'n gek idee dat je dan weet wat het wordt!

12. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Leuk dames!!
    Wij willen het geslacht niet weten, wij gaan voor de verrassing:D

Super schattig pakje gekregen van me ouders omdat de echo goed was. Zo één die heel zacht is en met een lief beertje er op, kleur beige;)

Ik moet mijzelf echt inhouden om niet vanalles te gaan kopen:)

13. Babe86

Babe86 Niet meer actief

Hoi Meiden,

Ik heb al vanaf het begin het gevoel dat het een meisje wordt en eigenlijk voor dat ik uperhaupt zwanger was dacht ik al een meisje. Gister op het strand hebben lief en ik kop of munt gedaan kop was meisje en munt was jongen ;) en ja hoor, kop. haha.
    Wij willen dus wel heel graag weten wat het word, ik kan niet wachten!

@klein, leuk he al die schattige cadeautjes

@bibi, wat fijn dat je alles goed is en je weet op 'schema' zit!

14. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    @mimime, leuk! Laat het je weten hoe het is gegaan! Ja natuurlijk ga ik zeggen of het een jongen of een meisje is!
    @lies ja bij de prenatal idd! in Amersfoort langs de A1. Zit een echobureau. Echt een aanrader om een keer te kijken!
    @klein leuk he die schattige cadeautjes!
    Vandaag hebben we een wieg gekocht via MP! Helemaal verliefd op! Nieuw matrasje kopen en klaar! En dan nog een roze of een blauwe strik op het hemeltje...

15. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.175
    113
    11 weken :D
    Nog 1 week en dan is het eerste trimester voorbij! Pff voelt gek, hopelijk word dan het zorgenmaken een stukje minder!

16. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Vast wel!! Heb je nog een echo???
    Je beebje zit echt wel veilig dat is dan bij iedereen dus ook bij jou;)

17. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik morgen 10 weken, hoera!!!

Hier altijd gedacht dat ik een meisje zou krijgen, maar sinds ik zwanger ben denk ik dat het een jongen wordt!
    Ik zou dus verbaasd zijn als het een meisje blijkt te zijn!

18. xAnke

xAnke Niet meer actief

@Klein in het begin van mn zwangerschap was het maart en toen was het dus nog koud, dus last van de warmte heb ik al zolang het weer mooi weer is..

19. xAnke

xAnke Niet meer actief

@Babe86 ik had ook sterk voorgevoel dat het een meisje zou worden, vanaf dag 1 totaan 22 weken! en het is nu toch echt een klein ventje! :)

@echo's ik heb met 9 weken termijnecho gehad, nekplooimeting met 12 weken, pretecho geslachtsbepaling met 16 weken, 20 weken echo met 19 weken, pretecho met 22 weken en laat nog een pretecho doen met 34 weken in 3D :)

Voor zover ik weet zijn de enige echo's die je standaard krijgt een termijnecho rond de 10 weken en de 20 weken echo...

20. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.175
    113
    Thnx! Ja echo de 30e. Dus nog even wachten..

Alvast rustig begonnen met oriënteren op namen, maar og wat is dat moeilijk! Iemand nog goede tips of adviezen? Al die sites hebben rijen vol met namen en heb geen geduld om alles rustig door te lezen :p

Deel Deze Pagina