Lastig he een naam. Wij weten 1 ding. En dat is dat het een Amerikaanse/ Engelse naam gaat worden. Wij hebben zelf ook Engelse namen en het wordt een halfbloedje dus dan past Pietje niet echt
Idd wat Mimime zegt! Wij gaan voor de Nederlands Franse namen. Voor een jongen hebben we 3 namen. Voor een meisje één. Dus dat wordt nog ff zoeken voor de meisje!
Heerlijk he dat het vandaag even iets minder warm was! Lekker een stukje gaan wandelen en daarna zelf sushi gemaakt. Hier ook een 11weken dansje! Gisteren had ik een enorme buik (opgeblazen/darmen buik) en vandaag was deze weer weg...zo raar wat je lichaam met je doet... Ik denk al vanaf het begin aan een meisje, ook de die chinese voorspelling geeft een meisje aan, ben benieuwd. Wij willen het van te voren wel graag weten. Ook hebben wij al een poosje een naam voor een meisje die wij erg leuk vinden, opzich vind ik een engelse naam ook leuk, maar zal dit dan als 2e naam doen denk ik. Ben mij aan het orienteren naar kinderopvang in de buurt, aan de ene kant lijkt mij een gastouder ook prettig, maar niemand in mijn netwerk heeft hier ervaring mee, en zomaar iemand uit kiezen vind ik toch wel heel moeilijk hoor. En kinderdagverblijf is zo duur... Ik werk 3dagen, en wil liever de oma's niet belasten met een vaste dag in de week oppassen... Lastig lastig lastig. Weten jullie het al? Ook aan het zoeken naar kraamhulp, moet nu al aangevraagd worden, wil er nog even niet aan denken hihi. Ik kwam ook iets tegen over bevallen in een kraamhotel, ziet er ook wel fijn uit, maar mijn vriend vind het onzin... Maarja ik ben toch echt degene die het moet doen straks. Gelukkig heb ik nog even de tijd hihi
Hey meiden, lekker veel gekletst weer. Leuk dat gekletst over jongens en meiden en namen pfff meiden namen komen we wel uit maar voor een jongen, we weten nog niets. Wij willen het ook een verrassing laten wat het word. Spannend Miek dat je het woensdag te horen krijgt, ben benieuwd wat jullie krijgen Ik had gister een beetje pijn en mijn rug en sinds vanmiddag doet het echt super zeer. Staan, zitten en maar niet praten over bukken :S. Hoop dat het morgen weer weg is
@kimmarijn, kinderopvang wil ik ook nog niet echt over denken haha. Met mijn werktijden hebben we eigenlijk max 3 uurtjes nodig per dag, volgens mij moet ik bij de opvang dan betalen voor een volle dag :S pff als het ff kan wil ik zo min mogelijk werken. Kraamhulp heb ik al aangevraagd, wil als het kan thuis bevallen.
Zo leuk, de ene wil het graag weten, de ander juist niet! Namen hebben we het nog niet echt over gehad eigenlijk! Het wordt hoogst waarschijnlijk een Nederlandse naam, misschien een beetje Frans. VL zijn naam is oerhollands en de mijne frans Kraamzorg is hier al aangevraagd, al wil ik er nog niet over nadenken eigenlijk. Ik wil sowieso niet thuis bevallen dus die keuze is al gemaakt haha.
Namen zijn hier al bedacht We denken nog na over evt 2e naam, maar daar is nog tijd voor! Die chinese voorspelling staat volgens mij ook hier op de site toch? Ik ga eens kijken, ik ben zelf overtuigd van een jongen
Ik weet wel dat ik het bij de volgende absoluut niet wil weten! heb in 10 weken 2x meisje gehoord en 2x jongen, om en om, niet leuk! Nu eindelijk zekerheid maar ben mn vertrouwen goed kwijtgeraakt in geslachtsbepalingen! Het is leuk dat het nu 'gezien' kan worden en dat je het kan weten, maar achteraf had ik liever afgewacht! Ben natuurlijk wel een van de weinige gevallen waarbij dit gebeurt maar toch.. zou het niet aanraden, het is pas echt 100% wanneer je je kindje in je armen hebt @kraamzorg is hier ook allang geregeld door vk aanbevolen dus daar zullen we maar op vertrouwen! Hier ook 100% zeker een ziekenhuisbevalling, mn verzekering al aangepast zodat het vergoed word (samen met de kraamhulp wat anders ook dik 200 kost), vind het dikke onzin dat je 312 euro moet betalen als er niks aan de hand is, maar zodra er iets is met je baby dat het dan gratis is.. @opvang hoef ik -gelukkig- niet over na te denken, ga lekker stay-at-home-mom worden. Misschien een opleiding volgen maar dat zien we later wel weer, en Dustin krijgt 3 opa's en oma's dus als ik een x oppas nodig heb dan komt dat vast wel goed.. als ik zou moeten kiezen zou ik voor een gastouder kiezen! Krijgt je kleine veel meer aandacht voor je geld!
Mijn vk sprak ik pas voor de 1e keer toen ik 10+4 dagen zwanger was, ze gaf aan dat het beter is om voor 13weke de kraamhulp te hebben aangevraagd. Ook mijn verzekering geeft dit aan. Ik ga mij volgende week ergens aanmelden, nog even oriënteren.
Goed dat jullie het zeggen. Ik ga me ook maar eens verdiepen in de kraamzorg hier. Wist niet dat dat zo vroeg geregeld moet worden
Yepz. Ik heb mij aangemeld bij een relatief kleine kraamgroep, en ik was de laatste die erbij kon voor de maand februari En ik belde rond de 6e week, gelukkig wist ik dit anders kon ik het vergeten!
Nog een week besjes! Ik moet nog even geduld hebben! Dan om kwart voor elf geloof ik! Morgen wordt het tapijt gelegd in het nieuwe huis, super leuk! Beginnen wel al om half acht, brrr erg vroeg moeten we daar dan heen, ik ben niet zo'n held smorgens vroeg haha.
Spannend Mimime! Nog 2 dagen en dan hebben we de geslachtsbepaling! Spannend! Kan echt niet wachten... Kan ook niet zo heel veel met dit weer, dus wachten duurt extra lang! Ben trouwens nog steeds geen gram aangekomen! Een kilo kwijt zelfs! Terwijl de meeste toch tussen de 2,5 en 4,5 kilo aankomen in het eerste trimester...
Ooo morgen al, wat gaaf!! Zo benieuwd! Ik ben hier ook nog steeds 4 kilo lichter als de start haha, haal het vast nog wel in geloof ik!