Ons eerste kindje is op komst!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mimime, 8 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Ik ben ook nog niets aangekomen, er zijn wel dagen dat ik mij flink opblazen voel, en ben dan hooguit 200gram aangekomen. Is je buikje wel al te zien Miek?

Spannend de geslachtsbepaling, dat is een pretecho toch?

Leuk Mimime, jullie huisje schiet al op!

2. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    @kim, ja mn buikje is zeker te zien! Draag alleen zwangerschapskleding nu. En hoor het elke dag van VL... ;)

3. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @miek. Wat leuk de geslachtsbepaling. Heb je zelf een voorgevoel?

Ik ben al 4 kilo aangekomen. Komt omdat ik gewoon veel meer eet dan normaal. :D

4. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    @jennifer, nee totaal niet! De ene keer denk ik een jongetje andere keer een meisje! Dus ben echt super nieuwsgierig zo langzamerhand! :)

5. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Ik eet niet meer dan normaal nu. Behalve met dit weer. Dan gaat er nog net een salade in... Terwijl ik toch ook af en toe snack! Drink wel veel meer water dan voorheen, miss dat het dat is? Geen idee, maar zo lang ik me goed voel vind ik het ook geen probleem. Woensdag weer naar de vlos. Nog ff het hartje horen voor de vakantie! Is toch iets prettiger! Anders zaten er 6 weken tussen de afspraken in. Vond ik toch iets te lang duren!
    Na de vakantie gaan we beginnen met de babykamer! Hebben de grote kamer gedaan. Hadden we toch over.

6. xAnke

xAnke Niet meer actief

Hier zitten er al 10 extra kilo'tjes aan, eerste trimester ong 4 kilo aangekomen.. eerste striemen al zichtbaar op mn borsten kwam ik achter, maarja die zijn dan ook al 2 cupmaten gegroeid.. en heb ze nooit ingesmeerd omdat k niet dacht dat dat nodig was.. Buikje smeer ik elke dag in, zal morgen weer even foto maken :) De hitte is echt om gek van te worden, vanavond lekker zwemmen gelukkig!

Gister even opgegeven voor zwangerschapscursus, 'samen bevallen', kan ik lekker met vriendlief heen ! Ben benieuwd.

7. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Spannend miek!! Ik ben benieuwd!!

Houden jullie het vol met de warmte? Het is ook wel extreem:(

Hier 3 kilo aangekomen in totaal:cool:

8. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @miek spannend morgen. Veel plezier. Ben benieuwd wat het word

@mimime oh haha verkeerd gelezen maar een tapijtje is ook leuk :d is het mooi geworden ?

Ik ben ong 1 of 2 kilo aangekomen, scheelt enorm per keer.

@anke die curses wil ik ook gaan doen, lijkt me erg leuk omdat het samen kan :D

9. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @miek spannend,spannend.

Hier wel te doen met de warmte zolang ik binnen zit, op de bank.
    Vooral met peer ijsjes (helpt bij mij nu ook tegen de misselijkheid).

Krijg nu ook steeds meer zin om mijn eerste echo te krijgen.
    Afgelopen donderdag toen ik thuis kwam vroeg Vl. Om naar Ikea te gaan daar te eten en kijken voor babyspullen. Niet echt wat gevonden daar dus maar naar de buren (prenental). Daar veel leuke dingen gezien en thuis nog even in de tuin op internet gekeken.

10. Babe86

Babe86 Niet meer actief

@Besje: super mooie echo zeg!
    @xanke, zul je zien dat het bij mij straks ook een jonge is :)

Mijn echo is verplaatst!! Ipv de 31 heb ik hem nu a.s. zaterdag ochtend!! Heel veel zin in!

11. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Spannend Babe, wel altijd leuk als je eerder mag dan verwacht :D

12. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Net de felicitas zwangerschapsbox opgehaald. Nu wachtten op ml om te kijken wat er allemaal in zit...
    Ga zo even de vk mailen. Heb het weekend plat gelegen, toen was mijn rug wel wat beter. Gister paar dingetjes gedaan (wasje, bed afgehaald en gekookt) en nu voel ik me rug alweer.

13. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    @babe, fijn dat je eerder kan!
    @besjes, vervelend zeg! Heb gelukkig niet heel veel last ban mijn rug!

Hier alles prima, doe echt bijna niks, heb het zo warm! Pfff! Tussen de middag ff gelegen op bed, dat hielp gelukkig wel een beetje!
    Morgenavond geslachtsbepaling! Zo spannend! Als ukkepuk maar meewerkt... Hihi!

14. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.175
    113
    Dag dames!
    Ik dacht ik laat maar weer even van me horen :) Heb meegelezen en eigenlijk nog steeds niet zo veel nieuws te melden. Geen bericht is goed bericht?
    Heb natuurlijk net als iedereen hier problemen met die warmte, pff, vooral 's nachts! Moet sowieso al 4x m'n bed uit om te plassen maar die warmte is vreselijk erbij ;)

Nog een hele week wachten tot de volgende echo!

15. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Wat balen Besjes van je rug... Voorzichtig doen en misschien bezoek aan fysio?

Sorry moet even klagen...
    Jeetje wat een dag om te werken zeg pff, zo warm! Moest ook een nieuwe collega inwerken en juist op deze dag hadden mijn cliënten allerlei problemen die ze normaal niet of minder hebben.
    Ik doe een soort van maatschappelijk werk maar dan ambulant. Ook geef ik Triple-P trainingen in complexere gezinnen. Maar pff ben gebroken nu. Gelukkig een dagje vrij morgen :)

16. Mimime

Mimime Niet meer actief

Spannend vanavond Miek!
    En vervelend besjes! Hopelijk gaat net en beter!

Het tapijt ligt, en wat een verschil! Zo cool! Eerste kast is gehaald bij ikea maar wat zou ik graag 10 graden koeler willen komende 1,5 week. Gesleep, in elkaar zitten van kasten en straks een bed, en verhuizen zijn als eg genoeg zonder 30 graden!

17. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    @mimime, morgenavond... Kan niet wachten! Gaan daarna gelijk bij de prenatal iets voor een jongetje of een meisje kopen en dan door naar de ouders! :D

18. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.175
    113
    Veel plezier morgenavond miek!

19. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ik sluit mij aan bij je klaagzang:cool:
    Pff ik heb ook gewerkt maar wat een hitte!! Mijn clienten zijn ook van slag en nu is de warmte ook echt binnen ppfffff.
    Gelukkig hier in ons huis nog redelijk koel dankzij de rolluiken, wat een genot!!:D

Hebben jullie trouwens al op je werk verteld dat je zwanger bent?? Ik wil het naar 12 weken gaan doen, even de echo volgende week afwachten ivm termijnbepaling.

20. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ja de hitte stijgt ook naar mijn hoofd hahaha! Success vanavond en heeeeel veeeel plezier!!

Deel Deze Pagina