Ik moest gisteren doorgeven of ik thuis of in ziekenhuis wil bevallen. Ik weet het echt niet... Whoep whoep ik maak mijn 12weken sprong!
Ik ben ook even bij baby dump gaan kijken, pfff warm daar binnen! En een drukte! De gratis cadeaudoos opgehaald en weg wezen! Ik ga wel een keer door de week...
Ik was er gisteren. Was idd heeeeeet. Een airco zou geen overbodige luxe zijn zeg. Pppff. Welke vesting waren jullie? Ik in roelofarendsveen.
Haha. Ik vond het idd ook niet mega groot. Maar 2500m2 is het wel. Denk dat het optisch bedrog is. Vandaag m'n eerste zwangerschapsbroek gekocht. Zo raar. Hihi
Hey Kim ik was ook in beverwijk, vond het meevallen met de drukte maar idd niet zo groot. 2000 m2 geloof ik. Wij hebben een tripp trapp stoel gekocht met baby set . Van mijn ouders krijgen we de newborn set. Lijkt mij echt super meteen aan tafel die kleine . Ook die cadeaubox gehaald, zitten leuke dingetjes in en niet zoveel reclame als in de box van felicitas hihi
Wat toevallig Besjes, woon je ook in de buurt van Beverwijk? Ja handig zijn de triptrap stoeltjes! Mijn neefjes gebruiken ze nog steeds (oudste is nu 6jaar) Ik kan ws van iemand de bloom kinderstoel overkopen voor rond de 50, vond deze er wel leuk uitzien bij babydump. En de baby kan er ook meteen gebruik van maken.
Hoi dames! Gefeliciteerd weer met de weken sprongetjes hihi! Hier het 11 weken dansje vandaag! Zin in morgen! De termijn echo!! Hier dikke pech, ons nieuwe bed gekocht, hartstikke mooi allemaal met elektrische bodems, is 1 van de twee elektrische bodems kapot! Moet dat grote kreng dus weer in de auto (hoop dat het past, met een aanhanger hier gekregen) en weer terug! Vandaag is ikea Utrecht open dus denken eraan om daar heen te rijden ipv morgen naar ikea amersfoort.
Jeeeee 11weken Mimime! Ach wat balen zeg! Als je ikea belt kunnen zij dit niet oplossen. Dit is wel een behoorlijk groot iets, zou wel een nette service zijn van ze!
Yeahh hier ook 11 weken Ik heb donderdag echo, ben benieuwd of ik nou ook misschien wel verder ben zoals vk dacht. Balen zeg!! Ik zou proberen iets te regelen met hun! want anders heb je toch een gedoe!!
Ik had donderdag mn 16 weken dansje! T gaat zo snel... Heb nu lkkr vakantie! Ff ertussen uit! We zijn nu in Limburg Ff nog lkkr genieten met zn tweeën! Dus jullie zullen niet veel van me horen komende weken! Na de vakantie gaan we met de babykamer beginnen! Joepie!
Gefeliciteerd dames! Gister 12 weken, de kritieke fase is nu voorbij? Ik denk dat ik pas gerust ben als het dinsdag allemaal goed is (combinatietest). Heerlijk dat het niet meer zo heet is als afgelopen week zeg!
@mieke Geniet van je vakantie!! @lieke Ja de meest kritieke fase is voorbij, je hebt de combi test gedaan? Wij hebben zo juist dmv een foto onze zwangerschap bekend gemaakt, super leuke reacties. En dan met name aan kennis etc.
Lekker Miek vakantie! Ikke=jaloers Lekker gevoel he Lies! Ik durf ook pas echt een gat in de lucht te springen als er niets uit de combinatietest komt en alles voor nu goed is met onze mini Wat leuk Klein! Waar had je een foto van? De echo?
@Lies1611&kimmarijn ik heb ook combinatietest gedaan, was zo zenuwachtig voor de uitslag! zitten geen afwijkingen in de familie maar toch altijd spannend. Bij de nekplooimeting was de nekplooi 2 mm dus ik vroeg of dat dik was, toen zei ze het is pas zorgwekkend vanaf 3,5 mm maar je zult toch de bloeduitslagen erbij moeten zien voor de uiteindelijke kans. En toen werd ik weekje later gebeld dat ik geen verhoogde kans had. een paar dagen later bij de vk was zei ze dat de kans bij mijn leeftijd normaal 1 op 2000 was en mijn kans was 1 op 22000 op afwijkingen. Dit was wel een hele opluchting maarja je weet het nooit! Al zit alles voor mijn gevoel wel helemaal goed.. Hoop dat bij jullie ook allemaal goed zit!!
Klein, Wat super super leuk zeg! Idd wat een opluchting voor je Anke, ik hoop ook op zo'n mooie uitslag!