@les, nog 1,5 uur...spannend hoor @mimime wat lekker als jullie na het weekend over zijn, lekker jullie eigen stekkie en rust. Hoe gaat het verder met je ?? Voel je je al wat beter ? Al bij het graf van je schoonmama geweest? Veel plezier met het vertellen aan oma, toch bijzonder een achterkleinkind
Fijn les! Besjes, het gaat wel wat beter maar ik zal blij zijn als er wat rust komt! Nog niet in Drenthe geweest bij het graf helaas, staat ook nog op de to-do! Oma vond het echt hartstikke leuk! En heb het lekker op fb gezet vanmiddag, eindelijk mag iedereen het weten!! Hadhet met een leuk gedichtje gedaan
@mimime. Druk bezig meis. Hopelijk snel rust in de tent. Leuk dat oma zo blij was. En op fb zetten is ook zo leuk. Als mijn echo morgen goed is ga ik het ook op fb zetten.
Nog 1 nachtje slapen Wij hebben het afgelopen weekend bekend gemaakt Manlief kon niet meer wachten hij is zo trots Het voelt heerlijk als het iedereen het weet!! Ook zoveel lieve en leuke reacties gehad, dat geeft echt positieve energie!!
Spannend vandaag Jennifer! We hebben ook allemaal leuke reacties gehad, echt leuk dat iedereen het weet, voelt wel ineens heel echt haha!
@klein. Veel plezier bij je echo meis. Leuk dat iedereen het weet. Hier ga ik het vandaag bekend maken als de echo goed is. Nog 3 uurtjes wachten. @mimime. Aaaah fijn he die reacties. Ben ook erg benieuwd hoe de mensen om ons heen reageren.
Mooie echo Die van ons was ook weer super, ben 3 dagen vooruit gezet hihi Lekker dwars kindje krijgen we volgens mij want het opmeten koste weer even moeite
jee jennifer en klein lekker dat alles goed is !! geniet er lekker van. @klein haha ik moest echt even drie keer kijken voor ik zag dat hij ondersteboven was
Hey meiden! Weer ff teruggelezen, wat een mooie echo's meiden! Vandaag mn 17 weken dansje! alles gaat lkkr hier! Lkkr genieten van het mooie weer en niks doen! Heerlijk!
@klein. Yessssss meis. Super. Mooie echo. @miek. Ik dans mee met jou. Whoop whoop. En idd lekker rustig aan met deze temperaturen.
Wat fijn dat alles goed is met jullie kleintje! Mooie echo's dames! Yeah! Miek! Oh nog een uurtje pfffff, dan de nekplooimeting, wachten is zo moeilijk!