Ons eerste kindje is op komst!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mimime, 8 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Haha raar he hoe dat kan verschillen bij mensen?
    Mijn moeder kwam er pas na 5maanden achter dat ze zwanger was.. Ik wist het in de eerste week al :p

2. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ja ik ook! 4 dagen voor NOD al zo ziek als een hond en positieve test!

3. Mimime

Mimime Niet meer actief

Anke ------- 18 jaar - 19 november 2013 - jongen! ------------ zh
    Miek ------- 24 jaar - 9 januari 2014 ------ jongen! -------------
    Besjes ----- 26 jaar - 24 januari 2014 ---- verassing! ----------th
    Kimmarijn - 30 jaar - 8 februari 2014 ---- ik denk een meisje! --
    Lies -------- 24 jaar - 8 februari 2014 ---- verassing! ----------
    Jennifer --- 35 jaar - 12 februari 2014 --- ik denk een meisje!--
    Klein ------- 25 jaar - 14 februari 2014 -- ik denk een jongen! -- TH
    Mimime --- 26 jaar - 14 februari 2014 --
    ik denk een jongen! --- ZH
    Les87 ----- 26 jaar - 12 maart 2014 ---- ik denk een jongen! ----
    Bibi25------25 jaar - 20 februari 2014---Ik denk een jongen!----TH
    06/08 - Anke - controle vk
    06/08 - Bibi25 - 3e Echo
    12/8 - Mimime - Controle VK
    29/8 - Besjes - 20 weken echo
    31/8 - Mimime - Geslachtsbepaling

4. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik dacht dat dit het meest recente lijstje was, ik ben niet zo goed in aanpassen, sorry, maar dan kunnen de nieuwe dames erbij!

5. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hee meiden,

Alweer n hele tijd geleden dat ik ben geweest op dit forum. Erg druk met van alles. Zal morgen eens bijlezen.

Voor het schema:

Leed- 27 jaar- 16 februari- ik denk meisje, man denkt jongen

6. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Dat zou leuk zijn! Nee de nub gaat niet, de echo die ik heb is het hoofdje het meest duidelijk te zien, heb er nu helaas geen met het hele lijfje... Mijn eigen gevoel zegt een meisje! Jij!?

7. xAnke

xAnke Niet meer actief

Heee meiden, ik heb al tijdje niks geplaatst maar lees elke dag wel even mee. Mooi dat de nekploometingen goed zijn gegaan

en gefeliciteerd en welkom @kira! en ook welkom @supermama :)

Ben nogsteeds het verst van iedereen in dit topic, niet iemand die mee kan voelen met wat ik voel :( ik zit wel in andere topics met meiden die zelfde tijd zijn uitgerekend als mij maar dat is toch anders, voor mij is alles nieuw! Ik heb echt een zware week achter de rug ( verklaard ook het weinig berichten schrijven ) ben blij dat ik maandag naar de vk kan.

Afgelopen zondag begon de ellende, ik werd smiddags ineens heel moe en had savonds niet zoveel zin in eten ( wat apart is want ik hou laatste weken echt heel erg van eten ) ik was bij mn ouders en mn moeder zou me savonds naar huis toe brengen, eerst gingen we nog even bij haar oppaspaarden langs. Dat doen we vaker en vind ik altijd heerlijk. Dit keer zat ik er compleet in tranen, ik voelde me zo beroerd ( de autorit werkte ook niet bevorderend ) ik zag sterretjes en wist niet wat er met me aan de hand was. Na een paar minuten nam het weer af maar ik voelde me niet fit, mijn moeder bracht me daarom ook snel thuis. Daar moest ik nog een paar uur wachten tot vriendlief thuis zou komen ( chefkok dus vaak laat thuis ) wat waren dit lange uren.. elke beweging die ik maakte werd ik misselijk ( vooral voorover ) en ik was zo verschrikkelijk moe ( kan niet slapen zonder dat vriendlief thuis is, weet ook niet waarom ). Die avond/nacht is alles verder goed gegaan mn vriend zei dat het vast door de warmte kwam van de week ervoor en dat mn lichaam gewoon even moest bijkomen. 's Ochtends voelde ik me weer topfit! Vriendlief heeft altijd weekend op maandag en dinsdag dus ik verheugde me (net als elke week) op onze 2 daagjes samen. Mn zus was jarig dus we moesten op visite (DRUKTE!) en savonds rond 6uur begonnen dezelfde klachten weer, ik hield me groot voor de visite maar wat voelde ik me beroerd zeg! Nog tot 11uur uitgehouden en toen naar huis gegaan, meteen bed in gedoken en gaan slapen. Dinsdag ochtend zelfde verhaal, ik voelde me topfit! We zouden samen even naar de intratuin en de ah voor boodschappen, eenmaal in de intratuin merkte ik hoe erge last ik eigelijk van mn bekken heb, na 100m lopen verander ik echt in een pinguin (sexy...) Dus toen we de intratuin gehad hadden, en de appie ook, was ik helemaal gebroken ( 3u smiddags ) ik was op en kon echt niet meer (zelfde klachten als vorige dagen) Ik heb weer heel erg liggen huilen in bed want alles ging net zo goed, was zo aan het genieten van mijn zwangerschap! Vriendlief heeft me goed getroost en past altijd heel erg goed op mij, heeft toen lekkere meloen voor me klaargemaakt en we hebben savonds in bed een filmpje gekeken omdat ik niet op de bank wou zitten. De woensdags moest mn vriend weer werken :( en toen was ook mijn vader jarig ( jippie weer visite en drukte ) dus daar ging ik naartoe, en ben rond 7uur op mijn oude kamer gaan liggen huilen want ik was weer zo verschrikkelijk beroerd en moe, mijn moeder kwam bij me en maakte zich erg zorgen ze zei dat het echt niet normaal was. Ik ben die nacht bij mijn ouders blijven slapen.

Woensdag is de laatste dag dat ik me zo beroerd heb gevoeld ( vriendlief heeft dinsdag speciale multivitamines gehaald voor zwangere vrouwen met ijzer etc. misschien dat die zijn aangeslagen ) en hoop ook dat ik me niet weer zo hoef te voelen, ik voel me dan zo hopeloos! En dan voel ik die trapjes weer in mijn buik en denk ik wat is het toch heerlijk om deze kleine in mijn buik te hebben.. Maandag verhaal maar even uitleggen bij de vk, wil weer even bloedonderzoekje doen i.v.m bloedarmoede of suikerziekte. Want dit was geen momentopname dit hield echt een paar dagen aan.. heb sindsdien ook geen inspanning meer gedaan, lig de hele dag beetje op de bank/bed tv te kijken, ik durf gewoon niks meer omdat ik er echt niet tegen kan om me zo beroerd te voelen.

en dan was er vanmorgen nog wat.. Dustin zn vaste 'schoptijden' zijn rond 11/12 u savonds en rond 9/10u sochtends, toen bedacht ik me vandaag om half 11 dat ik hem vanaf gistermiddag/avond niet meer had gevoeld! Ik maakte me ineens heel erg druk en deed er alles aan om hem te voelen, tranen stonden al in mijn ogen! Vriendlief keek me aan en legde zn hand op mijn buik en zei heel rustig; Dustin lieverd, schop eens voor papa. En ja hoor, toen kreeg ik harde schopjes, ik was zo blij! Was een erg speciaal moment!

Zo ik heb het even van me af getypt.. pff..

8. xAnke

xAnke Niet meer actief

#928 xAnke, 3 aug 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 aug 2013
    Anke ------- 18 jaar - 19 november 2013 - jongen! ------------ ZH
    Besjes ----- 26 jaar - 24 januari 2014 ---- verassing! ----------TH
    Leed------- 27 jaar- 16 februari 2014---- ik denk een meisje!----

06/08 - Bibi25 - 3e Echo
    12/08 - Mimime - Controle VK
    29/08 - Besjes - 20 weken echo
    31/08 - Mimime - Geslachtsbepaling
    09/09 - Anke - 3D/4D echo!!

9. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Anke ------- 18 jaar - 19 november 2013 - jongen! ------------ ZH[/COLOR][/I]
    Besjes ----- 26 jaar - 24 januari 2014 ---- verassing! ----------TH
    Leed------- 27 jaar- 16 februari 2014---- ik denk een meisje!----
    Kira88------25 jaar - 4 april 2014---Ik denk een jongen!----

06/08 - Bibi25 - 3e Echo
    12/08 - Mimime - Controle VK
    27/08 - Kira88 - Controle VK & 1e echo!!
    29/08 - Besjes - 20 weken echo
    31/08 - Mimime - Geslachtsbepaling
    09/09 - Anke - 3D/4D echo!!

10. Mimime

Mimime Niet meer actief

Anke wat naar!! We kunnen alleen met je meevoelen, maar weten idd nog helemaal niet hoe dat voelt! Is er in de andere topics ook niemand die het ook voor het eerst meemaakt allemaal waar je even mee kan pb'en ofzo?

Vervelend dat je ineens zo'n last hebt van vermoeidheidsklachten!! Dat is heel beroerd!
    Ik zou zo niet durven zeggen wat je moet doen, behalve een beetje rustig aan doen en misschien op de dag ook nog even een uurtje op bed?
    Als je je ongerust maakt zou ik sowieso mijn VK even bellen, ze weet of het 'normaal' is, en misschien heeft ze goede tips hoe je er mee om kunt gaan!

Sterkte in ieder geval!

11. kimmarijn

Jeetje Anke, goed dat je het even van je af hebt geschreven, dat mag altijd hier he! Wat naar voor je zeg ineens zo beroerd en slap, ik zou daar ook enorm van schrikken. Heel fijn dat je netwerk altijd voor je klaar staat! En wat een lieve vriend heb je hoor! Ik had denk ik sneller aan de bel getrokken bij de vk. In ieder geval fijn dat de nieuwe vitamines werken. Ik hoop dat jij je snel beter gaat en blijft voelen! Xxx

12. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Oh wat naar anke maar ben super blij voor je dat alles goed is!

Kim, bij ons liet de echoscopiste de nub zien en dat leek op een meisje dus nu denken wij een meisje ;) Maar is natuurlijk super onbetrouwbaar.. Als ik 15weken ben ga ik 2weken op vakantie dus dan moet ik nog iets langer wachten als ik een geslachtsbepaling wil laten doen..

13. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dat klinkt niet best Anke.. Sterkte ermee!!

14. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hoi dames hoe is het?
    Ik lig hier lekker te chillen, al onze spullen zijn gister verhuisd, de kasten staan al in elkaar en vanaf vandaag kan het grote uitpakfeest beginnen!

15. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Goeiemorgen dames,

Sterkte Anke, hopelijk voel je je weer wat beter!

@Kira : Gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Hoe voel je je?

@Mimime : Dus het grootste is gedaan, nu de rest nog. Succes ermee meid! Misschien moeten wij binnenkort de boel ook wel verhuizen, wij gaan vanmiddag een huisje bezichtigen. Bij nader inzien lijkt dit huis ons toch te klein en onpraktisch straks met de kleine.

Morgen een spannend dagje, kwart voor 12 de echo, als alles goed blijkt te zijn ga ik eerst mijn baas vertellen over mijn zwangerschap. Heel benieuwd hoe hij hierop gaat reageren, best wel zenuwachtig eigenlijk. Daarna mag heel de wereld het weten :)

Iedereen met een echo vandaag, heel veel plezier!

16. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Heerlijk Mimime, nu lekker op je gemakje alles uitpakken en een plekje geven, dan wordt het huis steeds meer af!

Dank je Bibi! Ik voel me prima eigenlijk. Gisteren onze eerste hormonale ruzie gehad hehe.. De hond deed er van schrik een angst plasje van (wij maken NOOIT ruzie..)
    Maar verder gaat het goed!
    Wat mij betreft mogen de komende 3 weken heel erg snel gaan, kan nu al niet wachten op de echo!

Spannend ook jouw echo Bibi. Veel plezier morgen!

17. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Heey ladies,

@mimime wat lekker dat alles over is dat is vaak het meeste rot werk. Lekker meid, maak er lekker jullie plekje van dat je de rest van de zwangerschap ook kan chillen :D

@anke wat rot dat je je zo beroerd voelt, wat mimi zei als je het niet vertrouwd gewoon VK bellen, die kan je waarschijnlijk wel gerust stellen.
    Ik was zelf aan het begin een week beroerd, had ik gewoon een griepje maar voelde 100 keer zo erg als normale griep.

@bibi spannend morgen.....Veel succes, wij wachtten op de foto :D

Wij hebben vorige week een angelsound gekocht, vooral omdat manlief het hartje luisteren bij de vk had gemist (de drol). Wel leuk hoor kan ieder moment van de dag hartje luisteren :D. Af en toe even zoeken maar het werkt echt goed, hoor de kleine soms ook gewegen :D

18. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier een druk maar leuk weekend gehad.

Vrijdag was moeder van Vl. Jarig en hebben we de echo kado gegeven, ze was eerst erg stil maar is heel erg blij en vindt het leuk. De rest van de familie ook. Vl. Zijn op kwam gelijk met de opmerking 'dat werd eens tijd, zat met smacht op me eerste kleinkind te wachten'.

Zondag mijn zusjes en ouders vertelt en die zijn ook helemaal blij en vinden te super.

Vandaag erg moe, kwam vanmorgen nog moeier uit bed dan ik er gister in ging. En het koelsysteem op het werk deed het weer eens niet. Was binnen gewoon warmer dan buiten.

19. kimmarijn

Wat fijn Mimime dat het meeste over is nu, kan je er heerlijk jullie stekkie van maken :)

Leuk Les dat je het grote nieuws verteld hebt! Lekker gevoel is dat he!

20. Bibi25

Bibi25 Bekend lid

11 feb 2013
    624
    0
    16
    Hee dames,
    Vanmorgen echo gehad, alles was goed met de kleine spruit, hij/zij was druk in de weer, een echt druktemakertje. Zwaaide zelfs nog even naar ons, wat een prachtig moment! Helemaal blij en enorm gelukkig!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina