Ons eerste kindje is op komst!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mimime, 8 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Super Bibi! Mooie echo ook!

2. Mimime

Mimime Niet meer actief

Fijn Bibi! Echt super! Mooie echo ook!

3. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Heel goed Bibi, wat een mooie echo!
    Fijn dat alles goed gaat!

4. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Mooie echo bibi. Heerlijk om je kindje weer te zien he.

5. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Mooie echo bibi :D

6. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @bibi mooie echo

Hier vandaag intake gehad bij vk.
    Krijg een uitgebreide 20weken echo in het ziekenhuis ivm een hartafwijking in de familie en ongeveer met 24 weken een e straks test op suikerziekte.

7. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @les. Fijn dat ze het goed controleren.

Morgen komt mijn angelsound binnen. Vind het best spannend. Hebben jullie er een of ervaring mee?

8. Mimime

Mimime Niet meer actief

Leuk! Kun je hem zo vroeg al gebruiken dan?
    Mijn vriendin had er een toen ze zwanger was van haar eerste, erg bijzonder om te horen.
    Ik wil er geen, zou panisch elke dag gaan luisteren en zo goed is hij niet voor de baby heb ik begrepen.

9. Mimime

Mimime Niet meer actief

Fijn dat ze goed controleren!

10. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland

Vanaf 12 weken ongeveer. Ik ga hem 1 x PW gebruiken en ook niet lang. Gewoon om ff te checken tot ik de kleine voel. Het schijnt schadelijk te zijn als je het heel vaak (meerdere keren pd) doet maar daar verschillen de meningen ook erg over.

11. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Hoi jennifer, Ik heb hem vrijdag binnen gekregen, de angelsound, toen samen even geluisterd daarna nog niet. Wel erg leuk om te horen. Even zoeken maar zeer duidelijk hartje en bewegen :D

12. Babe86

Babe86 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Hoe is het hier? Mooie echo Bibi, gefeliciteerd met je angelsound Jeniffer, ik heb gelezen dat het inderdaad niet altijd wordt aanbevolen, daarom heb ik het maar gelaten.
    Vanavond afspraak verloskundige, kijk ik wel naar uit heb al een paar dagen soort ongi krampen en hoofdpijn.
    Ben overgestapt van davitamon mamma naar mamma plus visolie, wellicht daar mee te maken...?
    Ondankt een super leuke 12 weken echo heb ik soms nog steeds echt last van twijfels, gaat alles wel goed, klopt het hartje nog? Meer meiden die daar nog steeds last van hebben?
    Ze zeggen dat in het tweede trimester je minder last hebt van stemminswisselingen, nou bij mij is het net begonnen.. zo schagerijnig heel de tijd!

Groetjes!

13. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ja 1x per week kan vast geen kwaad! Maar ik weet dus niet of ik dat zou kunnen met dat ding binnen handbereik!

Vervelend babe van de krampen, ik gebruik al een hele tijd, eigenlijk sinds het begin de Davitamon mama plus visolie en geen last van!
    Maar zeker even aankaarten! Ze kan je vast gerust stellen!
    Hier zijn de twijfels minder sinds te termijn echo, ben wel erg benieuwd naar de afspraak bij de VK van maandag, dan gaan we voor het eerst het hartje horen als het goed is! Lijkt me zo mooi!!
    Ook stemmingswisselingen zijn er nog, maar wel iets minder heftig gelukkig, was steeds heel erg!

14. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Vervelend babe, kan ook gewoon beetje bandenpijn zijn...

Na de combinatietest met een super goede uitslag en ons kindje weer te hebben gezien, is bij mij de onzekerheid veel minder geworden. De kans dat het nu nog mis gaat is wel heel erg klein. En ga ik ook niet vanuit. Wel merk ik dat ik nog af en toe moeite heb om enthousiast en heel blij te zijn dat ik zwanger ben, geen idee waarom. Ook heb ik nog steeds geen kleertje ofzo gekocht. Misschien komt het ook omdat ik nog geen zwanger buikje heb nog... Dus ja wel herkenbaar hoor die onzekerheid!

15. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Jemig ik heb wat gemist de laatse dagen, maar ik heb veel gewerkt dus had weinig tijd.
    Morgen lekker vrij:D

Hier minder onzeker naar de laatste echo! Het voelt goed, maar natuurlijk soms wel even onzeker maar ik denk er niet steeds meer aan zoals voor de echo's.

Ik heb ook mama plus visolie maar ik voel mij er juist beter bij!

Tja die angelsound... Ik zou er nerveus van worden. Volgens mij brengt het veel onrust mocht je het hartje niet kunnen vinden.

16. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hoi dames, ik wordt zo opgenomen in het ziekenhuis omdat ik al dagen overgeef en niks binnen hou.
    Ik ben bij de vk geweest en ik ben nogal aan het uitdrogen en zeer waarschijnlijk blaasontsteking.
    Dus aan het infuus.

17. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @mimime das verveld zeg. Heel veel sterkte en hopen dat het snel goed gaat met je.

18. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Hè bah wat vervelend!! Beterschap en ik hoop dat je je snel beter voelt!!

19. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mimime. He bah meis wat vervelend. Hopelijk knap je snel op.

Morgen weekendje naar Düsseldorf met m'n mams.

20. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Jeeetje mimime wat een ellende allemaal, hopelijk voel je je snel beter !!!

Deel Deze Pagina