Ons eerste kindje is op komst!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mimime, 8 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babe86

Babe86 Niet meer actief

Oh meis, wat rot! Heel veel sterkte! Hou ons op de hoogte als je kan
    xx

2. Babe86

Babe86 Niet meer actief

Ja herkenbaar. Hier gister hartje gehoord bij vrls heb vanacht onwijze migraine gekregen ben er nog misselijk van. Maar heb besloten alle zorgen maar los te laten. Wel heb ik net als jij ook soms moeite er echt van te genieten. Waarom weet ik ook niet precies maar omdat ik een buikje krijg voel ik me daar wel trots over.;)

3. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Jeetje Mimime das schrikken! Ik hoop dat je goed opknapt! Heel veel beterschap!

Babe, ja raar he die onzekerheid! Net een mooi verhaal van iemand anders gelezen, en die geeft aan genieten nu van de zwangerschap, mocht het mis gaan dan heb je in ieder geval wel voor 200%kunnen genieten, en de spulletjes die al gekocht zijn nou ja pech dan! Vind dat wel een mooi idee! Ik ga het eens proberen

4. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hoi dames, dankjulliewel!
    De eerste nacht zit erop en ik heb zowaar geslapen, rotbedden en vooral rotkussens!
    Voel me al iets beter, krijg hier emersafene en dat helpt wel aardig. Maar eens vragen of ik dat ook mee naar huis kan krijgen.

De bedoeling is dat er minimaal 3 dagen geen ketonen in mijn vloed zitten. De stof die je uitscheid bij uitdroging. Met een beetje mazzel zat dat er vanmorgen al niet meer in, door het infuus, dan kan ik evt zondag naar huis.

Gister bij de vk wel voor het eerst het hartje gehoord, schitterend!!
    En in het ziekenhuis een extra echo! We konden vingertjes tellen, zo bijzonder!!

En dan nog even mijn 13 weken hupsje in het ziekenhuisbed hihi!

5. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hier foto met handje, de gekkerd lag eerst helemaal op zijn kop!

6. kimmarijn

Oh fijn Mimime dat het iets beter met je gaat! En leuk zeg je echo! Hopelijk knap je goed op!
    Jeeee 13weken!

7. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @mimime wat lekker dat je een beetje opknapt, hopelijk gaat alles goed en ben je zondag weer lekker thuis! Wat een leuke echo trouwens met dat handje :D

8. Babe86

Babe86 Niet meer actief

@mimime jeetje schrikken zeg ook voor de mensen om je heen, rustig aan en beter worden! Mooi echo, super fijn!

@kimmarijn, inderdaad, gewoon genieten baat het niet dan schaad het zeker niet! Hier vandaag voor de 2e dag thuis en vanmiddag half nok out gegaan onder de douche.. toch maar even dokter, bloeddruk erg laag vandaar steeds niet lekker maar beter te laag dan te hoog.

@iedereen, is het heel heel heel erg dat ik een hele zak snoep aan het leeg vreten ben.. voor een keertje?

9. kimmarijn

Oh das schrikken babe! Even wat zout naar binnen werken als je je zo slap voelt (chips, drop, bouillon)

Heerlijk toch een keertje! Van mij mag je hihi

10. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Dag dames!
    Sorry voor de stilte van deze kant. Helaas ook wat mindere week gehad. Heb eigenlijk de afgelopen week de hele week thuis op bed gelegen met een flinke griep. Gelukkig merkt de kleine er niks van. Vandaag nog even snel een controletje gehad en alles was prima :)

Mimime, als ik had geweten dat je in het ziekenhuis was, was ik even langs gekomen vanochtend ;) hopelijk voel je je snel wat beter!

Ik hoop dat alles met de rest goed gaat en dat we weer veel leuke berichtjes krijgen deze weken!

11. xAnke

xAnke Niet meer actief

Hee meiden ik zal straks alles even teruglezen heb tijdje niet gekeken, zal weer even update geven over hoe het gaat!

Afgelopen dinsdag stond de afspraak bij de vk, ik was blij dat ik eindelijk mn klachten op tafel kon leggen! Mijn bloed heeft ze gecheckt en ijzergehalte was 8, 1, (zegt mij niks maar ze zei dat dat uitstekend was) ik kreeg telefoonnummer van mensendieck zodat ik afspraak kon maken voor mn bekken maar ze maakte zich nog wel zorgen over het sterretjes zien en het extreme moe zijn, ze wou dat ik mijn suiker liet controleren in het ziekenhuis. Moet 3 dagen een koolhydraatrijk dieet volgen (vandaag mee begonnen) maandag om 8u nuchter int ziekenhuis zijn en laten prikken, vies drankje drinken, 2 uren wachten en dan weer prikken, ik kijk hier zo tegenop! Ik word beroerd zonder eten.. en heb eeb fobie voor overgeven dus hoop echt dat ik het drankje binnen kan houden!

Mn bloeddruk was trouwens ook perfect. . Als laatste ging ze hartje luisteren en baarmoeder voelen, hartje waa super (hij schopte ook enthousiast tegen de doptone) alleen toen ze mn baarmoeder ging voelen en de kleine vond ze hembte groot (wel 2 weken!) Mijn buik is ook enorm gegroeid afgelopen week (kleine striemen ineens zichtbaar uit het niets) heb echt een enorme toeter nu. Dus ze wou dat ik 2 extra echo's kreeg om de groei in de gaten te houden (kan ook met mn suiker te maken hebben dat ie zo snel groeit) dus heb maandag onverwachts weer een echo en met 32 weken weer (vind ik totaal niet erg!) Maar me wel zorgen om Dustin en om mn eigen gezondheid, maandag zullen we duidelijkheid krijgen!

Ben woensdag gelijk naar mensendieck gegaan en is me super goed bevallen, oefeningen gekregen en een steunband

Ook heb ik me ingeschreven voor de zwangerschap CurZus van KraamZus (ook mn kraamzorg) start op 20 augustus en kijk er echt baar uit! Hoop dat ik leuke vrouwen leer kennen en wat ga leren natuurlijk.

Pff nou dat waa het wel zo'n beetje, al met al zit ik stuk lekkerder in mn vel nu, ik waggel alleen echt als een pinguin maar ik vind het heerlijk.. lekker op en top zwanger!

Eveb afwachten of Dustin echt veel te groot is en of ik suikerziekte heb, maar als dat zo is dab komt alles ook wel weer goed. . Liever te groot dan te klein zeg ik altijd maar!

Excuses voor spelfouten (heb sinds een week een Samsung galaxy s3 mini, overgestapt van de Black berry dus even wennen! ) zal vanaf nu weer wat vaker kijken dat beloof ik!

12. Babe86

Babe86 Niet meer actief

@xanke, fijn dat je je zo goed voelt, geniet er maar van! En ook heel fijn dat vrls zo goed op je let! We horen wel hoe de uitslagen waren!

13. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Hoe is et dames??

Hier even wat minder, flinke pijn in rechter heup/bil. Lang stil staan of zitten is niet fijn:( Het straalt door naar mijn lies. Misschien te druk geweest?? Iemand ervaring? Ik voel me net een pinguïn aan het eind van de dag

14. Mimime

Mimime Niet meer actief

Fijn dat het beter gaat Anke! En dat de mensendieck helpt!

Ik lig nog steeds in het ziekenhuis. De waardes qua uitdroging in mijn urine zijn goed, alleen jammer dat eten nog niet echt wil lukken, dus gisteravond ging t weer helemaal mis en voelde ik me meer dan klote.
    Wel weer lekker geslapen gelukkig.
    Geen idee nog wanneer ik naar huis mag, ik hoop morgen, maar misschien ook wel niet :(

15. xAnke

xAnke Niet meer actief

@Klein dat lijken klachten voor bekkeninatabiliteit.. heb ik ook!

16. xAnke

xAnke Niet meer actief

@mimi echt vervelend dat je in het ziekenhuis ligt... hoop dat je je snel beter voelt en kunt genieten van je zwangerschap!

17. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Meiden ik ben er weer. Was een weekendje naar Düsseldorf met mijn mams. Flink zwangerschapskleding geshopt:D

@mimime. He bah meis. Hopelijk mag je snel naar huis.

18. Mimime

Mimime Niet meer actief

Leuk Jennifer!
    Klein, handig om aan te kaarten bij je VK? Als het inderdaad bekken instabiliteit is kunnen ze er misschien wel wat mee!

Inmiddels is mijn infuus eruit, drink ik me helemaal suf en laten ze me als het goed is morgen eind van de ochtend gaan.
    Met een fikse uitbrander dat ik rustig aan moet doen!

19. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @klein, klinkt inderdaad als bekkeninstabiliteit, ik had/heb beetje zelfde soort pijn maar dan aan beide kanten. Kan ook bandenpijn zijn.
    @anke ik ben ondertussen ook twee keer bij mensendieck geweest, tot nu toe als ik daarvan terug kom of de oefeningen thuis doe krijg ik alleen meer last, ook een paar ontspanningsoefeningen, die zijn wel relaxed :)

@mimime wat rot meid, hopelijk morgen lekker naar huis. Ik heb zelf echt een hekel aan ziekenhuizen, altijd z'n naar gevoel als ik daar rond loop. Thuis is toch lekkerder!

@jennifer lekker hoor shoppen :)

20. Babe86

Babe86 Niet meer actief

@mimime, wat rot!!! Hoop dat je je snel beter voelt, weer kan genieten van eten en lekker naar huis kan! Knap dat je zo positief bent!

De februari Mama's hebben een facebook aangemaakt, misschien ook leuk voor deze groep?

Deel Deze Pagina