@besjes ik doe ook niet fanatiek de oefeningen, voel me het beste wanneer ik veel rust.. Nou nieuwe mijlpaal bereikt, vannacht elke 1,5 uur eruit om te plassen i.p.v. om de 3 uren, misschien door de spanning voor vanmorgen ( alles is goed gegaan drankje viel reuze mee en heb me niet beroerd gevoeld). Vanmiddag de echo en horen hoe groot onze kleine jongen wel niet is.. behoorlijke constante druk op mn blaas en bekken en enorme buik, dus ben benieuwd. .
Ik ben weer thuis dames, met duidelijke instructies. De afgelopen 5 dagen is de kleine ook goed gegroeid geloof ik, mijn darmenbuikje begint langzaam een echt buikje te worden haha. Ben echt gesloopt, maar t was heerlijk om te douchen onder onze eigen douche, en lekker op de bank te liggen met m'n lieve hondje! Morgen voor gewone controle naar de VK. Ziet er mooi uit Anke!
Ik voel me inderdaad ook het beste als ik veel rust maar dat is wel moeilijk . Ik werk momenteel niet omdat mijn werk fysiek ook te zwaar is maar de hele dag bijna niets doen zit niet echt in me dus uiteindelijk doe ik vaak toch teveel. En dan aan het eind van de dag krijg ik het terug . Veel plezier vanmiddag Je hebt trouwens al een mooie buik @mimime wat lekker weer thuis!!! morgen lekker genieten van de controle
Oh wat fijn mimime dat je weer thuis bent!! en nu rustig aan doen he!! Wauw Anke wat een mooie buik! oh wat lijkt mij dat vervelend zeg zo vaak eruit met plassen, fijn vooruitzicht voor ons hihi. Ik heb vandaag op fb bekend gemaakt dat ik zwanger ben, zo leuk binnen 5 min al reacties!! Leuk idee Babe om voor ons clubje ook een geheime fb pagina aan te maken, ik zit ook is de februari fb club, is veel persoonlijker, en leuk met alle foto's en een gezicht erbij te hebben. Wie wil dit nog meer? als er genoeg zijn, maken we er eentje aan toch?! onderstaande foto had ik geplaatst (ps. de taart zelf gemaakt )
@xanke. Mooie buik meis @mimime. Fijn da je weer thuis bent. Nu echt rustig aan doen en braaf naar de dr luisteren Hoop da je vanaf nu meer kan genieten zonder beroerd te zijn. @besjes. Jij ook rustig aan meis. Lekker je rust pakken. @kimmarijn. Super gaaf. Crea Bea. Leuk he die reacties. Ik vind het leuk een fb clubje. Zit ook in de feb mama club op fb. Mijn uitslag van de combinatietest was goed. 1-2400 kans op down en 1-5000 voor trisomie 13 en 18. Dus geen verhoogd risico. Yeahhh. Blijjjj
Fb clubje lijkt me ook super! De echo ging super goed, Dustin is helemaal niet te groot dus daarop gebasseerd heb ik echt geen suikerziekte, testuitslagen nog even afwachten! Waa verder gewoon super leuke echo dus vind totaal niet erg datvik er 2 extra moest, scheelt mij een hoop geld! We hebben zn gezichtje ook al kunnen bewonderen!
Mooie foto Kim! Origineel! Leuk al die reacties he? Vond ik ook! Fijn Jennifer! Fijne gevoel voor je! Ben ook blij weer thuis te zijn maar wel helemaal kapot, je prima voelen in die lege rustige ziekenhuiskamer is toch wel wat anders als thuis met alle prikkels en dingen (begin me gelijk weer druk te maken om de verhuisdozen enzo). Dus heb mezelf naar bed gestuurd. Morgen weer een dag!
Wauw super schattig! En bijzonder om je kindje zo te kunnen zien! Fijn dat alles goed gaat! En mimime, laat je niet gek maken thuis! Op de rust-stand stap voor stap je ritme weer opbouwen hoor
@anke wat een leuke foto, heel erg lief. Fb lijkt me ook leuk ja. Hier nu heel erg moe en wil het liefst alleen maar slapen. Van de week bellen voor afspraak pretecho
Hoi dames ik ben bezig een geheime fb voor ons aan te maken, maar dit lukt alleen als ik er mensen aan kan toevoegen, en dat kan alleen als ik jullie als vriend in mijn prive fb heb staan. Lekker ingewikkeld hihi. Als jullie mij even een prive berichtje willen sturen dan zal ik mijn fb naam doorgeven en kunnen jullie mij toevoegen, of andersom, daarna kan ik jullie uit mijn prive fb weer als vriend verwijderen en zitten we wel in de gez. Fb club!
@kim moooie taart, leuk ook om het zo op fb te zetten. Een fb pagina is wel leuk, ik zit niet in die van februari omdat ik in januari ben uitgerekend haha @anke wat cool die echo!! @jenn dankjewel ga ik ook zeker proberen
ALLEMAAL OP NAAR DE FACEBOOK! het is er nog veel te rustig @mimime wat fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk kan je snel genieten van het eten! Hier gaat het wel goed, ben paar dagen thuis geweest met lagen bloeddruk viel steeds bijna flauw. En nu weer aan het werk gaat goed! Ik merk juist dat als ik te weinig doe ik heel flauw wordt, ik kan beter bezig blijven (hoewel mijn ogen soms wel dichtvallen tijdens werk)
Gelukkig voel je je beter Babe! Ik moet ook gaan sporten en meer doen, maar ben niet vooruit te branden, voel me net zoals die griet in de andrelon reclame vutloos, hihi
Fijn dat je je wat beter voelt babe! Hier gaat het vandaag ook best aardig. Probeer echt elke 2 uur te eten, heb mijn wekker er voor gezet, anders vergeet ik het. Gister was ik echt helemaal afgedraaid, vandaag wat beter gelukkig. Nog wel heel erg moe, maar we hebben samen wat dozen uit kunnen pakken. Ofterwijl: ik zit op een stoel de doos uit te pakken en stuur VL in de rondte met instructies waar het heen moet! En de woonkamer is nog wat rommelig, maar hij is wel vrij van verhuisdozen!! Nou boven nog een paar doosjes, en de keuken nog een paar doosjes! Tussendoor steeds op de bank of bed gestuurd door VL, hardstikke zorgzaam dus dat is fijn! Ook op controle bij de VK geweest, hartje gehoord en ook weer op mijn hart gedrukt gekregen dat ik nu ECHT ECHT rustig aan moet doen de komende weken! En dat het daarna vast echt beter wordt, en dan mag ik weer meer . Ik heb je terug gepb't Kim!
Hiii dames!! Hoe gaat et?? Hier wel goed, heup/rug beginnen wel pijnlijk te worden dus ik probeer het zware werk zoveel mogelijk te vermijden!! Vanmiddag en vanavond voelde ik duidelijk iets in mijn buik Het voelde heel fladderig en dat waren toch echt niet mijn darmen!!
Heb ik ook gehad, dat fladerige en heel goed voelbaar, maar 1 keer gehad en daarna niet meer, ik weet nog steeds niet wat het was. Maar ik hoor dat als je je kindje voelt dat begint met een soort schokje oid dat is dus echt anders dan wat ik had. misschien toch darmen..?
Nou ik ken mijn darmen heel goed mede door spastische darmen. En ik lees allerlei benamingen ervoor; plopjes, schuren, fladderig etc etc. Hier op het forum zijn er vrouwen die het al voelen met 12 weken en de ander pas 22 weken. Er zijn veel topics over geopend. Ik voel het niet steeds hoor, nu een paar x gehad als ik zelf heel rustig ben. Het is een heel apart gevoel, en voel het net boven mijn schaambeen. Nou ja we wachten rustig af!!