Ons eerste kindje is op komst!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mimime, 8 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    hej lieve meiden,

Ik kom even inbreken, want ik mis jullie :(
    Ik mag helaas nog steeds niet officieel hier komen.
    Maar ik wilde even komen vragen hoe het met jullie gaat?
    Mimime, gaat het ondertussen alweer wat beter?
    en de rest van ons oude clubje, ook alles goed? verloopt de zwangerschap allemaal soepeltjes? en iedereen het al kunnen vertellen? :)

Ik mag volgens mij weer op het wachtbankje;)
    Jullie als "experts" hebben hier misschien wel goed antwoord op aangezien ik geen ovutesten gebruik.
    Ik had afgelopen 2 avonden (dinsdag en woensdag) met douche vruchtbaarslijm
    gisteravond (donderdag) gedouched en nu is het dus witter en niet meer waterig.
    Gisteren ook regelmatig steken/trekkerig aan rechtkant onderin buik en nu dus niet meer.
    Heb ik dan inderdaad de eisprong al gehad?

we hebben dinsdag en woensdag geklust, dus ik hoop dat Melkchoco en ik ons snel hier mogen melden :D

Fijne dag meiden!

2. xAnke

xAnke Niet meer actief

Ik voelde mn kleine ook al heel vroeg bewegen, verwar het niet met je darmen want het is echt je kleine! Ik begon het ook pas later te herkennen.. de 'echte' schopjes voelde ik met 17+6, vergeet het nooit meer!

3. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0

Leuk dat je ff langs komt!!! :D
    Hier alles rustig:) Hoe is het verder met jou??
    Die eisprong kan inderdaad geweest zijn! Ik hoop wel flink geklus??!t:D:p

Oeww spannend hoor!!! Ik duim voor je

4. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    ja, ik ben nu een beetje ziekjes :( maar daarvoor wel geregeld geklust :p
    maar verder gaat het kei goed, haha!
    Net lekker vakantie gehad, heerlijk naar Kroatië geweest. Dus lekker genoten.
    Nu weer een het werk en weer 2 weken op het wachtbankje ;)

5. Mimime

Mimime Niet meer actief

Hoi Yvke!
    Leuk dat je even hier komt, je bent meer dan welkom hoor!!
    Hier gaat het langzaam beter, ik heb goede medicijnen mee gekregen uit het ziekenhuis en eten gaat langzaam vooruit, hopelijk komt mijn energie ook weer een beetje terug!

Ik ga weer voor je duimen! Hopen dat het snel raak is!!

6. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi lieve dames,

Had me hier al een tijdje niet laten zien, ben zo ontzettend beroerd geweest de hele week..

Ben nou al 4 dagen aan 1 stuk door misselijk, het maakt niet uit wat ik eet, hoe veel ik eet of wanneer ik eet (als ik in elk geval maar eet, want niet eten maakt het veel erger!) en ik kan zo moeilijk poepen.

Dus woensdag kwam alles er van boven en onder tegelijkertijd uit.. Had al een week last van verstopping, dus ik was allang blij dat alles er even uitkwam.

Maar ik voel me niet goed, ontzettend moe, misselijk, last van aambeien (BAH!!!), maar heb gelukkig wel eetlust.

Nog 1,5 week voor ik eindelijk naar de VK gaan, wat duurt dat wachten lang zeg! Hadden jullie dat ook zo voor de eerste controle?

Afgelopen maandag is MvM nog langs geweest, de test knalde echt, super leuk! Dus ik ben vanaf dinsdag trouw mijn urine aan het verzamelen, voor zover het lukt. Heb mezelf voorgenomen in elk geval 2 keer een plas per dag op te vangen. Ik kan niet goed leegplassen boven die maatbeker en ik ben al zo gevoelig voor blaasontsteking, dus ik kijk er wel mee uit.

Hier weten alleen mijn moeder en stiefvader het nog maar.
    Wel lastig hoor, wil het zo graag van de daken schreeuwen! Dan begrijpen mensen het tenminste dat ik er zo moe uit zie en soms even stil ben (dan probeer ik m'n misselijkheid onder controle te houden..) ;)

Oh en ik heb gedroomd dat ik zwanger ben van een tweeling. Laten we maar hopen van niet :D

Even een ego berichtje zo, maar ik moet nodig met de hond naar buiten, zal later weer uitgebreid op iedereen reageren!

7. Mimime

Mimime Niet meer actief

Welkom terug kira, vervelend hè? Beroerd voelen?!

Hier een paar nieuwe vreetkicks erbij, croky bolognese, en zoetigheid hahahaha! Maar warm eten? Ho maar!

8. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Pfoe, nou mimime, erg vervelend!
    Ik kan er niet van genieten zo hoor.

Maargoed, het zal over een paar weken wel beter gaan, daar gaan we maar vanuit!

Wat vervelend meid, dat je niet goed warm kunt eten!
    Wat dat betreft ben ik blij dat alles erbij nog gewoon in gaat!

9. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Hey Yfke!
    Wat leuk even iets van je te horen, fijn dat het goed met je gaat en flink "aan de klus" bent, ik hoop het echt voor je dat het raak is!

Kira, toen ik rond de 6weken zwanger was had ik precies dezelfde klachten, heb ook dagen gehad dat ik met darmkrampen op bed lag pfff! Het is super belangrijk dat je goed water drinkt, en regelmatig eet en vezelrijk. Ik zat ook aan de activia yoghurt... Maar idd ook dagen dat je diarree hebt. Geloof me het wordt echt beetje bij beetje beter! Sterkte meis

10. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Thnx kimmarijn!

Vriendlief baalt ook echt als een stekker, hij zegt; je was leuker toen je nog zwanger wilde worden, toen hadden we tenminste nog eens sex...

Nu al zeker 2,5 week niet. Heb er zo geen zin in, dat gepluk aan mijn lijf, heb al ff genoeg aan mezelf! En daarbij, als er alleen maar naar mijn borsten gewezen wordt dan wordt ik gek, menmenmen, wat zijn die gevoelig. En wat worden ze grooooot!! Pas geen enkele normale BH meer, heb nu van die meegroei BH's, maar dat zit ook voor geen meter, moet gewoon een beugel hebben, maarja, zou nu niet weten wat voor maat ik zou moeten kopen...

Ach, later wordt alles beter..... :D

Ik heb in elk geval mijn 9 maanden dagboek om m'n frustraties over m'n gevoel in kwijt te kunnen, kind zal later als ie groot is weten wat ie me heeft aangedaan de eerste weken! ;)

Nee hoor..... ;)

11. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    hoi meiden, ik was lekker een paar dagen weg. Lekker weekendje met vrienden heerlijk maar super vermoeiend en in een tentje en op camping stoelen met bekkenproblemen is niet echt aan te raden. Nu maar even rustig aan. Ml word morgen geopereerd aan zijn knie dus dan zijn we allebei even invalide :S

Mimime fijn dat het weer ietsie beter gaaat. Kira rot dat je je zo k*t voelt, word hopelijk beter

12. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    @kira88 Beetje rot reactie van je vriend over de sex:( Of was het als grapje bedoeld??

@besjes oeiww ja dat kan ik mij voorstellen!! Maar goed ik ben sowieso al geen voorstander van k(r)amperen hihi

Zo het giet hier flink, bah!! Gelukkig heb ik mijn zomervakantie nog voor de boeg:D vanochtend even stoelreservering gedaan dus wij zijn er klaar voor!!

Weet iemand trouwens hoe het zit met zwanger zijn en bodyscan?? Volgens mij word dit namelijk gedaan dmv röntgenstralen. De vorige keren dat ik er in moest heb ik hier natuurlijk nooit over nagedacht.

13. Babe86

Babe86 Niet meer actief

Ik had dit ook kira maar met 9 weken werd het al beter! Het wordt echt beter!

14. Mimime

Mimime Niet meer actief

Serieus??? Maakt je vriend daar opmerkingen over???
    Ik zit nu in mijn 15e week, en we hebben nu sinds het begin een paar keer sex gehad, maar tot week 10/11 echt NIET! En als hij dat niet snapt, gaat hij zelf maar twee maanden in de plee pot hangen!!
    Maar gelukkig zou die van mij daar geen lullige opmerkingen over maken, ik zou uit mijn plaat gaan!

Ik heb een meegroeibh met beugel, in mijn maat (nogal mega maat 75G) gekocht bij een echt goede lingerie zaak, en hij zit fantastisch!!
    Ga er binnenkort nog 1 bijhalen, want 1 bh is ook niet handig!

Ik ben nu in m'n 15e week eindelijk aan het opknappen qua misselijkheid! Heel fijn!

15. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Haha nou hij maakt er geen lullige opmerkingen over, hij begrijpt het juist. Zegt dan ook; Zou wel eens met je willen ruilen van lichaam, dan begrijp ik het waarschijnlijk nog beter.

Dus ik denk dat het door mijn manier van schrijven botter over kwam dan het in het echt is ;)

Want ik ben ook niet iemand die over me heen laat lopen haha, helemaal niet zelfs.. ;)

Zo'n meegroei BH klinkt wel goed, zal eens een winkel binnenlopen van de week. Eens zien wat ze hebben!

Fijn dat jij je weer beter gaat voelen nu!!

16. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Hey meiden!
    Na 3 heerlijke weken vakantie kom ik hier weer ff om een hoekje kijken, 3 weken niks gedaan dus vandaar dat het een tijdje stil was bij mij.
    Moet alles nog terug lezen (jeetje wat veel!) en reageren.
    Zie wel ff tussendoor dat Kira zwanger is, gefeliciteerd!!!!!!!!

Donderdag heb ik de 20 weken echo, spannend!
    Buikje groeit echt aardig door! :$
    Heb Ukkepuk vorige week voor het eerst gevoeld, gelijk in tranen natuurlijk... :cool: Net of er een vlindertje in je buik zit! verder voel ik me helemaal super!
    Alleen mijn tepels doen met vlagen vreselijk pijn sinds kort. Vrijdag gelijk ff navragen bij vlos! :(

17. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Zo, heb het ff allemaal terug gelezen,

Als ik het goed onthouden heb (ben een zeef op dit moment dus sorry voor degenen als ik wat heb vergeten!)

@iedereen die echo's en/of nekplooimeting heeft gehad, super!!!!
    @Mimime, blij dat de verhuizing voorbij is en nu genieten en idd wat de andere meiden zeggen, rustig aan doen!!!! Is wel even schrikken zeg dat je moest worden opgenomen!
    @Anke, ik ben blij dat jij iets verder dan ik ben, voel me ook soms best onzeker. vorige week ging het bij mij ook veel minder, enorm last van duiziligheid, sterretjes voor mijn ogen etc. Denk dat het mijn bloeddruk was maar weet het niet zeker. was pas na een paar dagen over! :(
    Wat betreft die Angelsound, heb het nagevraagd aan de vlos, en die zei dat 1 keer per week echt geen kwaad kan, deed ze zelf ook...
    Facebookpagina, Super idee!!! Bij wie moet ik zijn??? :)

Dit is wat ik onthouden heb... Hihi hoop echt dat die vergeetheid over is na de zwangerschap! Of zou het een blijvertje zijn.... :S

18. xAnke

xAnke Niet meer actief

@miek dat had ik ook rond week 20 vk zei dat het normaal is dat je bloeddruk rond deze tijd lager is waardoor je sterretjes ziet etc. Is heel normaal! Super dat je beweging hebt gevoeld, voor mij alweer 3 maanden geleden dat dat begon, nu elke dag enthousiase schopjes, hij reageert duidelijk op mij, heerlijk! Soms strekt ie zich helemaal en dan kan ik hem zo bij zn rug pakkeb.. hij is nu al bijna een kilo en veel ruimte is er niet meer dus doet soms echt pijn als ie draait en strekt!

Sinds vorige week hebk striemen gekregen onderaan mn buik, hij groeit zo snel! Het doet me niks gelukkig, mn vriend vind me prachtig en vraagt elke dag om seks ( ja i know dat is wel vaak haha ) alleen t doet zo'n pijn na de tijd ivm bekkenklachten etc.. dus ik voldoe hem niet aan zn wensen haha. Ben wel blij dat ie me nog zo aantrekkelijk vind ( voel me echt een walvis )

Morgen alweer 27 weken, het gaat zo hard!!

19. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Oh gelukkig! Ga altijd weer piekeren als ik klachten krijg die ik normaal nooit heb...
    Wij schelen op de kop af dus 7 weken! Ik ben donderdag precies 20 weken! en dan ook de 20 weken echo... :)
    Wat seks betreft, libido is hier uitstekend! :D eerste 12 weken moest ik er niks van hebben maar nu gelukkig wel weer! VL vind het ook helemaal niet erg... Hihi!
    Dat is wel naar dat je last heb van BI zeg! T is afkloppen dat ik dat nog niet heb, had het wel verwacht ivm zwakke rug. Voel alleen aan het einde van de dag mn rug, dus dat valt nog mee gelukkig!

Ja het gaat echt snel he! ben deze week al op de helft! :O Is echt niet normaal! Van het weekend beginnen met de babykamer, heb al wel veel gehad van mams! Badsetje, maxicosi, wieg etc. Super blij mee! Deze week de babykamer bestellen. Hebben we nog tijd om de muur ff te schilderen en de vloer! :D
    Ben jij al kilo's aangekomen? Ik nog geen grammetje! :O maar mn buik groeit er niet minder om! Zal het eens aan de vlos vragen vrijdag. Had toch echt wel verwacht dat ik nu wel wat aan zou komen, zeker ook na de vakantie. Let wel heel erg op dat ik de juiste vitaminen inneem. Qua fruit is het echt kiwi's, aardbeien en pruimen op dit moment! Zitten de meeste vezels in.

20. xAnke

xAnke Niet meer actief

Mijn libido was uitstekend van begin tot een paar weken terug (misschien omdatvik nog maar 18 ben haha ) maar doen nou gewoon voorzichtig aan.. mn BI is begonnen zo'n 4 weken geleden loop nu bij mensendieck :) geloof me, vanaf dehelft gaat het zo hard! Helemaal nnu je beweging voelt, echt genieten! En dat met je klachten kan ik me goed in verplaatsen, had ik ook altijd, werd panisch wanneer ik weer wat nieuws voelde.. en hier al bijna 15 kilotjes zwaarder, maar hou ook wel echt van lekker eten nou haha. Ik ben zwanger dus het mag! Heb ook een enorme buik dus daar zit ook aardig wat gewicht in, ook 2 cupmaten gegroeid, heb er vertrouwen in dat ik alles wel weer kwijtraak, vorig jaar 15 kilo afgevallen dus zit nu op het gewicht wat ik vorig jaar woog zonder zwanger te zijn.. ik eet nu echt gwn waar ik zin in heb, maar ik snack heel weinig, na het avondeten neem ik niks meer ivm maagzuur.

Deel Deze Pagina