Ons eerste kindje is op komst!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mimime, 8 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Les87

Les87 Actief lid

2 mrt 2013
    123
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gefeli. Oh wat leuk een jongen. Had je dat ook gehoopt/gedacht?

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik had geen voorgevoel. Had stiekem op een meisje gehoopt maar het belangrijkste is dat de kleine gezond is hoe cliché het ook klinkt. En een jongen heeft ook wel iets leuks. :)

3. xAnke

xAnke Niet meer actief

Hihi welkom bij de jongens club hihi, het heeft zeker veel leuks! Een grote broer voor je volgende kindjes!

4. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @xanke. Wij houden het er bij een:D. Maar een stoere mama's boy is ook leuk. Hihi

5. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @jennifer, gefeliciteerd met jullie mannetje. En sinds ik niet meer werk gaat het opzich beter, zolang ik thuis ook niet teveel doe, het is jammer genoeg al gauw teveel...even de woonkamer zuigen en de rest van de dag ben ik weer klaar. Wel lastig om zo weinig te doen maar beter als pijn

@anke zo zijn wij 2 jaar terug ook getrouwd op maandag en gratis, daarna met de kleine club die er was nog geluched. De vrijdag erop een feest is "onze" club maar dat was alleen omdat mijn vader trakteerde :D. Ik had wel een jurk aan, die van mijn moeder dus dat was ook binnen budget haha

6. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0

Wat leuk een jongen :D Mooie echo trouwens!!

Volgens mij krijgt iedereen tot nu toe een jongen???? Degene die het al weten natuurlijk.

Nou al die trouwerijen!:p Maar er iets moois van!! Wij hebben wel een dag gedaan met alles erop en eraan en wij hebben er van genoten:D

7. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Wat leuk Jennifer! Wij houden het ook bij één en had ook stiekem gehoopt op een meisje. ook omdat VL al 2 jongens heeft... Maar ben nu echt super verliefd op ons mannetje! T is ff een omschakeling.
    Balen Besjes dat je niet veel kan doen! Heb er gelukkig nog niet heel veel last van, alleen aan het einde van de middag begin ik mijn rug te voelen.
    Wat betreft die trouwerijen, wij zijn er ook over aan het nadenken, t is zoveel rompslomp als je niet getrouwd bent en je krijgt een kindje! Dus wie weet... Hihi, wordt dan wel ff tussendoor en later een groot feest!

Ff heel wat anders: Ik ben nog steeds geen gram aangekomen! :$
    Afgelopen vrijdag ineens wel 700 gram erbij maar dat is er nu weer af... Op de 20 weken echo was de kleine niet te klein. mooi in het gemiddelde. Toch maar ff de verloskundige bellen denk ik?
    En hebben jullie ook zo'n vreselijke pijn aan tepels? echt je kan er niet eens naar kijken op dit moment! BH's dragen is dus ook echt een ramp! maar vertik het om ze niet te dragen, gaat de boel alleen maar van hangen ben ik bang... alleen 's ochtends heb ik er last van. En een heel landkaart van aders op mijn borsten ;)

8. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Hey Miek wat gek nog niets aangekomen, weet niet of het iets is om je zorgen over te maken eigenlijk, als je twijfeld zou ik idd gewoon even de vlos bellen. Ik ben ondertussen al 6 kilo aangekomen, je mag wel een paar kilo van mij hebben haha

9. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    hm, dan ga ik toch maar ff bellen dan...
    Haha! nee hoor erg aardig van je, maar ik bedank! ;)

10. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    zo, heb het ff nagevraagd aan de vlos.
    het is niet erg gelukkig! zolang ik voldoende gevarieerd en kleine beetjes eet en veel water drink is het allemaal goed! En dat doe ik gelukkig al! Ik zal waarschijnlijk dus niet heel veel aankomen want gemiddeld had ik nu al zo'n 4 kilo erbij kunnen hebben zei ze.
    Pfff, wel een opluchting zeg!

11. xAnke

xAnke Niet meer actief

@miek ik draag ook het liefst geen bh.. tis ook het eerste kledingstuk watk uittrek wanneer ik thuis kom! Hier nu 15 kilo aangekomen..

@geslacht, mijn is 2x verteld dat ik een meisje kreeg dus was er helemaal op ingesteld en t kamertje was al roze, dus was grote omschakeling! Wij zijn wel van plan nog meer kinderen te nemen ( omdat ik 18 ben en hij 24 ) dus dat meisje komt er vast nog wel..

12. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0

Wat een verschil, de 1 niets en de ander 15 kg!!
    Hier nu 2,8 kg aangekomen...

Pff is ook best heftig en inderdaad een hele omschakeling!! \
    Hadden ze het geslacht bij de 20-weken echo ook 'fout'?

13. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @miek. Wat grappig. Mijn vriend heeft ook al 2 zoons dus eigenlijk zelfde situatie. Dat was waarom ik graag een meid wilde maar nu inmiddels ben ik eraan gewend dat het een jongen wordt. Hihi.

Wat lekker dat jij nog niks bent aangekomen. Ben nu 16 weken en ben 12 :$ kilo aangekomen. Echt niet normaal. Maar dat komt omdat ik de hele dag honger heb. Grrrr

Maandag mag ik trouwens nog een x kijken tussen de beentjes. Alweer zin in. :D

14. xAnke

xAnke Niet meer actief

@klein ja bij 20 weken echo was het een meisje alleen de beentjes zaten toen bij mekaar dus ze zei 80% zeker, dus hebben we 3 weken later pretecho laten doen toen lag die er wijdbeens bij :d

15. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    @Jennifer, hihi idd grappig! Ben er nu ook helemaal aan gewend. Heb al heel wat kleertjes gekocht.
    Nee ben nog steeds geen gram aangekomen... Maar vind het wel prima nu zo! Als de kleine het maar goed doet vind ik het niet erg meer, en het scheelt zometeen ook weer om die kilo's eraf te krijgen! :)
    Ik heb ook niet zo heel veel honger de hele dag door, zorg dat ik op tijd mijn tussendoortjes eet.
    moet ook wel zeggen dat ik echt een gezondheidstic heb op dit moment. Alles wat ik koop wordt echt eerst uitgebreid bestudeerd wat er allemaal in zit... Duurt ook veel langer nu boodschappen doen!

16. Babe86

Babe86 Niet meer actief

Hoi! Ik kom ook weer even kijken op het forum.. ik moet heel eerlijk zeggen dat ik hier niet meer zo veel kom sinds ik over ben gestapt op de facebook pagina's:). Oh leuk dat sommige van jullie al zo ver zijn dat je de 20 weken echo heb gehad enzo. Spannend.

17. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Hier hetzelfde Babe! Ik dacht kom ook weer 's ff buurten ;)

Ik ben ook nog niets aangekomen, wel wordt m'n buik ietsje groter, ik had vorige week echt een zwangere buik, maar is weer foetsie, zo raar! Hebben jullie dat ook?
    Wat vervelend dat sommige van jullie zo'n last hebben van jullie borsten, hier gelukkig niet echt, ook zijn ze nog niet heel erg gegroeid, had al D-cup en heb deze volgens mij nog steeds. Ja ok een paar bh's beginnen wel krapper te zitten ;)

Volgende week heb ik ook de geslachtsbepaling, s kijken of ik verandering ga brengen in de boys lijst hihi.

18. xAnke

xAnke Niet meer actief

Wat denk je dat je krijgt kimmarijn?

19. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Hoi dames, ook hier wat meer op de facebookpagina :). Tis ook wel erg rustig hier :D Alles goed met iedereen? Ik had gister 20 weken echo en alles is helemaal goed :D super happy

20. kimmarijn

kimmarijn Niet meer actief

Anke ik heb een voorgevoel naar een meisje... Maarja blijft 50/50 hihi

Deel Deze Pagina