Het zijn idd kwaatjes ik heb alles het zelfde allleen nog geen bloedneus gehad. Verder heb ik s'avonds als ik de hele dag bezig ben geweest echt erge ongipijn en een beetje last mijn borsten en heb ook ineens aders op mijn borst en er boven. maar ja nog ff afw8en veel suc6. Groetjes Daliya
Hier ook zo iemand, ben gelukkig niet de enige die zo doordraaft haha. Wij zijn ook bezig voor de 1e en heb ook totaal geen geduld. Heb ook al heel wat testen versleten. Ook op een onmogelijk moment gedaan sommige, jammer van het geld maja. Denk dat de meesten hier wel snappen wat ik bedoel Het zal 't wachten uiteindelijk allemaal waard zijn... Liefs Jeanine
niet alleen het geduld opbrengen is moeilijk maar ook om uit dipjes te komen is erg lastig vind ik. Ik kreeg deze maand te horen dat ik tante ga worden en vind het best moeilijk om blij te zijn hoor voor me schoonzusje . Ontpillen hoefde ze blijkbaar niet stopt met de pil na 2 roindes bam boem zwanger. Ik dioe geen pil slikt op naar ronde 3 dit kost soms wel de nodige traantjes. Ik wacht al sinds me 22ste om mama te mogen worden en nu kan het eindelijk en nu duurt het mij te lang. Ook merk ik dat de angst toe neemt dat het dalijk niet gaat lukken toe.
nou meis twee maanden is niets en ga alstjeblieft niet nu al zo doemdenken want dan gaat elke maand superlang duren. kop op en geloof me iedereen word wel zwanger alleen de een doet er wat langer over als de ander en de een doet het zelf en de ander heeft een beetje hulp nodig!
Ladies van de terechte kritische noot en ladies van de niet aflatende hoop Volgens mij begrijpt iedereen in dit topic prima dat het niet logisch is om in één klap zwanger te worden... maar kost het gewoon tijd om je wens een plekje te geven in je dagelijkse leven. Het feit dat we nu echt graag zwanger willen worden (we praten er al twee jaar over, maar zijn er nu klaar voor) maakt dat vrijen een extra dimensie krijgt, je anders naar je lichaam kijkt (wat is dat? wat voel ik? is dat normaal?) en je toekomst opeens een stuk moeilijker in te plannen is (want gaan we nu volgend najaar samen op reis, of hebben we dan misschien wel een dikke buik of een kleine, bijvoorbeeld). Da's even aanpassen. Na een maand of wat verwacht ik dat dat wat normaler zal worden. De focus blijft, maar niet meer zo 'obsessief' als in het begin (tenzij het wel binnen die twee/drie keer raak is natuurlijk). Maak me dus niet zo'n zorgen dat ik mezelf gek zal maken, daar ben ik een beetje te nuchter voor. Maar het feit dat het nu zoveel met me doet, vind ik wel heel bijzonder. Nog een kleine update. Tandvlees bloedt als nooit tevoren, zere borsten, maar mijn buik is redelijk rustig vanaf vanmorgen. Morgen mag ik testen, ga ik uiteraard zeker even doen. Succes voor iedereen. Hoop hier mijn onrust af en toe kwijt te kunnen en nodig jullie uit hetzelfde te doen! Liefs S
Ow en Vanilia, wat mij betreft gaat dit topic over het krijgen van je eerste kindje en ongeduld. Als ik jouw banner lees, kan ik me heel goed voorstellen dat dit op jou erg van toepassing is. Meeste dames zijn volgens mij net gestart, maar wat mij betreft ben je meer dan welkom in de discussie! Ben je in die twee jaar tot je zwangerschap ook met behandelingen bezig geweest of afgewacht? Wat vreselijk dat twee jaar geduld beloond wordt met MA. Ik hoop voor je dat je snel weer goed nieuws krijgt! S
puzzzcat24 ik vind dat jij mega veel geduld dan hebt. Ben je wel naar de HA geweest enz omdat je al zolang bezig bent?
Ja ik loop al bijna een jaar bij de gyn en moet toevallig morgen weer heen Ik vraag dan een bloedtest aan want ben nu 4 dagen overtijd Ik heb verschillende onderzoeken gehad en alles lijkt goed te zijn dus is het waarschijnlijk de natuur die probs maakt
Hoi Sophie, Ik ben toch spontaan zwanger geraakt, maar net diezelfde maand zouden we met IUI beginnen. Je weet pas van jezelf hoeveel geduld je hebt als je het meemaakt. Ik hoop voor jullie meiden dat het sneller mag gaan lukken. Veel geluk en geduld toegewenst. Grt Vanilia
Nou goed. Volgens mij heeft iedereen dat wel gehad als ze zwanger willen worden dat je in het begin altijd ongeduldig bent. Tenminste mensen in mijn omgeving wel. Maakt ook niet uit, we snappen elkaar in ieder geval wel daarvoor was deze topic volgens mij ook aangemaakt Ik wens iedereen ontzettend veel succes! En puzzcat24 ik hoop voor je dat je heel erg snel zwanger zult zijn! xxxjes
Op het moment dat mijn vriend en ik besloten de pil in de prullenbak te deponeren zijn we er allebei mega-veel mee bezig. Zo erg zelfs dat ik zeker wist dat ik zwanger was vorige maand. Alle symptomen had ik, het kon niet anders. Maar de testen bleven negatief en na 38 dagen werd ik ongesteld. Wat een teleurstelling. Heb bewust ff 2 weken niet meer op het forum gekeken. We gaan nu dus voor ronde 2 en ik kijk er anders tegenaan. Ik laat me nu niet meer zo gek maken. Kijk ook niet iedere dag meer op het forum en probeer alles veel beter te relativeren. Natuurlijk blijft het wel spannend en hoop ik dat ik een van de geluksvogels mag zijn die snel zwanger wordt. Maar ja, het blijft een gok en je moet echt geluk hebben. Maar dromen hebben mag...... Succes allemaal.....
Zonder dromen is het keven niet zo leuk... Ik ben ook net pas begonnen, maar was al wel een jaar van de pil om de hormonen uit mn lijf te krijgeb. Altijd heeeeel regelmatig geweest en de laatst keer in een keer niet meer.... dan pas merk je hoeveel je er mee bezig bent. Ik denk ook dat het na verloop van tijd wel minder word, maar ondertussen zitten we lekker elke dag hier Ik wens iedereen veel succes en geduld! En voor diegene die al heel lang bezig zijn: Jullie staan wat mij betreft vooraan in de rij! XX