ongerust en erg zenuwachtig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tamara2101979, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamara2101979

16 okt 2008
    13
    0
    0
    Hoi allemaal,

ik ben nieuw op dit forum omdat wij ook bezig zijn om zwanger te worden. Vorige maand ben ik gestopt met de pil (lovette) na ongeveer 10 jaar. Vaandaag moet ik eigenlijk ongesteld worden maar nog niks. Ik heb al veel gelezen over ontpillen en heb me daar erg ongerust over gemaakt. Ook heb ik veel gelezen dat het lang duurt voor je zwanger kan raken. Ik heb sinds twee weken een erg raar gevoel, misselijk wat steeds erger wordt, gevoelige borsten, erg moe, emotioneel, buikpijn net of ik ongesteld moet worden, vaak plassen, duizelig en veel dromen. Ook heb ik mijn temeratuur opgemeten en die is 37.4 graden. Ik durf nog niet te testen omdat ik er vanuit ga dat dit ontpillen is maar toch voel ik me erg vreemd. Wat ook raar is is dat mijn haar van de een op de andere dag niet meer zo droog is als in het begin. Wat is jullie ervaring? en naturlijk iedereen succes met het maken van een baby!

2. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hoi tamara.

ik had dat ook toen ik gestopt was met de pil. voelde me zo beroerd overal last van. was echt aan het ontpillen, Ik was ook erg blij dat ik na een cyclus van 26 dagen ongi werd. Want sommige verhalen dat de ongi wegblijft of heel lang duurt.
    Zit nu in ronde 2 en moet zeggen dat ik nergens last van heb deze ronde dus ben benieuwd of me cyclus weer zo kort is.
    Hopelijk zijn jou klachten geen ontpillen!

3. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Vraagje... denken jullie je eisprong gevoeld te hebben?
    Ik ben met mijn eerste ronde bezig en ik denk m echt gevoeld te hebben... Maar ik weet het ook natuurlijk niet...

4. tamara2101979

16 okt 2008
    13
    0
    0
    Ik heb de eerste twee weken niks gevoeld, voelde me echt goed. De tweede week kreeg ik een zeurende pijn twee dagen, moest gewoon gaan zitten. Had dit nog nooit gevoeld. Daarna voel ik me dus niet lekker en ben ik op internet informatie gaan zoeken. ik dacht echt nou dit duurt wel een jaar (vooral na al ie verhalen die ik had gelezen).

5. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ik heb zondagmiddag/nacht en maandagochtend echt hele erge buikpijn gehad en echt onderin. Was kei misselijk en duizelig enz.
    Dinsdag, woensdag en vandaag gaat het gewoon goed. Dus ik denk dat dat mijn eisprong geweest is, maar dat zou echt precies volgens 'schema' zijn... En ik heb dus ook al die verhalen gelezen, van het uitblijven van je ongi etc...
    Wanneer wil je gaan testen tamara?

Groetjes

6. tamara2101979

16 okt 2008
    13
    0
    0
    Dat denk ik ook hoor. Dit voel je echt in je lichaam.

ik durf niet te testen, erg he? vooral omdat het mijn eerste maand is. Ik heb wel een eisprong gehad ivm temperatuur en pijn dus het zou mogelijk zijn.

7. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    En ik kan niet wachten tot ik kan gaan testen... ;)
    Maar aan de andere kant kan ik het me wel voorstellen hoor... Laat je het wel weten als je wel getest hebt?

8. Rose1982

Ik weet niet of ik me eisprong gevoeld heb! heb maandag wel steken in me buik gehad maar weet niet of dat dan me eisprong is. Ik lees ook overal dat je wat dikker slijm moet hebben.(vruchtbaarslijm) maar kan dit ook al 2 rondes niet ontdekken dat het anders is dan anders. en dan lees je al die verhalen en wordt ik best onzeker van!

9. tamara2101979

16 okt 2008
    13
    0
    0
    Wanneer mag jij gaan testen? Spannend he allemaal? Ik heb wel ook gehoord dat er wel zijn die de eerste maand gelijk zwanger waren. Dus er is hoop. Ik laat het je gelijk weten als ik de test heb gedaan.

10. tamara2101979

16 okt 2008
    13
    0
    0
    Ik wordt ook onzeker vooral van die verhalen. Elk persoon is anders en voelt ook andere dingen. ik heb niet eens gelet op slijm (wist dat toen nog niet). Toen ik las over temperatuur ben ik dat maar gaan doen haha. Het is gewoon afwachten. ik voel me ook zenuwachtig en ongerust.

11. Rose1982

Had zelf ook niet verwacht dat ik me daar druk om zou maken. We hadden besloten eind aug te stoppen met de pil en we kijken wel hoe het loopt. Maar ben er stiekum toch best veel mee bezig. Vooral omdat je lichaam nu anders reageert dan voorheen!

12. tamara2101979

16 okt 2008
    13
    0
    0
    Wij dus ook. en de eerste twee weken dacht ik er ook niet aan tot ik me zo raar ging voelen. Nu vind ik het ook echt spannend maar als het nog niet is is het niet erg want had ik dan ook niet op gerekend. Stiekum hoop ik het wel hoor.. Ik probeer er ook niet te veel mee bezig te zijn maar met die klachten gaat het automatisch.

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik herken het ook hoor. Zit eigenlijk in precies dezelfde situatie als jij, 1e ronde e.d. Ik durf ook niet te testen als mijn temp zo mooi hoog blijft...pff veel te bang dat hij negatief is.

14. tamara2101979

16 okt 2008
    13
    0
    0
    hoi sterre,
    haha zat net een bericht bij jou te plaatsen.

15. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    ik ben al een tijd gestopt met de pil ivm erg migraine aanvallen door de pil, en kinderwens voor een 2e was er wel, maar eigenlijk wilde we begin volgend jaar er voor gaan. Maar zoals je ziet ben ik zwanger van de 2e. Eisprong voel;de ik iedere maand heel duidelijk en deed mij ook veel zeer, kan dan echt enkele uren bijna niet staan van de buikpijn.
    Bij mijn eerste kindje was het in ronde 2 raak, maar voelde de eerste maand wel duidlijk dat ik aan het ontpillen was, hoofdpijn,misselijk, emo etc...

meiden succes!

liefs Lisje

16. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    Ja, ik heb ook echt veel pijn gehad.. Zondag op maandag nacht ook haast niet geslapen van de pijn. Het was 's nachts vooral zo'n zeurende pijn.

Ik maak mezelf ook helemaal gek met alle verhalen van anderen hoor. Ik zit eraan te denken om een weekje hier gewoon niet te komen, maar het is ook weer zo gezellie, maar alles wat ik lees.... pfff. De positieve verhalen, de negatieve alles...
    Van de positieve denk ik daarna ook zo van tja, dat heb ik ook allemaal of voel het een dag erna. En ik wil het gewoon uit mezelf voelen of juist niet, niet door een verhaal van een ander, want iedereen voelt iets anders bij een eventuele zwangerschap.
    Van de negatieve verhalen word ik weer meteen bang dat ik dat ook krijg, want het kan gewoon iedereen overkomen.... pffff

Ik kan trouwens op 27 oktober testen. Pendel me ook helemaal suf. ;)
    Ik heb 2 weken geleden gependeld, zou in oktober zwanger worden van een 2ling. Ik was nog niet zwanger.
    Begin van de week, dinsdag of zo pendelde ik ineens wel zwanger en zou positief kunnen testen op 27 oktober en geen dag eerder....
    En dit blijft ie echt volhouden, dus ik hoop het maar ;)

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey Tamara,
    En hoe gaat het vandaag met je? Bij mij nog steeds hetzelfde. Geen :evil: :evil: ...wel een beetje krampen etc etc. Temp nog redelijk goed naar mijn idee. Ben wel enorm moe al een paar dagen en vandaag ook..pff. Maar goed, kan ook weer van het weer komen denk ik dan.
    Ik zit eraan te denken om volgende week woensdag te gaan testen als mijn temp zo blijft en er uiteraard geen :evil: :evil: zijn. En jij?
    Liefs!

18. tamara2101979

16 okt 2008
    13
    0
    0
    Hey,

Ik was vanmorgen echt misselijk, heel de nacht onrustig geslapen. Mijn collega vroeg of ik niet zwanger was...haha ik reageerde van nee dat kan niet maar ondertussen. In de middag weer echt misselijk dus dacht nu ga ik echt testen hoor. Ik al mijn moed verzameld naar de drogist buiten de stad (zodat ik niemand tegen kwam die ik ken) thuis gelijk getest, na 3 minuten kon ik kijken en die minuten duurde echt lang. Ga ik kijken staan er helemaal geen streepjes! het controle streepje zag ik ook niet! heb ik weer. Heb wel heel veel gedronken vandaag want heb echt veel dorst en moet vaak plassen. Ik weet het allemaal niet meer hoor, ik leef in een waas zo raar voel ik me de laatste twee weken.

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Jammer genoeg ben ik ongie geworden vandaag...notabene in de kerk terwlijk mijn kleine neefje gedoopt werd...echt balen. Een innestelingsbloeding lijkt mij niet aangezien het echt helder rood is...snif. Maar goed, ik bekijk het maar positief...ik heb wel een normale cyclus wat ik niet had verwacht na al die ontpil-verhalen. Door naar de volgende ronde dan maar. Ben benieuwd hoe het met jou gaat. Ik hoop op een positieve test bij jou!

20. Dynesja

Dynesja Lid

19 okt 2008
    40
    0
    0
    Ik ben nieuw op deze pagina. Maar begin nu toch wel een klein beetje zenuwachtig te worden. Ben vorige maand gestopt met de pil, maar voel me heel raar. Of dit nou ontpillen is of dat het toch raak kan zijn dat weet ik niet. Blij dat er meer vrouwen zijn met dezelfde ongerustheid. Ben ik in ieder geval niet alleen.. :)

Deel Deze Pagina