Hallo Lieve mama's (to be) Ik ben Cindy mama van een bijzonder meisje van 10 jaar. 11 jaar geleden zat ik dus ook op dit forum, vond het toen super fijn om ervaringen te kunnen delen. In al die jaren is er veel gebeurd. Sam is geboren met een chromosomen afwijking (22q11) wat voor veel uitdagingen heeft gezorgd. Nu met een nieuwe partner net verhuisd naar een mooie stad in een fijn huisje. Dankbaar en heel gelukkig dat we zwanger zijn. We hadden eigenlijk morgen een afspraak in het ziekenhuis. Vorige week 2 dagen voor nod een super duidelijke positieve test. Ik ben (net) 41 geworden. Ben benieuwd of hier meer mama's rond deze leeftijd zitten. Leuk om samen ervaringen delen. Merk dat ik nu heel anders in het leven sta ben niet meer zo onzeker of het wel goed gaat enz. Het voeld heel goed en heb er alle vertrouwen in. Liefs Cindy
Van harte gefeliciteerd. Ik ben 23 jaar en ook net zwanger. volgende week vrijdag eerste echo pas! exact met 12 weken weet jij al meer? Liefs
Hallo Cinsam, Hier een leeftijdsgenootje en ook net positief getest... Jammer te horen dat je eerste een chromosoom afwijking heeft.. Ik heb eind 2015 een missed abortion gehad en vorige maand een miskraam. Zijn ook bijzonder blij dat het terug gelukt is maar heb ook wel schrik dat het terug misgaat...op onze leeftijd zo wie zo een groter risico hé.. Maar wil wel positief blijven Ik heb ook al kids uit een vorige relatie maar mijn huidige partner (waar ik nu al 3 jaar een relatie mee heb) niet... Zo is de wens stilletjes gegroeid voor een kindje van ons beide... Wens je het allerbeste toe met je zwangerschap! Heb je al een afspraak gehad in het ziekenhuis? Louke
Vandaag de eerste echo gehad. En Yes een mooi kloppend hartje. Helemaal happy. Ondanks de enorme misselijkheid. Daar vandaag ook medicijnen voor gekregen. Hoop dat ze wat helpen. Hoe ver ben jij nu Louke? Ik heb bij de algemene clubs een topic "rijpere mama's" geopend. Kom je daar ook gezellig mee kletsen? X