Hallo,, Eindelijk mag ik mij dan ook toevoegen bij jullie! Na een dik jaar met chlomid en operatie. Vanmorgen een duidelijke kruitvat test gehad! Positief. Zo moeilijk te bevatten! Kan mijn ogen niet geloven,, Zo moeilijk te geloven dat je weer gaat twijfelen aan wat je ziet. Jeahhh.. In love.. De rest ook allemaal gefeliciteerd. Xxx
Gefeliciteerd Diet! Ik weet hoe het voelt.. tis zo ongeloofwaardig!!! Ik zal ook blij zijn als ik een echo heb gehad waar op te zien is dat alles goed is... maar goed geduld hebben... Het begin is er en nu maar hopen dat alles goed gaat! Wanneer ben jij uitgerekend denk je ongeveer?
Zooo stom, ik had al zo'n gevoel! Had je gister nog een krabbel gestuurd! Gefeliciteerd meis!! Het is je van harte gegund! Het kan dus toch met een dichte eileider!
Daantje vd. Ik denk dezelfde tijd als jou dan! Gister was mijn nod. Vandaag positief getest. Dus juli ergens haha.. Hopelijk blijft het kleintje mooi zitten. Jij ook gefeliciteerd.. Big smile. Xxx Eliz 30 haha.. Bedankt hè,, ja ben er stom verbaasd van! Kan het niet geloven. Had er deze maand geen rekening mee gehouden omdat hij aan de verkeerde kant zat,! Pfff wat een mee valler... Ook geen volgende operatie meer nodig gelukkig. Hoe is het met jou verder? Liefs xxxx Bedankt voor de felicitaties .. En voor de andere ook gefeliciteerd..