Ons engeltje Jayden...

Discussion in 'Vlinder kinderen' started by Liz0104, Jan 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

Nov 13, 2008
    5,478
    2
    38
    Oh meid... wat erg.. hier zijn geen woorden voor.. ik kan hier zo slecht tegen..
    Klopt het dat dit op het nieuws is geweest?

Ik wil je zoveel zeggen.. maar er komt geen zinnig woord uit.. ik hoop dat je weet dat er mensen je alle kracht toewensen om met dit gemis om te gaan..

Ik heb net mijn man al aangesproken dat ik perce rook en comelders in huis wil en we ze vandaag nog gaan halen.. en daar heb jij niks aan.. maar door jou verhaal kun je wel mensen helpen om dit te voorkomen en hoop ik dat je daar op de een of andere manier kracht uit kunt halen..

Nogmaals heel veel sterkte voor jou, je man en jayden* zijn zussen..

2. Wihe

Wihe Actief lid

Nov 24, 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen woorden voor idd! Wat verschrikkelijk zeg.
    Ik wil je super veel sterkte wensen, ook voor je man en je dochters natuurlijk. Jeetje, wat een nachtmerrie..

Dikke dikke knuffel en nogmaals veel sterkte!

3. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    3,050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Pff verschrikkelijk!! Ik zit hier ook met tranen in mn ogen!
    Heel veel sterkte!!!!!

4. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

Nov 25, 2012
    1,125
    0
    0
    Kippenvel over mijn hele lijf....

Ik weet hoe verschrikkelijk zwaar het is om je baby'tje te verliezen, maar ik kan me niet eens indenken hoe zwaar het moet zijn om je kindje van 2 te moeten verliezen.... Wat een nachtmerrie!
    En dan ook nog zo'n vreselijk belachelijke oorzaak! Een ongeluk, oké....een vreselijke ziekte die niet te overleven valt, oké.... maar dit? Nee, verschrikkelijk, meer kan ik er niet over zeggen. Bijna onbegrijpelijk gewoon.

Ik wil jou en je hele gezin héél erg veel sterkte toewensen. Ik hoop dat jullie zoontje een mooi plekje in jullie hart blijft behouden en dat jullie weer een beetje kunnen gaan leven, ipv overleven. Hoewel ik heel goed snap wat je bedoelt.

Ik hoop dat jullie van jullie andere 2 schatjes kunnen blijven genieten en er samen voor elkaar kunnen zijn.

Hele dikke knuffel!

5. sandra

sandra Fanatiek lid

Jeetje meid, ik heb hier geen woorden voor.....:(
    Vreselijk voor jullie gezin, heel veel sterkte.

6. Koetje

Koetje Fanatiek lid

Jul 22, 2008
    1,237
    0
    36
    Ik zit hier echt met tranen in mijn ogen door je verhaal. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Een regelrechte nachtmerrie is het om zo je geliefde kindje te verliezen.
    Ik wens jou en je gezin enorm veel sterkte om verder te gaan...

Lieve Jayden, rust zacht...

7. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Enorm veel sterkte gewenst. Wat vreselijk.

Liefs

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Ik leef echt met jullie mee, ontzettend veel sterkte gewenst :(

9. Helise

Helise Fanatiek lid

Mar 4, 2012
    1,785
    0
    36
    Pff jeetje wat vreselijk! Woorden schieten te kort.. Heel veel sterkte toegewenst!

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Heel veel sterkte....

11. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    wat een vreselijke nachtmerrie!!

12. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    1,048
    1
    0
    Antwerpen
    Elegance, nee je hebt gelijk!! het kan veel mensen helpen ik hoop dat niemand maar dan ook niemand dit ooit moet meemaken...
    het is idd op het nieuws geweest met verschrikkelijke toestanden erbij en opgeblazen en dingen die niet waar zijn... feit is dat de huisbaas gewoon te gierig was om nieuwe ketel te hangen of hem te laten kuisen.
    ik woonde er pas van april... dus het was helemaal nog niet onze taak om hem al te laten kuisen, hij had het moeten laten doen voor wij erin kwamen... maar hij is er nooit meer geweest ben ik achteraf teweten gekomen...
    wij hebben hem enkel gezien voor het contract te tekenen... de sleutel hebben wij van een vorige huurder aangenomen... een oud vrouwtje, die er zelf al meer dan negen jaar woonde, en al die tijd was er dus ook nooit een nazicht...
    nu hebben ze een nieuwe ketel gehangen... en ik was er woedend om... hij wil gewoon zijn sporen uitwissen voor tijdens de rechtzaak...

verder wil ik iedereen bedanken voor de condoleringen en de lieve woorden...

Voor Jayden* overleden is, wilden we dolgraag voor een vierde kindje gaan... Bij mijn man is die wens nu groter dan ooit... ik wil ergens ook wel... maar ben bang dat het misschien om de verkeerde redenen is, en voor de vele reacties van alle mensen... ik weet het gewoon niet, ik mis hem zo erg... ik ben geen "jongensmama" niet meer, begrijp me niet verkeerd ik zie men dochters doodgraag echt waar... maar nu is er het stoere af, al wat me rest zijn barbies, haarlintjes :) ook heel leuk... maar al het andere is weg :'( nooit meer auto's staan uitkiezen of stoere blokken en quads enzo... het is gewoon heel erg hard...

in bijlage twee foto's van ons mannetje

Attached Files:

13. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

Nov 25, 2012
    1,125
    0
    0
    Wat een heeerlijk ventje!!
    Wat een enorm gemis zeg... verschrikkelijk. Heb er echt geen woorden voor.

En wat een rotstreek dat er nu opeens een nieuwe hangt! Heb je egen enkel bewijs verder dat er toen nog die oude hing?

En doe het rustig aan, wanneer je er klaar voor bent, kan je nog altijd voor een 4e kindje gaan! Hoop voor je dat je weer een mooi kereltje mag verwelkomen!

14. Rikigf

Rikigf Actief lid

Jan 18, 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een verdriet, wat een gemis.
    Ik kan me wel voorstellen dat het moeilijk is om voor een 4e kindje te gaan. Als het een jongetje is komen er veel herinneringen naar boven.
    Ik wens je sterkte met het verlies en veel kracht voor de toekomst.

15. Smokey11

Smokey11 Actief lid

Jan 20, 2013
    274
    23
    18
    Female
    Wat erg!!

Sterkte met het verwerken... geen woorden voor!

16. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

May 4, 2012
    3,184
    16
    38
    De tranen in mijn ogen van je verhaal.. wat zullen jullie je zoontje en broertje enorm missen... Heel veel sterkte voor nu en voor de toekomst

17. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

May 4, 2012
    3,184
    16
    38

Ik zie nu pas je foto's.. wat een prachtig mooi mannetje...

18. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    1,048
    1
    0
    Antwerpen
    ja we hebben wel degelijk bewijs van de boiler die er toen hing. we hebben foto's genomen en achteraf ook alle gebreken eraan gefotografeerd en laten vaststellen...
    had ik ze maar op voorhand allemal gezien :s

ook zijn er verschillende expertises gehouden...
    de brandweer had bevestigd dat er echt een ongewoon hoog co-gehalte overal was, en dat in de gehele blok...

als onze dochter niet wakker was geworden of gewoon direct terug in slaap was gesust, hadden wij gewoon gaan slapen en waren er waarschijnlijk nog meerdere slachtoffers in het gebouw...

het ergste is, onze buren/beste vrienden, die er dus nog steeds wonen, hadden ook een verouderde boiler... daar is iemand bijgekomen van zo'n firma, en die had gezegd als ik hem nu en hier moest keuren, ik keurde hem meteen af! zo gevaarlijk, zet geen verwarming aan en ga dit melden...
    wel de huisbaas heeft daar nog steeds keilang mee gewacht om hem te vervangen, ik denk dat ie nu net vervangen is...

je zou toch denken dat ie er iets van geleerd heeft, of zich er beroerd om voelt en zou zorgen dat zoiets nooit meer gebeurd :s nee hoor... hij doet gewoon voort op dezelfde manier... zolang hij zijn geld maar in zijn zakken kan houden...

19. chiset81

chiset81 Actief lid

Mar 28, 2011
    128
    0
    0
    Jeetje heftig verhaal zeg heb gewoon kippenvel. Hoe is het toch mogelijk hè.. Heel erg veel sterkte gewenst

20. chiset81

chiset81 Actief lid

Mar 28, 2011
    128
    0
    0
    En een fikse aanklacht indienen? Dit mag gewoon niet gebeuren.

Share This Page