Ik kan niet meer

Discussion in 'Zwangerschap' started by Marja79, Sep 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marja79

Marja79 Lid

Sep 22, 2006
    14
    0
    0
    Misschien klinkt het heel raar maar het voelt echt niet fijn meer om zwanger te zijn. De baby is constant aan het schoppen en porren. soms echt hele pijnlijke schoppen in mijn zij. ik kan dit niet meer volhouden. Mijn eerste kindje was ook druk, maar deze is wel heel extreem.

Is het normaal dat de kleine zo tekeer gaat? ik ben nu 34 weken zwanger. Of ben ik nu rare vragen aan het stellen.

2. Niet meer actief

nou ik had het ook bij mijn vorige twee zwangerschappen dat ik echt zoiets had van:

PFFF nu mag je wel komen hoor, lichamelijk trek je veel dingen niet meer
    en je wilt onderhand ook wel weer eens je eigen lichaam terug...

ik kan me helemaal verplaatsen in je gevoel

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ik kan je niet echt helpen, ik ben zwanger van de eerste en pas 16 weken dus....

Maarre, maak je je soms erg druk? Lig je met je blote buik in de velle zon?
    Drink je veel caffeine houdende dranken?

Dat is eigenlijk het enige wat ik kan bedenken waar het door zou kunnen komen.
    Misschien beter iets om aan je verloskundie te vragen?

Veel sterkte en ik hoop dat je beeb iets rustiger zal worden en anders snel komt en niet tot 42 weken blijf zitten!

4. Silly

Silly Fanatiek lid

Oct 24, 2005
    1,537
    0
    0
    Ik weet hoe het is meid.
    Die van mij is nu nog steeds erg druk.
    En dat bewegen doet idd pijn omdat de kleine niet veel ruimte meer heeft trekt hij/zij bij elke beweging m'n hele buik mee.
    En omdat hij/zij ingedaald is krijg ik vaak bij het bewegen van die gemene steken onderin; das echt niet leuk.
    Ik heb momenteel ook zoiets van laat maar komen want ik heb het gehad. Ben erg moe en m'n buik begint behoorlijk in de weg te zitten.

Kop op meid, nog even volhouden.

Silly

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik heb een echt ADHD kind in me buik haha zegt zelfs de verloskundige. ze krijgen geen mooie echo's omdat het teveel beweegd. Ben vanaf 's nacht 300 wakker omdat hij dan al lekker begind te spartelen haha erg leuk tot een uurtje of 900 en tja hoe moe ik dan ook ben slapen lukt niet meer. zodra ik maar denk ik ga even slapen begind zoon lief een heel WK achterelkaar te houden haha. Ik kan er zo moe van worden dat ik alleen maar kan huilen. Ze zeggen dat na 28 weken je kind rustiger word nou hopelijk is dat zo want o wat kijk ik uit naar een heerlijk nachtje slapen

6. Silly

Silly Fanatiek lid

Oct 24, 2005
    1,537
    0
    0
    Sorry fleur, ben al 37 weken en hij/zij is echt niet veel rustiger geworden.

Silly

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Hoi Silly
    Is hij/zij ook al zolang zo druk???

Maandag krijgen we weer een echo om 1600 en ze hebben gevraagd of ik eerst een glas wijn wil drinken haha. Heb het me hele zwangerschap niet aangeraakt dus zal wel half aangeschoten aankomen daar.

8. Salomina

Salomina Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,225
    0
    0
    Bij mij is de kindje ok heel erg druk hoor. Ben nu 32 weken, en ik denk echt - mooi drukmakertje heb ik.
    Nog een paar weekjes en dan vergeet je alle klachten - tenminste dat hoop ik :)

9. Grappig, de één zit met smart te wachten tot zij eindelijk iets voelt...zoals ik...
    En de ander kan niet wachten tot de geboorte omdat zij gek wordt van de pijnlijke trappen :)

Bijzonder iets...dat zwanger zijn ;)

10. morgaine

morgaine Bekend lid

Sep 22, 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Hahaha een glas een wijn, hopelijk zeggen ze dat ook een keer tegen mij, zeg ik geen nee tegen :D

11. Niet meer actief

Als je een heel druk kindje hebt is het ook zeker vermoeiend hoor. Astrid voelde ik met 16 weken elke dag! En niet te weinig ook!

Deze voelde ik al met 12 weken en nu begin ik hem al dagelijks te voelen. (ik heb daardoor ook nu al harde buiken).. En geloof me, alhoewel ik het heerlijk vindt om de kleine te voelen, hoop ik toch dat het minder heftig zal zijn als met de eerste!

12. Sam22

Sam22 Actief lid

Jun 28, 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Oh helaas rustiger worden ze niet...hier is ie zelfs zo druk dat ze regelmatig zijn hartje niet konden beluisteren....zelfs nu die haast geen ruimte heeft....zorgt ie er wel voor dat ie bewegen kan.....en ja helaas is dat vaak best pijnlijk...maw please kom nou gauw....

13. Panda

Panda Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    2,248
    0
    0
    Hier nog zo'n druk kind! Af en toe om gek van te worden. En het wordt elke dag (en nacht) erger :rolleyes:
    Hartje luisteren valt idd niet mee, hij schopt bovendien telkens tegen dat ding aan :)

14. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hier nog zo'n druktemaker :) Heb toevallig ook al tegen de vk gezegt dat het een ADHD-kindje zal zijn (mag je eigenlijk geen grappen over maken he, lijkt me erg genoeg :( ) Volgens vk alleen maar teken dat hij het goed heeft en nog steeds prettig vindt in die krappe buik, maar ik heb ook soms echt het idee dat ik bont en blauw ben van binnen en ben pas 31 weken, dat gaat nog wat worden voordat ik er 37 ben :confused:

Liefs Angela.

15. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    bij mij is de kleinuh oook heel erg druk NOG STEEDS ze zeiden ook na zoveel weken wordt t minder nou niet dus. ;)

tis juist erger geworden.

ik sliep laatst 2 dagen niet echt waar.

ik heb pijn bij elkuh beweging van hem.
    soms voelt t aangenaam en soms kan ik er wel bij janken. :cry:

ik wil het liefst savonds als hij druk is meteen gaan liggen op bed want door zijn druk te doen weet ik me geen houding soms.

heb 24 uur mijn hand op mijn buik om de schopjes een beetje tegen te houden zelfs snachts slaap ik met ,mijn hand onder mijn buik. krampen dat ik heb. :(

nog paar dagen dan ben ik er vanaf.

leuk een baby maar t dragen en baren mogen wel overgeslagen worden.

sorry dat ik zo zeur , er zijn er veel die zwanger willen worden en maar niet lukken en wij maar zeuren maar toch.

De laatste loodjes zijn t zwaarsttttt

16. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    dames dames toch :)

zwanger zijn is niet altijd rozekleurig
    maar geloof me je gaat dat getrappel en gestomp strakkies missen

ik voelde me zeer leeg en misde het getrappel

bij me zoon had ik gekneusde ribben :( zo te keer ging hij

17. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Hoi loesmari
    Hopelijkmag je snel bevallen.

Het is inderdaat erg vervelend vooral ´s nachts.
    Je wilt slapen maar het lukt gewoon voor geen meter. en die mannen snappen dat altijd niet even goed. dus als je ventje zeurt dat je stil moet liggen ofzo lekker met je buik tegen zijn rug gaan liggen dan voelen hun volgens mij 1:10 van wat wij voelen maar dan weten ze ook wat meer haha.

We hebben hebben gisterenavond een bruiloft gehad met best harde muziek we zijn naar een uur naar huis gegaan je zag heel me buik heen en weer bewegen dat ik niet eens meer kon staan van de pijn. zelfs mensen om me heen zagen me buik bewegen dat ze zoiets hadden van nou die heeft nu al flink een eigen mening.

18. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    jeetje echt waar fleur 1

dat de kleine van je zo erop reageerd. :confused:

doet zeer he sommige bewegingen, raar maar soms lijkt het net alsof hij eruit wilt maar zich geen went of keer weet. steken in mijn vagina. :(

ik heb nu ook allemaal striemen op mijn buik(zijkanten).de laatste weken nu!.

volgens mij komt dat doordat hij zich telkens erbij uit rekt 24u per dag
    zeker aauuwch. :cry:

hij heeft nu de hik en elke keer na een hik geeft hij een schop in de zij.

ow ow ow. :( :cry:

ik ben strax wel hopelijk dit gedeelte vergeten van t pijnlijke schoppen.
    anders durf ik nooit meer zwanger te worden.

19. Niet meer actief

Nou dat geldt niet voor iedereen hoor! Ik was zooooo blij dat ik er vanaf was met Astrid! En nu. ik kan niet wachten totdat ik kan gaan bevallen. Het is dat je zwanger moet zijn om een kindje te kunnen baren, maar wie dat verzonnen heeft?

20. arianeke

arianeke Lid

Oct 1, 2005
    68
    0
    0
    huismoeder
    denderleeuw
    hoi,ik kan jullie perfect verstaan want ikheb hetzelfse gevoel ,het zou zo leuk moeten zijn ,maar ik kan er ook niet meer van genieten ,maar het verschil is dat ik een dezr dagen toch ga bevallen ,dus effe volhouden zou ik zeggen
    groetjes en nog veel moed iedereen

Share This Page