Ook nieuw hier!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door jewelizz, 29 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

Na een paar keer te hebben meegelezen heb ik me toch maar aangemeld, het lijkt me een gezellig forum!

Over mezelf: ik ben 27 jaar en ben afgelopen jaar verhuisd naar een dorpje in Noord-Brabant, samen met mijn vriend en onze twee katten. Op 22 november 2008 ben ik bevallen van ons eerste kindje, een jongen (Bas heet ie), dit na een probleemloze zwangerschap en een redelijk gemakkelijke bevalling. Ik werkte voor mijn verlof als juridisch secretaresse (helaas werd mijn contract niet verlengd vanwege mijn zwangerschap, heb om die reden van juni tm september nog een tijdelijke baan gehad als algemeen secretaresse) en ben nu op zoek naar een nieuwe baan voor drie dagen per week.

Ik zal misschien niet zo vaak posten, maar hoop in ieder geval veel te kunnen leren van de tips en ervaringen die ik hier op het forum tegenkom. En... hopelijk kan ik anderen op mijn beurt ook weer helpen!

Groetjes! :D

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Welkom, en geniet van de kleine jongen nu hij nog klein is :D

3. 4days

4days Niet meer actief

Welkom hier! Mijn zoontje is 2 maandjes (op een dag na) ouder. :) Wel stom dat ze je contract niet hebben verlengt daardoor zeg! Ze moeten zich niet verbazen als vrouwen in de toekomst gaan verhullen dat ze zwanger zijn.

4. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tja, ik dacht dat ik t maar het beste eerlijk kon zeggen, want ik was nogal misselijk de eerste weken en een griepje kun je niet eeuwig veinzen... Had echt NIET verwacht dat ik een paar weken later op straat zou staan! :( Naja, goede les voor de volgende keer :rolleyes:

Wat een schatje trouwens, jouw zoontje!

5. 4days

4days Niet meer actief

Tnx! :D

Haha ja volgende keer beter wachten tot NA de contractverlenging hihi. Kun je het trouwens niet aanvechten als het vanwege de zwangerschap was? Maarja je zult er idd wel niets mee opschieten, staat hun natuurlijk vrij of ze het contract verlengen of niet... Maar het blijft gemeen!

6. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Helaas kon ik niet wachten tot na de contractverlenging... Ik begon met drie maanden al een aardig buikje te krijgen, dus het viel nogal op, hahaha!

Ik? Zwanger? Nee joh, ben gewoon een beetje aangekomen... Ja, nogal plaatselijk ja... :)

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom op het forum ;)

8. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Ik ga proberen het geheim te houden tot contractverlenging. Maar mogelijk zit dat er al niet in omdat ik al 3 maanden thuis zit met een burnout.

9. jewelizz

jewelizz Bekend lid

25 dec 2008
    723
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik hoop gewoon met je mee!

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Deel Deze Pagina