Zwanger maar...

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Naomy1986, 26 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naomy1986

Naomy1986 Lid

26 mei 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede avond

Ik ben nieuw hier

Sinds een paardagen weet ik dat ik zwanger ben..door de pil heen dit is door een ab kuur gekomen..ik had 3 dagen geleden een lichte test heel licht..vandaag een echo gehad en er was niks te zien in me baarmoeder wel het slijm wat 8 mm dik was..toen ging ze na de eierstokken en links zat iets...nu kon het dus een aantal dingen zijn of het gaat nog zakken of het is een bbz...heb gelijk hcg moeten prikken bij thuiskomst ook een test gedaan en deze was dus nog duidelijker als 3 dagen terug...morgenvroeg vellen voor de bloeduitslag..ik ben zo bang en onzeker.heb al 2 kindjes deze zwangerschap is niet geplant heb een nieuwe vriend die geen kids heeft me huis te nu al te klein.. heb zo vaak aan de dokter gevraagt of me pil safe was met een kuur(had veel last van nierbekken) en nu zit ik met deze ellende....ik voel me zwanger ben heel emo en heb vreselijke zin in warps met honing moster(lust geen mosterd) iemand die soort gelijk heb mee gemaakt..kan alleen maar huilen ik hou nu al van het kindje in mij...
    Alvast bedankt voor het lezen

Liefs xxx

2. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Dikke digitale knuffel, ik hoop ook erg voor je dat het geen bbz blijkt te zijn. Sterkte met de spanning de komende dagen

3. Naomy1986

Naomy1986 Lid

26 mei 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel hcg uitdslag was net nog nie binne ondertussen ven ik aan de diaree van de stress

4. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    Sterkte! Ik hoop voor je dat het geen bbz is! Knuffel!

5. Naomy1986

Naomy1986 Lid

26 mei 2016
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen bzz een hcg can 95 dus of heel pril of mk

6. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    Mooi dat het geen bbz is! Ik hoop dat je heel pril zwanger bent. Zo nu en dan even een zw test doen om te kijken of hij donkerder wordt.

7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Gelukkig is het geen bbz. Wel slecht van je huisarts dat hij je niet heeft gewaarschuwd want het is toch echt wel bekend dat de pil absoluut niet veilig is bij gebruik van ab.
    Als je testen nu oplopen lijkt het me geen miskraam. Misschien een idee om na een paar dagen nog eens bloed te prikken om te kijken of je hcg goed is gestegen

Deel Deze Pagina