Ons grootste kleine meisje is niet meer

Discussie in 'Vlinder kinderen' gestart door Mississippi, 17 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liedx

    Liedx Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.887
    403
    83
    Nederland
    Hele dikke knuffel voor jou.
     
  2. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.407
    3.964
    113
    noord holland
    Wat een vreselijk verdrietige beslissingen hebben jullie moeten maken. En wat een dappere strijd heeft ze gehad.
    Heel mooi om te lezen hoeveel liefde en warmte ze jullie heeft gegeven. Maar dat had nog zoveel jaren langer moeten zijn.
    Heel veel sterkte met jullie grote gemis. Wat zal het moeilijk en zwaar zijn.
    En ik denk ook heel dubbel in gevoel met straks jullie derde dochter die geboren gaat worden. Vreugde en verdriet dat samen hand in hand loopt. Omdat beide gevoelens er straks zijn en er ook mogen zijn.
     
  3. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.960
    1.230
    113
    Heel veel sterkte
     
  4. Eline88

    Eline88 Niet meer actief

    Wat een heftige tijd hebben jullie meegemaakt en maken jullie mee. Ik weet niet wat te zeggen, maar wil je nogmaals heel veel sterkte wensen. Jullie meisje is nu een ster die op haar kleine zusjes zal passen.
     
  5. xElles

    xElles VIP lid

    24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Wat hartverscheurend dit 😢
    Tranen over mijn wangen.. wat moet het een heftige en moeilijke beslissing zijn geweest.
    Heel veel sterkte 🌹
     
  6. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Wat een heftige periode hebben jullie achter de rug! Ongelooflijk zwaar en moeilijk moet dat zijn geweest. Ik wens jullie heel veel sterkte toe en ook veel mooie momenten met jullie twee andere dochtertjes.
     
  7. julia80

    julia80 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    4.463
    2.293
    113
    Wat ontzettend verdrietig om te lezen... tranen rollen over mijn wangen
    En ook weer heel mooi om te lezen dat jullie wel echt contact met haar konden maken ondanks haar zware handicaps
    Heel veel sterkte
     
  8. Koekie83

    Koekie83 Actief lid

    24 jul 2015
    230
    1
    0
    NULL
    NULL
    Pffff meisie, wat gigantisch heftig zeg. Ik heb echt even keihard zitten janken bij jouw verhaal. Wat zijn jullie echt onwijs sterk, hoewel dat nu vast anders zal voelen. Ik heb echt respect voor je meis. Wat een super mooi meisje is Lynn en wat een gigantisch moeilijke maar dappere beslissing hebben jullie genomen. Een hele dikke knuffel! Ik denk aan je wijfie!
     
  9. Prinsesje2014

    Prinsesje2014 Actief lid

    12 dec 2013
    411
    1
    18
    Wat een hartverscheurend verhaal Shart. Wat een inmens verdriet, maar wat een onwijs dappere ouders zijn jullie dat jullie zo'n keuze uit zoveel liefde hebben kunnen maken. Maar wat zal het verlies ook mega groot zijn. Zo'n bijzonder meisje, niemand zal haar ooit kunnen evenaren. Wat een geluk voor haar dat jullie haar ouders zijn en altijd zullen blijven.

    Heel veel sterkte voor nu en de toekomst. Jullie dochter zal over jullie allemaal waken. Ze is vast de mooiste ster aan de hemel.
     
  10. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Wat ongelooflijk verdrietig 😢
    Hartverscheurend!

    Nogmaals heel erg veel sterkte.
     
  11. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Lieve Shart, met tranen in mijn ogen lees ik je verhaal over het leven van jullie lieve meisje. Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe 🌹.
     
  12. 26mei

    26mei Fanatiek lid

    22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Lieve Shart.
    Gecondoleerd met het overlijden van Lynn. Heel veel kracht gewenst voor jouw en iedereen die van haar houd.
    In jouw woorden/verhaal klinkt zo veel liefde door. Prachtig en hartverscheurend tegelijk.
    Heel veel sterkte.
     
  13. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.768
    4.733
    113
    Vrouw
    Gecondoleerd met jullie prachtige meisje.
    Tranen bij het lezen van je verhaal.. De liefde straalt er helemaal doorheen.

    Heel veel sterkte gewenst in deze vreselijk moeilijke tijd.
     
  14. Maris22

    Maris22 VIP lid

    7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Lieve Shart,wat schrijf je dat met veel liefde voor jullie meisje,kippenvel bij het lezen... Wat onzettend moeilijk en verdrietig... Wil jou en je naaste enorm veel sterkte wensen,dikke knuf!!
     
  15. meis23

    meis23 Bekend lid

    19 jan 2010
    973
    136
    43
    Wat een verdriet, tranen over m'n wangen. Wat schrijf je met liefde over jullie dochter. Nogmaals ontzettend veel sterkte gewenst💓
     
  16. Raket78

    Raket78 Fanatiek lid

    7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    O Shart, wat verdrietig en moeilijk... Verder zonder jullie oudste, en een baby op komst... Poeh, ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet.

    Ik heb de foto op de eerste bladzijde van dit topic gezien. Wat had jullie Lynn een prachtige lach!
     
  17. Logan

    Logan Niet meer actief

    De tranen rollen over mijn wangen. Ik weet even niet wat te zeggen ook. 🌸
     
  18. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.602
    2.172
    113
    Ook ik lees je verhaal, met tranen in mijn ogen, wat ongelofelijk zwaar om dit mee te moeten maken. Heel veel sterkte voor jullie gezinnetje.
     
  19. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dankjulliewel allemaal ❤️
     
  20. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Lieve Shart,

    Vol ontroering las ik je verhaal. Wat een moeilijk maar ook een heel dapper besluit hebben jullie moeten nemen. Vreselijk. Dit gun je niemand. Ook heel knap dat je toch ondanks jullie verdiet je verhaal hier hebt gedaan. Ik wil jullie nog heel veel sterkte en kracht wensen.
     

Deel Deze Pagina