Gecondoleerd Is ze zomaar overleden ? Wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd die zowel verdrietig en heel mooi gaat zijn een nieuw wonder
Gecondoleerd. En heel veel sterkte! Wat een prachtig meisje om te zien! De mooiste bloemen worden als eerste geplukt
Gecondoleerd met dit vreselijke verlies 😞 Heel veel sterkte voor jullie de komende tijd toegewenst.
Ze moet te mooi zijn geweest voor deze wereld...gecondoleerd en heel veel sterkte voor nu en in de toekomst.
Wat verschrikkelijk😢😢 Wat een prachtig meisje is ze.. Ik wil je enorm veel sterkte wensen met dit immense verlies❤️❤️
Wat erg.. zijn geen woorden voor. Echt verschrikkelijk Wat is er met jullie meisje gebeurd? Gecondoleerd en Heel veel sterkte
Hier heb ik geen woorden voor.....ik wens jou en jouw dierbaren heel veel sterkte en kracht toe. Gecondoleerd.
Gecondoleerd. Zo'n verlies wil je nooit mee hoeven te maken. Heel veel sterkte voor jou en je familie. 😘
O nee wat erg voor jullie allemaal Heel veel sterkte de komende tijd. Wat was ze prachtig. Onmenselijk dit....