Gecondoleerd met jullie prachtige dochter. Wat een verdriet en gemis. Dat ze maar een mooi sterretjecaan de lucht mag zijn......
met geen woorden kan ik beschrijven hoe vreselijk ik dit vind voor jullie... heel veel sterkte wat een gemis...
Ik ken je niet, maar ik krijg kippenvel van dit bericht.. Wat verschrikkelijk voor jullie.. Ik weet gewoon geen woorden te vinden.. Dikke knuffel en ontzettend veel sterkte gewenst..
Wat een verschrikkelijk bericht. Ik heb er echt buikpijn van. Gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht toegewenst. Ik leef enorm met jullie mee. ❤
Wat een vreselijk nieuws! Wat is er gebeurd? Lieve foto van jullie mooie meisje. Hoe oneerlijk kan het leven zijn. Heel veel sterkte en gecondoleerd met dit grote verlies!
Ik ken je niet, maar wil jou en jouw familie heel veel kracht en sterkte wensen met dit onbeschrijfelijk verlies. Ik zit nu met een brok in mijn keel. Niemand zou dit mogen meemaken. Nogmaals heel veel kracht toegewenst.
Lieve Shart, heel veel sterkte en troost. Wat een prachtige lach en glinster-oogjes op de foto...🎈
Veel liefde, kracht en wijsheid gewenst. Ik hoop dat jullie omringt zullen zijn door hen die jullie lief hebben en weten/aanvoelen waar jullie behoefte aan hebben. Gecondoleerd met jullie meisje.
Ik ken je niet, maar wil jou en je gezin heel veel sterkte en kracht wensen. Dit mag een mens niet mee moeten maken...ondraaglijk gewoon.
Gecondoleerd! Heel wel sterkte voor jullie, familie en vriendjes en vriendinnetjes van Lynn. Wat een knappe meid. Verschrikkelijk 😞