Verschrikkelijk... ik weet niet wat ik moet of kan zeggen. Het lijkt me de grootste ergste nachtmerrie om te beleven, alleen is hij ook nog werkelijkheid voor jullie geworden. Heel veel sterkte.. ook tijdens de sowieso al zwaardere loodjes van je zwangerschap. Dikke knuffel meis!
Wat fijn dat de uitvaart mooi was. En heerlijk om even weg te zijn van alles samen met je gezin. Veel sterkte!
Hoe gaat het met je Shart? Het lijkt me verschrikkelijk waar jullie nu doorheen moeten. Wens je alle sterkte toe.
Heel veel sterkte. Als een stralende zon staat ze nu aan de hemel te schijnen en hopelijk warmt ze jullie wat op. Want oh oh wat moet dit verdriet enorm zwaar zijn. Ik denk aan jullie en wens jullie ondanks het grote gemis veel liefde en geluk richting de toekomst. Ook al zal het nooit meer hetzelfde zijn... het allerbeste.
Lieve shart..dagelijks denk ik even aan dit verhaal. Hoe onmenselijk veel pijn dit doen moet.. Ik hoop dat jullie deze pijn dragen kunnen en met een glimlach en heel veel liefde aan haar terug kunnen denken..
Ik zie het berichtje nu pas, wat afschuwelijk . Gecondoleerd met dit zware verlies, ik wens jullie heel veel sterkte!
Oh wat verschrikkelijk, via een ander topic kwam ik deze tegen. Wat een schrik, hoe oneerlijk. Heel veel sterkte en kracht gewenst. <3
Ik lees nu via een ander topic dat jullie mooie meisje is overleden. Woorden schieten tekort. Wat een ontzettend groot verlies. Ik wil je heel graag een (digitale) knuffel geven. Heel veel sterkte...