Op een druilerige woensdagmiddag 3 augustus om 12.35 uur ben ik bevallen d.m.v. een geplande keizersnede van een prachtige zoon Quinn. Tijdens de OK leefden we op een blauwe wolk en kon niet wachten tot ik weer terug op de kamer was. Echter op de kamer werden we meteen door de kinderarts van die blauwe wolk gehaald. Quinn heeft anusatresie. Dat betekent dat hij geen anus heeft en de ontlasting niet eruit kan. Tevens door deze aandoening heeft hij ook een stuk slokdarm wat hij mist en geen verbinding heeft met de rest van zijn lichaam zoals de longen. Hij is donderdag meteen geopereerd aan de slokdarm en de 5 uur durende operatie is volgens plan verlopen. Ze hebben de slokdarm gemaakt en een stoma geplaatst. Het gaat goed met hem, hoewel hij tot nu toe nog altijd slaapt sinds de operatie. Gelukkig heeft hij dan geen pijn. Het is een hevige start voor hem en voor ons, want wij wisten het niet. Op de echo's was namelijk niets raars/afwijkends te zien. De tijd zal het uitwijzen hoe alles gaat verlopen. De komende weken zal Quinn nog in het ziekenhuis moeten blijven en wij zullen verblijven in het ronald mc donald huis was hier aan vast ligt.
Gefeliciteerd met jullie zoontje Quinn !! Ik wens jullie veel sterkte en kracht toe.. Hopelijk knapt de kleine man snel op..
ten eerste van harte gefeliciteerd met jullie zoon. mooie naam ach meid wat erg... wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd en hoop zo voor jullie dat hij snel opknapt. jennefer
Van harte gefeliciteerd met jullie Quinn!(prachtige naam trouwens) Heel veel sterkte de komende tijd!
Allereerst van harte met de geboorte van jullie zoon! Maar, man, o man, wat moeten jullie al veel heftige dingen doorstaan....ik wil jullie heel veel sterkte toewensen. Liefs Pink
Gefeliciteerd met jullie mannetje! En tegelijk heel veel sterkte toegewenst met wat er nog komen gaat...
Allereerst gefeliciteerd. Daarnaast wil ik jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijk tijd want op zoiets ben je nooit voorbereid. Ik ga duimen voor jullie dat het allemaal goed komt met jullie Quinn. Gelukkig kunnen de artsen/ziekenhuizen tegenwoordig heel veel.
gefeliciteerd met julle zoon ik wens jullie onwijs veel succes en alle kracht die er nodig is ik zal kaarsje branden voor jullie zoon
Allereerst gefeliciteerd met jullie zoontje. Je had het je uiteraard heel anders voorgesteld, lekker troetelen met je baby ipv in het ziekenhuis 1 dagje oud en al een operatie en een stoma. Heel veel sterkte de komende tijd, hopelijk knapt jullie kereltje snel op!
Jeetje...Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Quinn.... Ik wil jullie voor de komende tijd ontzettend veel sterkte wensen!
Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon Quinn! Maar wat vreselijk om zo van je blauwe wolk afgeschopt te worden! Heel veel sterkte!
Van harte gefeliciteerd met jullie mannetje. En heel erg veel sterkte en kracht de aankomende periode
Veel sterkte en kracht! Ik hoop dat jullie toch ook kunnen genieten, wat moeilijk zo'n start voor zo'n frummeltje en voor jullie! Ook gefeliciteerd natuurlijk!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Quinn. Ik wens jullie veel sterkte en kracht toe de komende tijd en ik hoop dat jullie kleine mannetje er goed bovenop komt. Liefs Michelle
Simple, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Quinn! Dit is de nachtmerrie van iedere zwangere vrouw en man: zo'n klein frummeltje dat zo ziek is! Ik wens jullie heel veel sterkte en alle gezondheid toe!