Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochter die ook een prachtige naam heeft: Carmen. Wat zullen jullie blij en opgelucht zijn: een gezond kindje na alle ellende die jullie meegemaakt hebben. Heerlijk. Ik hoop dat jullie volop van haar genieten!
trees en treesman van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter. eindelijk is ze er,en kunnen jullie lekkker van haar geniet.
Trees & man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie wonder! Heb tijdenlang met kippenvel je banner en onderschrift gezien, dit kindje is je zoooo ontzettend gegund! Geniet van elkaar!
Gefeliciteerd met Carmen! Je liep precies 1 week achter op mij en had niet verwacht dat je eerder zou bevallen Veel geluk met je man en de kleine
Hoi Trees, Mijn dochter Carmen is 1 dag jonger dan die van jou!!! heel toevallig! Wilde je even feliciteren. Ik kwam er op een nogal bijzondere manier achter. iemand die jou kent van het forum heeft denk ik op de naam "Carmen" gezocht en bij een foto van mijn Carmen een bericht achtergelaten. haha hoe toevallig he. anyway, heel erg gefeliciteerd met je mooie dochter, geniet ervan! groetjes, seppie
Wat heb ik vaak aan jou gedacht en wat is het jullie gegund na een heel moeilijke tijd! Heel fijn dat ze er eindelijk is! Van harte en geniet ervan!!
WAUW wat een mooi meisje van harte gefeliciteerd trees , heb je vanaf voordat je zwanger was al gevolgd en vind het HELEMAAL SUPER voor je dat je wondertje nu eindelijk in haar wiegje ligt ! xx
Trees, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Carmen. Geniet lekker van jullie nieuwe gezinnetje
Lieve, lieve Trees! Ik heb vele treurige berichtjes van je gelezen... En eindelijk!! Zwanger van je plakbeebje... Echo na Echo een positief bericht... Je buikje groeide en ik was super blij voor je! En dan nu eindelijk een dochter in je armen!!! Na alle ellende die je hebt meegemaakt! IK BEN ZOOO BLIJ VOOR JULLIE!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd xxx
Ik zit met tranen in me ogen!! Na zoveel keer verschrikkelijk nieuws te hebben gekregen is het wonder toch eindelijk daar. Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!!! Wat een zegen!! Geniet ervan. liefs ninja
WAUW. Eindelijk is de prachtige plakbeeb er dan! het is jullie zo gegund na alle ellende. Geniet er lekker van, het is zo verdiend!!