Wauw! Wat is ze mooi gelukt zeg! Geniet van jullie kleine prinses en gefeliciteerd! Groetjes van Kiki.
hey trees! geweldig joh! eindelijk na zon lange tijd! van harte gefeliciteerd en nu heerlijk gaan genieten. liefs plurk
ow treesss het eeerste wat eruit kwam toen ik het pagina opende was hardop: ow wat mooi !!! tis een droom die uitkomt geniet van deze tijd jukkie hebben er lang op gewacht, kan niet wachten dat het hier zover is.....
Trees gefeleliciteerd met jullie prachtige dochter!! Na al het verdriet is het jullie zo gegund! Geniet ervan
Lieve Trees en Treesman, Gefeliciteerd met jullie Big Little Wonder. Heel veel geluk samen! Liefs, I S
Gefeliciteerd met jullie eigen wereldwonder!!! Wat moet het heerlijk voor jullie zijn om haar nu 'in het echt' te kunnen knuffelen en vasthouden!
Jaaaa ze is geboren! Oh meid wat een prachtige dag zal dat zijn geweest, eindelijk jullie beebje op de wereld. Wat een wonder! Geniet ervan, maar dat komt vast goed ;o) Oh en mooie naam zeg!
Lieve Trees, Ook hier onwijze gelukwensen en felicitaties dat jullie mooie dochter Carmen er gewoon IS! Na al die tijd! Goed gedaan meis!! Nu snel aansterken en genieten, genieten, genieten. DIKKE VETTE SMOK voor jou, Treesman en Carmen. Jem
Zit hier helemaal geëmotioneerd en met tranen in mijn ogen het geboortebericht van Carmen te lezen en al die wáánzinnig mooie reacties daarop, slik! Ik heb je vanaf het eerste topic gevolgd, eerst de angst, toen de hoop, nog meer goede hoop, het groeiende vertrouwen in jullie plakbeeb en daar is ze dan eindelijk, jullie mooie en prachtige wonderdochter!! En wat een ontzettend mooie naam heeft ze gekregen, geweldig! Héél erg gefeliciteerd, geniet, geniet, GENIET ervan want het is zooooooooo mooi!!!! Heel veel liefs, XXX
Trees ik lees het nu pas, maar meid, wat heb je een prachtige dochter op de wereld gezet!! Gefeliciteerd, ook voor de papa van Carmen!
EINDELIJk, eindelijk is jullie lang gekoesterde droom uitgekomen. En wat een mooie meid! Heel veel liefde en geluk met z'n drietjes.
Wat een lieve, ontroerende berichtjes! Hartverwarmend! Word er nog meer happy van dan ik al ben. We zijn zo héérlijk aan het genieten en ons meisje is echt zo mooi en lief meisje. Ik ben helemaal verliefd Bedankt voor alle felicitiaties!
Oooh ik zie t nu pas!! Gefeliciteeeeeeeeerd!!!! Wat een prachtige meid, en ik kan me voorstellen dat je geniet! ik kan zelf ondertussen ook niet wachten om ons ukje te zien! (ook al ben ik de zwangerschap nog lang niet zat ) Geniet lekker van je kraamtijd samen met je mannetje.. dat hebben jullie dubbel en dwars verdient!
Trees en Treesman! heel hard gefeliciteerd met jullie prachtwondertje Carmen! Een mooie naam voor een knap meisje! Lekker genieten!!! xxx