Proficiat met de geboorte van jullie dochter. Geniet van dit kleine prille leventje in jullie midden.
Geweldig mooi wonder! Van harte gefeliciteerd. Ik wens jullie alle geluk en gezondheid toe met Carmen.
Hee bikkeltje, wat fijn dat je dochter er eindelijk is! Van harte gefeliciteerd, goed gedaan: een prachtig meisje met een prachtige naam!
Ik zie dat je inmiddels bevallen bent van een pracht van een dochter. Wauw wat is ze mooi, en wat zullen jullie trots op haar zijn! Geniet ervan
Hoi Trees! Wat een prachtig meisje!! Heel heel heel erg gefeliciteerd en geniet lekker met elkaar van dit prachtige wonder!!!! Liefs, Agatha
Van harte gefeliciteerd! Ik heb je een tijdje gevolgd, een paar miskramen 'meegemaakt' en dus ook deze zwangerschap, die gelukkig goed bleef gaan Regelmatig keek ik nog op je weblog maar daar kwam niets meer bij omdat je zwangerschap zo goed ging! Ik vind het een wonder en gun jullie alle geluk van de wereld, het is een prachtig meisje!
Eindelijk heb je dan een kleintje in je armen mogen sluiten meid. En wat een geweldige naam ( ik heet ook Carmen ) Gefeliciteerd en nu kan het echte genieten beginnen.