Je kent me niet maar ik heb zo veel veel van je berichtjes gelezen en steeds voor je gehoopt dat het deze keer allemaal goed mocht blijven gaan. Ik ben er helemaal ontroerd van dat jullie nu een prachtige dochter hebben. Van harte gefeliciteerd
Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een mooi meisje zeg! En ook nog eens een prachtige naam. Geniet samen met volle teugen van de kraamtijd. Ben erg blij voor jullie.
hey meid Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige meisje Carmen! Geniet ervan meid, jullie hebben het verdiend..
Lieve Trees, ik had je op de andere topic al gefeliciteerd, maar nu nog een keer. Van harte meid! Wat een mooi grietje en wat hebben jullie haar een mooie naam gegeven! Ik vraag me heel erg af hoe het met je gaat. Geniet je een beetje of is het ook wel zwaar af en toe? Dikke knuffel van mij!
Gefeliciteerd met de geboorte van Carmen! Groetjes Lisette Mama van Thijmen,Maryl,Noa Lynn en Carlijne
Zie nu pas dat je inmiddels bevallen bent. Van harte met de geboorte van jullie dochter. Volgens mij mag de vlag uit op het forum want iedereen hier gunt je na alle ellende het allerbeste...en dat heb je gekregen...wat een mooi meisje. Nu mogen we het wel weer zeggen he? Geniet ervan!!!!