Vanmorgen stond m'n vriend met mensen hier in de buurt te praten tijdens het uitlaten van onze hond. Hij vertelde over heel dit gebeuren en nu blijkt dat die lui niet eens zo heel ver bij ons vandaan wonen en ik ze hier bij ons achter bij de plas dus ook kan tegenkomen. Verder wist die dame te vertellen dat die lui 'fokken' met G.Retrievers/de honden...zijn volgens mij helemaal doorgefokt dan!! Vanmiddag gaan we (als mannetje op tijd thuis is) nog even aangifte doen en een praatje maken op het politiebureau. Met onze vriend gaat het best goed nu hoor gelukkig! Heb het idee dat hij het alweer een beetje vergeten is, maar wij nog niet. Liefs, Mirre
Wat een verhaal! jezus meid! geef je rakker maar een dikke knuffel en kus en verwen hem maar eens goed. en wat betreft die vent... grrr kan er nu al boos om worden. weet je niet waar die vent woont?
Nee, we weten niet waar hij woont.. Als we dat echt willen weten kunnen we een keer de fiets pakken en door de wijk fietsen, we kennen de auto waar de ze honden in vervoeren dus 1 & 1=2!
oh ik had allang gekeken en die vent aangegeven of aan de deur geweest. maar dat ben ik (opvliegerig als er iets met mijn schatjes gebeurd hihihi) gaat het nu al wel wat beter met je kleine? zielig is dat he. ik snap ook niet dat die vent zijn honden niet aan de lijn houdt aangezien ze al 2 andere honden hebben gepakt!
Ja hoor het gaat wel goed met hem, beter dan die andere hond die gebeten is.. Hij is het alweer een beetje vergeten lijkt het gelukkig.
Wat naar allemaal zeg ik hoop dat de eigenaar van die honden gepakt. Misschien kun je de dierenbescherming inschakelen in verband met het doorfokken van honden. Een hele dikke knuffel voor je eigen hond. Piglet
Misschien dat ik wel de dierenbescherming eens bel om te vragen wat je nu het beste kunt doen in dit soort gevallen, of hun er iets mee kunnen..
Gelukkig dat jullie hond er zo goed vanaf is gekomen. Belachelijk dat zo'n man dan 5 honden bij heeft, zo kan ie totaal niet in de gaten houden wat die honden doen, lees nu net ook dat ie nog in de buut woont ook. Jeetje meis, hopelijk kan de politie en/of dierenbescherming er toch iets tegen doen. Wij hebben t zelf ook een keer meegemaakt, we hadden een Lassiehond van 12 jaar en mijn vader ging 's avonds met hem wandelen, komt ie niet veel later terug dat de hond was aangevallen door een Mastif (dat zijn van die ontzettende grote honden). Wij onze hond nagekeken bleek dat zn borst voor ongeveer 30 centimeter open lag, mijn vader heeft er wel een melding van gemaakt maar die vrouw en de hond hebben we nooit meer gezien. Onze hond heeft het wel overleefd hoor, hij is toch nog 15 jaar geworden. Liefs, Duveldraakje
weet je wat de pest is met dit soort dingen....dat andere honden jou hond kunnen verpesten. mijn moeder heeft 'n boerenfox ('n groot uitgevallen jack russel) en die is gebeten door 'n zwarte herder (weet ff niet hoe ik de goede naam moet typen) maar die hond van m'n moeder vecht dus vanaf die tijd met andere honden....ze was pas 11 weken en misschien ligt het daar ook wel aan maar sommige honden worden bang en andere agressief! dat is gewoon k&*^&%t terwijl jezelf 'n hele lieve hond hebt en 'n ander verpest het!
Een hond kan er ook ontzettend bang van worden, zelfs zo erg dat je er niet normaal meer mee naar buiten kan of echt met een grote boog om andere honden heen moet. Ik heb echt het idee dat mensen vaak niet weten hoe ze een hond moeten opvoeden!!! Belachelijk, er zou een soort examen moeten zijn voor het houden van dieren, ik ben zelf een "soort vrijwillger" bij het dierenasiel en als je ziet wat er binnen gebracht wordt, ik vind het echt een schande... :x