Ons huis uit de verkoop halen. Onze rechten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ctje1987, 7 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dat is dan veranderd ten opzichte van 2008....dat vind ik goed nieuws dat je er zo vanaf kunt.

Wij gaan binnenkort kijken of we gaan verkopen....dus dan is het makkelijker denk ik om met iemand in zee te gaan.

2. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Ben wel benieuwd hoe het is afgelopen?

3. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hij is net weg. Toen we thuiskwamen uit het werk zagen we dat de borden al weggehaald waren, maar om 20u stond ie toch nog voor de deur. Begon heel vriendelijk dat hij door alle drukte dinsdag aan de telefoon verkeerde informatie had gegeven blablabla en over hoe jammer hij het vond allemaal.
    Toen ging zijn verhaal al langzaam een andere kant op: hij had er een vervelend gevoel bij dat wij in het zicht van de haven (hij had hoge verwachtingen van de mensen die volgende week nogmaals wilden komen kijken) er mee wilden stoppen. Hij had immers al zoveel kosten voor ons gemaakt.
    Toen vroeg hij: "hoe staan jullie erin? Houden jullie je aan het contract of willen jullie toch nog uit coulance wat kosten voor mij vergoeden?" ;)

Hij is inderdaad geen NVM-makelaar. Hij is ongeveer een jaar geleden zijn baan als financieel adviseur kwijtgeraakt en is toen als zelfstandig makelaar begonnen. Heeft inmiddels wel de opleiding afgerond etc. Maar aansluiten bij de NVM is voor hem niet te betalen. Had tot op heden pas drie panden verkocht, dus ik snap best dat hij het financieel even vrij zwaar heeft, maar dat is ook wel een risico dat bij het vak hoort. Bij de meeste makelaars kun je kosteloos je opdracht intrekken.

Maar goed: borden uit de tuin, makelaar toch nog vriendelijk succes gewenst en nu door in ons eigen huis. Morgen laminaat leggen in de babykamer :)

4. tuc

tuc Niet meer actief

als ik mn huis iig niet wil verkopen bel ik jou:D

Deel Deze Pagina