Hoi allemaal, Vanochtend net positief getest! Ten minste volgens mn mannetje en mede-forummers bij de maand juli... Hihi k zie zelf ook wel een kruis op de foto in mn album hoor. Maar t is erg onwerkelijk allemaal! Ik duim voor iedereen dat het goed mag blijven gaan! Liefs een voorzichtig blije Mili
Super gefeliciteerd! Wat een heerlijk gevoel he! Gezellig samen naar de maartmama's! Geniet eerst maar van de vakantie! Heel veel liefs Pooh
Haha zeker een heerlijk gevoel meid! HIhi ga echt genieten van de vakantie! Enneh we kletsen dan lekker bij in de Maartmammas
Mili je moet even naar de dagen van je banner kijken...188 dagen zou zijn dat je nog maar 6 maanden hoeft! Is zoooooooooooo onwerkelijk allemaal he!
ehm ik moest de laatste ongi aangeven, of is dat dan de dag waarop ik had moeten worden... Ihhh hoe stel ik dat nou weer in dan? Please help, hahah
hahah heb het al gevonden denk ik, heb via de calculator de vermoedelijke bevaldatum gezocht, 16 maart 2008 en die ingesteld. Zo klopt ie dan toch? Muts die ik ben!