Aaaahhh het is zo ver....

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Kyrah, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kyrah

    Kyrah Lid

    12 mrt 2007
    16
    0
    0
    Hallo Allemaal!

    Een tijd terug heb ik me hier voorgesteld, de reden was omdat ik meer dan 1 week over tijd was. Ik had toen gewoon krampen tussendoor en 2 weken geleden moest ik ook weer ongesteld worden maar mijn vriend en ik hebben het erg druk met verhuizen en financiele zaken dus maar erg weinig geklust de maand ervoor. Gister nacht toen mijn vriend en ik lekker onder het genot van een biertje op het balkon zaten, zei ik tegen hem dat ik een paar dagen daarvoor toch maar een zwangerschapstest had gekocht maar toch er vanuit ging dat het niks was omdat ik net als toen zere borsten had en buikkrampen.

    Maar goed, door het gezellige drinken en zo, toch maar even "voor de grap" getest. En guess what.... ZWANGER! \:D/

    Het was een heel vaag streepje dus ik heb vanmorgen direct een nieuwe test gehaald en uren lang gewacht met plassen en toen ineens een hele duidelijk paarse streep!

    Nu ben ik zwanger, nu komt het niet uit en ben ik dood nerveus. Maar mijn vader was super blij, mijn moeder heb ik het nog niet verteld omdat mijn vriend en ik er morgen op visite gaan en mijn vriend bijna groen zag van schrik toen hij de test zag dus ik denk dat het verstandiger is hem even tot rust te laten komen. Anders krijgt hij morgen mijn moeder over zich heen. Oei oei word wel een moeilijke tijd hoor, vooral met mijn vriend gerust stellen omdat hij eerst de zaken wilde regelen omdat alles een beetje tegen zit maar desondanks ben ik erg blij! :D

    Liefs
    Barbara
     
  2. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Pff gekke situatie,maar toch van harte gefeliciteerd hoor! Het moet vast nog even tot jullie beiden doordringen.
     
  3. Kyrah

    Kyrah Lid

    12 mrt 2007
    16
    0
    0
    Dank je wel! :D

    Ja het moet inderdaad nog even doordringen maar dat gaat wel goed komen. Het is echt ineens heel onverwacht.
     
  4. zico

    zico VIP lid

    28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    gefeliciteerd, geniet ervan
     
  5. fokje

    fokje Fanatiek lid

    14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    gefeliciteerd en geniet ervan
     
  6. Niet meer actief

    gefeliciteerd :D
     
  7. bo2008

    bo2008 Niet meer actief

    het komt zoals het komen moet
    dus ja tuurlijk is het schrikken dat het zo onverwachts is maar hier zijn zoveel meiden die maanden lang bezig zijn en het wil maar niet lukken en er depri van worden en jij heb gewoon een lot uit de loterij de situatie past zich wel vanzelf aan geniet er maar heel erg van hoop voor je dat alles goed gaat
     
  8. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    gefeliciteerd
     
  9. Sonnetje

    Sonnetje Bekend lid

    5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Gefeliciteerd!
     
  10. Kyrah

    Kyrah Lid

    12 mrt 2007
    16
    0
    0
    Dank jullie wel. Ik was nog een beetje sceptisch maar dat is nu weg. Mijn moeder was er nog niet helemaal uit of ze het zo leuk vond(vanwege financiele zaken) en mijn vriend zijn ouders waren heel erg blij en erg positief. :D

    Hij is nu ook een stuk gerustgesteld en begint erom te lachen. :)
    (het blijkt namelijk als we terug tellen precies rond mijn verjaardag gebeurd te zijn, dus een verjaardagskadootje. ;) )

    Nogmaals heel erg bedankt voor julllie reacties en ik hoop dat het bij iedereen op het forum zo snel als mogelijk gebeurd.

    Liefs
    Barbara
     

Deel Deze Pagina